Tissiliivit on karmeat kapistukset helteellä
Mutta ilmankaan ei voi olla. Vaihtoehtona on mahaa pitkin valuva tissihiki mikä on ehkä vieläkin inhottavampaa
Kommentit (91)
Bikinien yläosa tai sporttiliivit on hyvät nyt.
Sopiiko, että muokkaan otsikkoa: "Tissiliivit ovat karmeat kapistukset säällä kuin säällä.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän teknistä kangasta olevia urheiluliivejä. Ei hiosta.
Sama. Tämän opin jo vuosia sitten tropiikissa matkustellessa, ei mitään järkeä yrittääkään selvitä kaarituellisissa pitsiunelmissa kun helleraja paukkuu 😆
No mun koossa noi urheiluliivit on sen kokoiset panssarit että ei puhettakaan että sellaisia pitäisi näillä keleillä tai siellä tropiikissa.
Siis miksi olisi?
Kai tiedät, että urheiluliivejä on monia eri malleja, materiaalia ja tukiastetta?
Itsekin joudun ns isona tyttönä käyttämään esim juoksussa todella tukevia liivejä mutta nyt helleliiveinä menee ihan toppimalli, kunhan vaan on hengittävää matskua.
En missään nimessä halua pukea toppia vaatteitteni alle näillä helteillä.
No ei mitään toppia 🤦♀️
Liivit. Toppimalliset, hengittävät ja kosteuden iholta siirtävät urheiluliivit.
Mutta joo, ehkä parempi että ahdistut niissä kaarituellisissa panssariliiveissäsi, harmittaa jo että edes yritin auttaa 😅
Ed
No mun urkkaliivit on nämä
https://www.lumingerie.fi/enell-urheiluliivit-racerback-musta
Ei niitä tee mieli laittaa näin kuumalla päälle, koska ne hiostavat. Kokeilin niitä tässä yksi päivä ja kyllä, ahdistivat🤷♀️
Kaarituelliset eivät ole panssarit, vaan suht kevyet pitsiset.
No sitten olet niissä pitsiliiveissä. Mikä tässä nyt on ongelma? Helteellä tuppaa tulemaan hiki oli vaatetus mikä tahansa. Sellaista on elämä noin 5 päivää vuodessa Suomessa.
No niin olenkin! En todella tiedä mikä tässä niin monella on ongelma. Ihmiset suuttuivat kun en halua pukea päälleni urheiluliivejä, heillä se ongelma on😂
Lähinnä he "suuttuivat", kun jankutat vaan etkä suostunu ymmärtämään, että urheiluliivejä on todella monenlaisia.
Tiedän että on monenlaisia. En nyt halua sellaisia kuitenkaan laittaa päälleni. Ostan urheiluliivit urheilukäyttöön, en helleasuksi joten ne ovat silloin väkisinkin aika kireät ja peittävät.
No ei se kyllä tee kaikista urheiluliiveistä kireitä ja peittäviä, että sinä et niitä osta kuin urheilukäyttöön :D:D:D
Mitä ihmettä nyt. MINULLE se tekee koska haluan että ryntäät on liikkuessa niin liikkumatta kuin mahdollista. Se ei ole yksinkertaisesti mahdollista ilman että se liivi on kireä ja peittävää mallia.
Nythän ei puhuta urheilusta, vaan hellepäivän vaatetuksesta. Mutta kun ei tajua niin ei voi auttaa. Pidä kivaa hikiliiveissäsi. Minä nautiskelen tässä kevyessä urheilutopissani, joka kyllä peittää mutta ei kiristä eikä hiosta :)
Liikkuminen voi olla myös ihan ruokakaupassa käynti, eikä mikään juoksulenkki. Jos on oikeasti isot rinnat, niin ilman kunnon tukea ei lähdetä edes maitopurkkia hakemaan ilman tukea antavia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän teknistä kangasta olevia urheiluliivejä. Ei hiosta.
Sama. Tämän opin jo vuosia sitten tropiikissa matkustellessa, ei mitään järkeä yrittääkään selvitä kaarituellisissa pitsiunelmissa kun helleraja paukkuu 😆
No mun koossa noi urheiluliivit on sen kokoiset panssarit että ei puhettakaan että sellaisia pitäisi näillä keleillä tai siellä tropiikissa.
Siis miksi olisi?
Kai tiedät, että urheiluliivejä on monia eri malleja, materiaalia ja tukiastetta?
Itsekin joudun ns isona tyttönä käyttämään esim juoksussa todella tukevia liivejä mutta nyt helleliiveinä menee ihan toppimalli, kunhan vaan on hengittävää matskua.
