Maistoin eilen ekaa kertaa Cronitsia. En tykännyt, mitäs muut piditte?
Siis donitsin ja croisantin sekoitus, maistui aika makealta. Kokeilin vanijaa. Vuorattu sokerilla, päällä makea kuorrute ja sisältä makea täyte. Ehkä olisi ollut parempi ilman sokerikuorrutetta...
Mitäs te piditte?
Kommentit (21)
Rapeus ja sokeri ällötti. En tykkää viinereistäkään kun ne rapisee. Liian rasvainen, makea ja rouskuva. Ja mä tykkään arnoldsin kinuskidonitseista hulluna :D cronitsia en ostais.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:31"]
Oli hyvää, mutta sokerikuorrute sotki mun laukun, vaikka oli laatikossa cronitsi. En kuitenkaan ostaisi.
[/quote]
valitus ilmaisesta tuotteesta? :)
Mulla tuli kanssa sokerit laatikon läpi! täytyis varmaan tehdä reklamaatiota Arnoldsille...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:27"]
Oli hyvää, mutta sokerikuorrute sotki mun laukun, vaikka oli laatikossa cronitsi. En kuitenkaan ostaisi.
[/quote]
valitus ilmaisesta tuotteesta? :)
Mulla tuli kanssa sokerit laatikon läpi! täytyis varmaan tehdä reklamaatiota Arnoldsille...
[/quote]
[/quote]
Kai siitä voi valittaa, tai ainakin pakkauksesta...
Joo, maistui lähinnä CROCS-tossun ja donitsin sekoitukselta tuo...... :-/
Ei ollut minustakaan hyvä!! :/ Arnoldsin donitsit taas ovat herkkua :D
Joo maistoin eilen. Arnoldsissa tyoskentelevä kaveri toi ylijääneitä (sitruuna). Ihan hyvää oli ainakin se sitruuna, voin kyllä joo kuvitella että vanilia on ollut melko makea :S En kyllä varmaan itse ostaisi kun niillä on paljon parempiakin tuotteita mutta eihän se pahaa ollut
Mä maistoin sitä suklaata kun oli vain niitä jäljellä. Ihan hyvää oli,mutta todella makeeta! Puolet jaksoi ja sitte alkoi yököttää. Sen päällisen vois jättää pois!
Tuli mieleen vähän ne suklaacroisantit,joita on ainakin paljon mm.espanjassa ja kreikassa :-)
Sitruuna oli syötävä, muut liian makeita.
En maistanut, mutta kuulostaa kunnon kaloripommilta.
Arnoldsin oli liian makea minulle, mutta Kakkukeisareiden on rapea ja ei liian makea.
En ole maistanut, mutta Zeppelinin arnoldsissa ainakin oli sellaiset jonot, että luulisi mielipiteitä löytyvän! Oltaisiin menty sinne kahville, mutta ei jaksettu lasten kanssa jonottaa, vaikka kuinka olisi ilmaiseksi saanut :-)
mun mies oli syönyt sellaisen eilen, oli tykännyt. Sanoi että koostumus ja maku oli hänen mieleensä. Itse suhtaudun ajatukseen hieman epäileväisesti, mutten siis ole maistanut joten turha nillittää.
Hyvää oli! Maistoin myös vaniljaa. Kun olin saanut syötyä niin oli aika makea olo... Oli ihan ok kokoinen, ehkä sokerijuttu päällä oli liikaa?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:15"]Hyvää oli! Maistoin myös vaniljaa. Kun olin saanut syötyä niin oli aika makea olo... Oli ihan ok kokoinen, ehkä sokerijuttu päällä oli liikaa?
[/quote]
Samaa mieltä. Se sokeri pois. Liian makea ja suttaa joka paikan. Olis ehkä aavistuksen terveellisempi ilman sitä :)
Mies oli ylläriksi molemmille tänään ostanut Lidlistä paistopisteestä suklaa cronitsit ja itse en pitänyt niistä. Hän kyllä piti :D
[/quote]