Tissiliivit on karmeat kapistukset helteellä
Mutta ilmankaan ei voi olla. Vaihtoehtona on mahaa pitkin valuva tissihiki mikä on ehkä vieläkin inhottavampaa
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Sporttiliivit on ihan ok, nää ei hiosta niin paljon, kun materiaali on sellaista mikä on suunniteltu pitämään ihoa kuivana hikoillessa..
Niissä on liikaa kangasta, ihan kun olisi joku superhiostava aluspaita päällä.
Itse käytän välillä bikinien yläosia liivien sijaan. Myös joogaan ja muuhun kevyeen urheiluun suunnitellut urheiluliivit toimivat, jos ei tarvitse liikkua paljon.
Ei ole, kun valitsee oikeanlaiset liivit. Totta kai joku tekokuituhirvitys hiostaakin.
Kevyet sporttiliivit tai bikinien yläosa ovat helteellä parempia.
Kotona en pidä ollenkaan liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttiliivit on ihan ok, nää ei hiosta niin paljon, kun materiaali on sellaista mikä on suunniteltu pitämään ihoa kuivana hikoillessa..
Kankaan määrällä ei ole mitään tekemistä hiostavuuden kanssa. Esimerkiksi pitkähihainen pellava paita on huomattavasti vilpoisampi kuin hihaton polyester-toppi. Myös liiveissä materiaali ratkaisee, ei kankaan määrä.
Minäkin käytän teknistä kangasta olevia urheiluliivejä. Ei hiosta.
Topatut ja keinokuituiset eivät ole suosikkejani.
Hiostavat ja hautovat.
Luonnonkuituiset parhaita.
Ei löydy luonnon kuituja markettikokojen ulkopuolella. Esim 75H vaikka pienemmästä päästä niin polyesteria se lähinnä on
Painoa alas niin ei hikoiluta koko aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kankaan määrällä ei ole mitään tekemistä hiostavuuden kanssa. Esimerkiksi pitkähihainen pellava paita on huomattavasti vilpoisampi kuin hihaton polyester-toppi. Myös liiveissä materiaali ratkaisee, ei kankaan määrä.
No ne urkkaliivit mitä mulla on ovat ainakin paljon peittävämpiä mitä normiliivit. Ja kyllä, hiostavat enemmän mitä jotkut kevyet pitsiset. Kokeilin kun kaarituet ahdisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kun valitsee oikeanlaiset liivit. Totta kai joku tekokuituhirvitys hiostaakin.
Ok. Nyt sitten kerrot mistä saa luonnonkuituset liivit koossa 70J. Kiitos.
Olen ilman. Ei järki kestä noiden kanssa...
Öö mistä muka löydätte luonnonkuituisia liivejä? En ole itse vielä löytänyt ainuttakaan muovitonta ja puuvilla on melkein yhtä hiostava kuin polyesteri.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy luonnon kuituja markettikokojen ulkopuolella. Esim 75H vaikka pienemmästä päästä niin polyesteria se lähinnä on
Ja kokonaan luonnonkuituisia liivejä ei taida edes olla olemassakaan. Ainakin ovat hyvin epämukavia kun ei ole joustoa ollenkaan.
Ne ovat karmeat vain, jos ne ovat väärän kokoiset ja huonoa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat karmeat vain, jos ne ovat väärän kokoiset ja huonoa materiaalia.
Ihan on kuule oikean kokoiset panachen laatuliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ihan itse, jos sellaisille on tarvetta. Minulla ei ole.
En käytä kesällä. Miesten katseissa on kestämistä. Isot terhakkaat nännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ihan itse, jos sellaisille on tarvetta. Minulla ei ole.
Älä sitten tule viisastelemaan asiasta josta et ymmärrä mitään.