Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylähuulta ei oo.
No voi, pitäiskö sun hankkia siihen täytettä.
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kiira on tarkkaillut painoaan lapsesta saakka ja ollut anorektinenkin, niin se voi vaikuttaa hedelmällisyyteen? Että olisiko siinä syy että ei ole lapsia siunaantunut.
Sisko ja Laura Lepistö juuri raskaina.
Kiira on kyllä aina ollut hoikempi kuin esim. Laura. Suorastaan jopa anorektisen oloinen, vaikka ei välttämättä olisikaan anoreksiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt yllättykö jos Kiira on parin vuoden sisään paksuna. Täällähän puhuttiin satavarmana ettei Jenni Vartiainenkaan voi saada lapsia mutta hups kuinkas kävikään!
Ehkä hoidot lopulta tehosivat. Kyllä niiden avulla aika moni saa avun.
Hoidot muuten vaikuttavat kyllä parisuhteeseen aika tavalla, kun pitää hoitaa hommat tiettyyn aikaan yms.
Luomuna raskaaksi yli 42 v. Aivan uskomatonta kun luulin että en koe äitiyttä.
Vierailija kirjoitti:
En saa Kiirasta mitenkään fiksua vaikutelmaa.
No kerropa yksikin julkkis, josta saat fiksun vaikutelman? Anna mä arvaan: et kestään.
Voi hyvää päivää :D Ensinnäkin mautonta miettiä tälläisiä lapsettomuusasioita toisten ihmisten puolesta. Eron syy voi olla mikä tahansa, ja vaikka olisikin lapsettomuus niin mitä sitten? Ikävää jos sellaiseen suhde kaatuu kun tänä päivänä on vaikka mitä keinoja saada lapsia, vaikka ongelmia olisikin.
Oma mies on minulle aina sanonut että keksimme yhdessä keinot, jos luonnollisesti lapsia on vaikea yhdessä saada. Harmillista jos on ollut 11-vuotta yhdessä, eikä tuollaista asiaa olisi toisesta tienyt. Me ollaan nuoria ja oltu neljä vuotta yhdessä ja tiedän tämän jo nyt.
Tai ehkä Kiralla on uusi? Kuka sitä kuvasi siellä New Yorkissakin kun se luisteli?
Mä veikkaan että syy on yksinkertainen eli kyllästyivät/tottuivat toisiinsa. Kipinä kadonut ja enemmänkin koetaan toisemme ystävinä. Nuorina aloittaneet seurustelun ja myös kasvaneet eri suuntiin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen tarina. Mies vaihtaa nuorempaan.
Ei se vaihtanut Bottaskaan nuorempaan vaan pelkästään rakkaampaan.
Meinaan noita samoja kommentteja oli silloin ketjut täynnä että Valtteri löytänyt Emiliaa nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus?
Aivan varmana. Tällaisissa tilanteissa aina.
ei noilla ollut naimanaamat. Siitä se johtuu. KIralla pitäs olla semmonen laatikkoleukakirurgi ja sillä sen miehellä sellainen sensuelli tumma nainen
Kyra vaikutaa tiukkapipoiselta niuhouttajalta, enpä olisi minäkään jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että syy on yksinkertainen eli kyllästyivät/tottuivat toisiinsa. Kipinä kadonut ja enemmänkin koetaan toisemme ystävinä. Nuorina aloittaneet seurustelun ja myös kasvaneet eri suuntiin todennäköisesti.
Tämä!
Ja sitten Arthurilla uutta kipinää jonkun kanssa. Muuten olisivat varmasti kituuttaneet vielä vuoden tai pari kaveriliitossa.
Ihmeen ilkeitä ihmisiä täällä palstalla pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Bottas vaihtoi myös rumempaan.
Sexi ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta spekuloida eronneen parin lapsiasioita. Etenkään kun kukaan ei tiedä näiden ihmisten toiveita, tilanteita tai juuri mitään muutakaan. Samaa sarjaa kuin se, että uudellaan pariskunnilta "milloinkas te niitä lapsia ajattelitte tehdä". Yhtä moukkamaista. Koettakaa nyt malttaa odottaa osapuolten mahdollista avautumista, ja jos sitä ei tule, tyytykää siihen. Haluavat pitää eronsa syyn omana tietonaan.
Naurettavaa nipottamista. Anna ihmisten spekuloida. He itse laittoivat asian julkiseksi kirjoittamalla avoimeen instatiliin asiasta. Kukaan ei olisi sanonut tai kirjoittanut mitään, jos he eivät olisi itse kirjoittaneet asiasta.
Kukaan ei edes tietäisi koko erosta. Jos Kiira olisi urheilu-uransa jälkeen ryhtynyt tavikseksi kuten moni muu urheilija on tehnyt hänen naimisiin menoaan eikä eroaan aaveella pohdittaisi. Mutta jos haluaa pysyä julkisuuden henkilönä, niin ei voi poimia rusinoita pullasta. Silloin spekuloidaan niin hyvät kuin huonotkin asiat. Kaikki tietävät kuitenkin, että kyseessä on ihan vain arvaileminen.
Jaa Kiira olisi vapaa, niin minäkin. Toivottavasti kohtaamme.
Vierailija kirjoitti:
Bottas vaihtoi myös rumempaan.
Tosi urheilullinen mutta laitettuna todellinen rotunainen tytöntyllerön rinnalla! Ei vaan ole niin pakkeleiden perään vaan itsevarma omana itsenään. Joitain miehiä sellaiset naiset viehättää.
Sisko ja Laura Lepistö juuri raskaina.