Laihdutus ja päänsärky
Mistä voisi johtua? Olen ollut dieetillä kolmisen viikkoa ja nyt viimeisen viikon aikana ollut toistuvaa päänsärkyä.
Juon mielestäni riittävästi vettä (n. 2 l + ruokailujen yhteydessä vettä). En myöskään ole vältellyt hiilareita tietoisesti.
Kommentit (4)
stressaatko laihiksen takia? Voisiko päänsärky olla psyykkisperäistä? Yritä ottaa rennommin ja nauttia elämästä... en tiedä auttaako, mutta kokeilla voi.
Se on suolan puute! Kun juo paljon nesteitä niin silloin täytyy erityisesti huolehtia siitä että elimistö saa tarpeeksi suolaa. Mulla oli superdieetin alussa ihan sairaan kipee pää pari päivää ja sitten sain neuvon muistaa vaan olla tarkkana sen suolan kanssa kun sitä ei saanut niistä syödyistä ruuista. Moni neuvoi juomaan ihan suolavettä siihen pahimpaan päänsärkyyn, mutta se on kyllä aika tosi inhottavan maksuista. Jatkossa muistin punnita myös suolan tarkasti ruokien kanssa ja päänsärky katosi samantien kun näin muistin tehdä :)
Minulla päänsärky kesti kaksi viikkoa.
Minulla on päänsärkyä yleensä vain laihiksen alussa. Menee aika pian ohi. Huolehdi siitä, että syöt joka päivä jotain, missa on enemmän hiilareita. Vaikka hedelmiä tms.