Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Bottas on fiksu. Siksi ei vaihtanut odotusten mukaan ns kauniimpaan tai nuorempaan. Valitsi naisen ketä.rakastaa. arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bottas vaihtoi myös rumempaan.
Sexi ratkaisee.
Nainen painaa aivot pellolle ja tyttö kuiskaa lähetyssaarnaajan jälkeen osta mulle uusi heppa. Jooko?
Noilla parametreillä syynä on lapsettomuus. Jos olisi pettämistä, väkivaltaa tai päihteiden väärinkäyttöä taustalla, niin viestintä olisi erilaista. Rahariitojakaan tuskin vaikuttaisi olevan. Voi olla ettei Kiira saa lasta ja mies on joutunut tekemään ratkaisunsa. Tai toisin päin.
Ihmekkös tuo, Kiira haluaa kunnon kyrpäkaruselliin vähäksi aikaa vielä kun on markkina-arvoa vähän jälkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalliimmat häät, sen todennäköisemmin erotaan. Ihan tutkittu juttu.
Ja kiira nyt on sellainen gold digger että se nyt vaan "rakastui" konseptiin rikkaasta miehestä jolla on ulkomaalainen nimi. Ei toi mitään tosi rakkautta ollut. Näkihän sen millainen tytsy oli kyseessä kun sillä oli se juttu oligarkin kanssa. Itsensä myymisestä siinä oli loppujen kyse.
Tutkitusti läskit idiootit jotka vetää sohvalla pullaa ja joita kukaan mies ei koskis tikullakaan arvostelevat kauniita naisia.
Mutta jos tuo kommentoija olikin anorektikko? Miehet ovat hölmöjä.
Minäkin veikkaan lapsettomuutta. Kiiralla alkaa ikääkin olemaan jo sen verran, että hän haluaa luultavasti kotisuomeen asettumaan ja löytää puolison, jonka kanssa rauhoittua perheen perustamiseen.
Rotunainen, valioluokkaa. En enää viitsi omaa vaihtaa kun lapsetkin pyörii jaloissa. Muuten kävisin nappaamassa tuon kissan kainaloon.
Tunnen itseni kyllä entistä enemmän rakastetuksi oman miehen taholta, kun luen palstaa. Aika monella on oletus että kumppani lähtee jos itsellä ei ole mahdollisuutta saada lapsia. Ja ilmeisesti näin onkin/on ainakin ollut pitkälti yhteiskunnassa.
Oma mieheni rakastaa minua niin paljon, että vaikka kuinka lapsia haluaa, eihän minua jättäisi asiasta, johon en edes voisi vaikuttaa. Jos en saisi lapsia, adoptoisimme ja ennen sitä kokeilisimme yhtä sun toista hoitomuotoa asian edistämiseksi.
Vaikutti kyllä tosi pinnalliselta tuo noiden touhu ja jotenkin epäsuhdalta parilta, enkä edes osaa sanoa tarkemmin miksi. Ehkä Kiira loppujen lopuksi kauneudestaan huolimatta vaikuttaa enemmän tavikselta.
Miehestä tulee kieltämättä myös tietynlaisia viboja…
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni kyllä entistä enemmän rakastetuksi oman miehen taholta, kun luen palstaa. Aika monella on oletus että kumppani lähtee jos itsellä ei ole mahdollisuutta saada lapsia. Ja ilmeisesti näin onkin/on ainakin ollut pitkälti yhteiskunnassa.
Oma mieheni rakastaa minua niin paljon, että vaikka kuinka lapsia haluaa, eihän minua jättäisi asiasta, johon en edes voisi vaikuttaa. Jos en saisi lapsia, adoptoisimme ja ennen sitä kokeilisimme yhtä sun toista hoitomuotoa asian edistämiseksi.
