Voiko tää nainen olla muka 165cm 56kg
http://www.adultlive.fi/liveprofiilit/naiset_hd/3545242_Sexy-Traum.html
kuvailee vartaloansa tukevaksi :D jotenkin vaikea ajatella ton kokoista "tukevana"
Kaverini on kans 165cm ja painaa 55kg ja hän on todella hoikka D:
valehdellut mittojaan?
on paremminkin 160cm ja 60kg on
Kommentit (62)
Laiha ja nätti nainen. Vatsassa vähän turvotusta. Että te jaksatte ruotia jonkun painoa.
Olen 160cm pitkä. Kun painoin 65-67kg näytin tuolta paitsi että rintani olivat pienemmät.
Haha no ei todellakaan ole! En sano että olisi läski (tai edes tukeva) mutta juu 56 ei mene läpi :D näyttää vähintään 70-kiloiselta tuon pituuden kanssa, t: 78kg
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:05"]Ei todellakaan voi olla! :D Itse olen 163 cm ja 58 kg ja näytän kyllä erittäin paljon hoikemmalta. Vai uskoisitteko, että tuolle kuvan naiselle mahtuu farkut tuumakokoa 28''..?
Jokaisen raskauden jälkeen olen ollut hetken aikaa n. 65-kiloinen enkä edes silloin ole ollut läheskään tuon kuvan kaltainen.
[/quote]
no minä olen 167 pitkä ja painan 72 ja mulle menee 28" farkut jalkaan..
[/quote]
Jalkaan varmaan, mutta lantiolle asti ei nouse
[/quote]
Jos ne farkut on ostettu Ellokselta, voi mennäkin...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:53"]
http://www.adultlive.fi/liveprofiilit/naiset_hd/3545242_Sexy-Traum.html
kuvailee vartaloansa tukevaksi :D jotenkin vaikea ajatella ton kokoista "tukevana"
Kaverini on kans 165cm ja painaa 55kg ja hän on todella hoikka D:
valehdellut mittojaan?
on paremminkin 160cm ja 60kg on
[/quote]
Ensinnäkin: missä sivuilla sä oikein vierailet? Toisena: ei todellakaan paina 56 kg.
Mulla samanlainen kroppa ja oon 165cm ja 73kg
Kattokaapa vähän LISÄÄ hänen kuviaan! Ihan hoikka nainen kyseessä.Kiloista en ole varma,mutta mikään läskilöllerö hän ei missään tapauksessa ole!Uumakin on ihan kapeahko,hänellä vaan hämää se että uuma on lyhyehkö ja lantioluut alkavat suoraan rintojen alta.Mulla on samantyyppinen vartalo,ja moni luulee että mulla on jenkkakahvat vaatteet päällä vaikka ne onkin vaan törröttävät lantioluut!Mutta siis näitä hänen muita kuviaa n ei voi kun todeta että terveessä ja hyvässä kuosissa nainen on.
Mä olen 168 ja 67 kiloa ja tuo näyttää maksimissaan pari kiloa hoikemmalta, että on varmaan kyllä joku 63 kiloinen
Voi jee akat! Ite 165 ja 63 painoa ja voin kertoa että edestä katsottuna näytän leveältä mutta kun sivusta katsoo niin ei paljon ylimääräsiä ole. Rakenteeni tulee luista ja jenkkakahvat kertyneet yhteen kohtaan. Ja sitä paitsi miksi tämä näin hirveästi vaivaa? Hän on kaunis juuri tuollaisenaan. :) eikös se ole että koirat juoksevat luiden perään. ;)
ei sitten mitenkään. 165 cm ja 56 kg tarkoittaa että bmi on 20,6
Suunnilleen tältä näyttää oikeasti tuon kokoinen kroppa (kuvassa bmi 20,4): http://bit.ly/1l6LW3x Hieman on hoikempi...
Tainnu mennä pituus- ja paino tytöllä väärin päin..
Koittakaa nyt ihmiset tajuta että kaks samoilla pituus/paino mitoilla olevaa ihmistä voi näyttää hyvinkin erilaiselta. Itse esim näytin 160/53 mitoissa siltä että kaikki käski syömään kun olin niin hirveen laiha. Sit lihoin 64kiloon niin lääkärissä kun mainitsin jotain 10kg lihomisesta niin sanoi vaan että hoikka nuori nainen olet, ja niin sanoi kyllä kaveritkin. Vasta 70kilossa alkoi tulla näkyvää läskiä.
Tunnen monia ihmisiä jotka painaa 10kg mua vähemmän, mutta ovan läskimmän näköisiä.
Luulis että paino on lähempänä 60 kuin 56, mutta haluaisinpa todella nähdä kuvan jostakusta samanmittaisesta yli 70-kiloisesta av-mammasta joka väittää olevansa pienempi kuin tuo nainen :-D
Luiden painoon ei voi ikinä näissä vedota, koska samanpituisten ihmisten luiden painot voi heittää maksimissaan parilla kilolla...
Olen aika samankokoinen ilman noita rintoja, bmi:ni on 22.5.
Miksi ihmeessä joku tekee itsestään tuollaisen superhalvan profiilin? Vai oliko kyseessä maksullinen nainen. O tempore o mores!
no joo, 20-25kg sitten oli varmasti 56kg..
Toisissa kuvissa näytti paremmalta ja myös hoikemmalta!
Minä olen 164/55 ja huomattavasti hoikempi joka kohdasta. En kylläkään muuten kauniimpi, päinvastoin (mutta vaatimattomuus kaunistaa).
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:07"]
Tainnu mennä pituus- ja paino tytöllä väärin päin..
[/quote]
jep
AAAHHAHAHHAAA!!! Ei 100 varmasti ole!!!! :D voi herran jumala mikä tyyppi toi oikeen on? Onko olla nolompi? Ei herranjestas!!! Aaaakwaaaard!!!