En missään nimessä halua pukea toppia vaatteitteni alle näillä helteillä.
No ei mitään toppia 🤦♀️
Liivit. Toppimalliset, hengittävät ja kosteuden iholta siirtävät urheiluliivit.
Mutta joo, ehkä parempi että ahdistut niissä kaarituellisissa panssariliiveissäsi, harmittaa jo että edes yritin auttaa 😅
Ed
No mun urkkaliivit on nämä
https://www.lumingerie.fi/enell-urheiluliivit-racerback-musta
Ei niitä tee mieli laittaa näin kuumalla päälle, koska ne hiostavat. Kokeilin niitä tässä yksi päivä ja kyllä, ahdistivat🤷♀️
Kaarituelliset eivät ole panssarit, vaan suht kevyet pitsiset.
No sitten olet niissä pitsiliiveissä. Mikä tässä nyt on ongelma? Helteellä tuppaa tulemaan hiki oli vaatetus mikä tahansa. Sellaista on elämä noin 5 päivää vuodessa Suomessa.
No niin olenkin! En todella tiedä mikä tässä niin monella on ongelma. Ihmiset suuttuivat kun en halua pukea päälleni urheiluliivejä, heillä se ongelma on😂
Lähinnä he "suuttuivat", kun jankutat vaan etkä suostunu ymmärtämään, että urheiluliivejä on todella monenlaisia.
Tiedän että on monenlaisia. En nyt halua sellaisia kuitenkaan laittaa päälleni. Ostan urheiluliivit urheilukäyttöön, en helleasuksi joten ne ovat silloin väkisinkin aika kireät ja peittävät.
No ei se kyllä tee kaikista urheiluliiveistä kireitä ja peittäviä, että sinä et niitä osta kuin urheilukäyttöön :D:D:D
Mitä ihmettä nyt. MINULLE se tekee koska haluan että ryntäät on liikkuessa niin liikkumatta kuin mahdollista. Se ei ole yksinkertaisesti mahdollista ilman että se liivi on kireä ja peittävää mallia.
Nythän ei puhuta urheilusta, vaan hellepäivän vaatetuksesta. Mutta kun ei tajua niin ei voi auttaa. Pidä kivaa hikiliiveissäsi. Minä nautiskelen tässä kevyessä urheilutopissani, joka kyllä peittää mutta ei kiristä eikä hiosta :)
Liikkuminen voi olla myös ihan ruokakaupassa käynti, eikä mikään juoksulenkki. Jos on oikeasti isot rinnat, niin ilman kunnon tukea ei lähdetä edes maitopurkkia hakemaan ilman tukea antavia liivejä.
Mulla on jostain ostettu sellainen kevyempi urheilutoppi tms joka ei ole niin peittävä, mutta niitä en tykkää käyttää edes normisäillä kun siinä liiskautuu tissit yhteen ja tissienväli hikoaa, se on ällöä. Joskus käytän sitä nukkuessa kun menkkojen aikaan on rinnat oikein kipeät.
Mulla on d-kupit ja käytän istuvia tarpeeksi vahvasta kankaasta olevia toppeja ilman liivejä. En käyttänyt rintsikoita eristyksessä ja enää ei kiinnosta. Topit hoitaa saman asian myös paidan alla.
Ei vaan ihan pelastus. Ne roikkuvat tissit ihoa vasten keräämässä hikeä on järkyttävät. Liivit päällä paljon parempi.
Näin jossain tv-shopissa sellasen niskan taakse laitettavan systeemin, jossa rinnoille tulee pussit molemmille puolille. Ei ole muuten kiinni missään. Googlatkaa ta-ta-towel.
Kun katselen osittain läpinäkyviä pitsisiä rintaliivejä naisella, niin kuumahan siinä tulee oli helle tai vaikkapa vari.
Mulla on d-kupit ja käytän istuvia tarpeeksi vahvasta kankaasta olevia toppeja ilman liivejä. En käyttänyt rintsikoita eristyksessä ja enää ei kiinnosta. Topit hoitaa saman asian myös paidan alla.
Nykyään saa hyviä ja nättejä kaarituettomia liivejä ja toppeja niin muita en enää käytäkään. Itsellä pienet c:t niin eivät roiku ja urheillessakin oikein sopivan kokoiset. Nuorempana niitä sulloi kaikenmaailman push-uppeihin mutta nyt aikuisempana hyväksyy omat tissit sellaisina kuin ovat ja antaa armoa niille.
Heh, ok…