Epäitsekäs ihminen olisi kyllä eronnut jo. Siis jos itsestään johtuu lapsettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni rakastaa minua niin paljon, että vaikka kuinka lapsia haluaa, eihän minua jättäisi asiasta, johon en edes voisi vaikuttaa. Jos en saisi lapsia, adoptoisimme ja ennen sitä kokeilisimme yhtä sun toista hoitomuotoa asian edistämiseksi.Epäitsekäs ihminen olisi kyllä eronnut jo. Siis jos itsestään johtuu lapsettomuus.
Ihmeellisen mustavalkoista ja tunneköyhää ajattelua.
Tuo mies vaikuttaa sellaiselta johon en luottaisi. Enkä nyt meinaa komee ulkonäköä, vaan lähinnä vibat mitkä saa julkisuudesta. Jotenkin tuntuvat muutenkin olevan eri maata Kiiran kanssa. Toki vain ulkopuolisen höpinöitä nämä, todellisuuttahan on vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Mies sanoi jos emme voi saada lapsia, ei meillä eroa tulisi. Ollaan oltu ystäviä nuoresta saakka niin liian vahva side tosta vain erota jonkun vauvan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni rakastaa minua niin paljon, että vaikka kuinka lapsia haluaa, eihän minua jättäisi asiasta, johon en edes voisi vaikuttaa. Jos en saisi lapsia, adoptoisimme ja ennen sitä kokeilisimme yhtä sun toista hoitomuotoa asian edistämiseksi.Epäitsekäs ihminen olisi kyllä eronnut jo. Siis jos itsestään johtuu lapsettomuus.
Ihmeellisen mustavalkoista ja tunneköyhää ajattelua.
No en itse ainakaan olisi voinut tuollaista asiaa viedä toiselta vaan olisin ottanut eron.
Mies vaikuttaa tosi pinnalliselta.
Ihmiset peilaa omien tunteiden kautta näitä. Oma eka ajatus oli että Kiira ei halua lapsia. Koska en itse halua ja eroaisin jos mies haluaa
Vierailija kirjoitti:
Rotunainen, valioluokkaa. En enää viitsi omaa vaihtaa kun lapsetkin pyörii jaloissa. Muuten kävisin nappaamassa tuon kissan kainaloon.
Sinulla on ainakin itsetunto "kunnossa". Ihan tuosta vaan Kiiran nappaisit ja oman vaimon tuosta vaan vaihtaisit. Mitäs noista lapsistasikaan, vaihda ihmeessä, perustat uuden perheen.
Onko tällä miehellä the ura? Vai onko niin päin että se kaipaa rikasta jetsetin elättäjää. Kiiralla on opiskelijana tulotaso romahtanut? Antoiko väärän kuvan tos alussa. Häh. Sit tuli arki.
Mies on nousujohteinen bisnesmaailmassa jossa tapaa paljon kauniita ja fiksuja naisia jotka tekevät uraa intohimoisesti. Kiira oli jotakin joskus aiemmin mutta nykyään täysin nobody Suomen ulkopuolella, opiskelut loppuivat hänellä vuosi sitten, ikää tulee, taitaa olla vähän flegmaattinen tyyppi. Moni suomalaistyttö on ihan nätti ja reipas nuorena mutta kolmikymppisenä alkaa alamäki niin ulkonäöllisesti kuin sitten uranousut eivät vastaa sitä illuusiota joka nuorempana on annettu. Ikävää mutta totta. Jenkeissä naiset ovat parhaimmillaan kolmikymppisinä ja siitä eteenpäin ja tekevät uraa, ovat dynaamisia, siitäkin huolimatta ovatko naimisissa ja lapsia. Suomalaistytöt vetäytyvät kuoreensa, syövät sipsejä ja suklaata ja opiskelevat kaikenlaista tai puuhailevat muuten jonninjoutavia mutta ne oikeat työt ja työelämä jäävät näkemättä ja tekemättä. Kiira OLI huippuluistelija. Sillä meriitillä ei tee enää mitään muualla kuin piskuisessa Suomessa.
Oli yllätysero, vaikuttivat ainakin omaan silmään onnelliselta parilta. Kun uutisista luki Laura Lepistön raskaudesta, mieleen putkahti ajatus myös Kiiran lapsihaaveista.