Voi kun meillä kävisi tänä vuonna edes yksi vieras tai
sukulainen ihan kuka vaan. Emme jaksa edes enää pyytää ketään, tekosyitä tuntuu löytyvän. Enkä käsitä mikä mättää. Olemmeko niin kauheita?
Kommentit (8)
Sama fiilis... Meillä käy minun vanhemmat aina silloin tällöin, mutta se on vähän sama kuin kotoa pois muuttanut perheenjäsen tulisi käymään.
Mä harvoin jaksan siivotakaan enää, kun ajattelen aina, että eihän täällä edes käy kukaan, niin miksi vaivautua...
Meillä on käynyt viimeksii sukulainen 2 ja puoli vuotta sitten lapsen ristiäisissä. Edes kummit (sukulaisia) eivät tulleet edes sinne. Kun joskus harvoin on nähty (siis vuosia sitten) kaikki ovat niiiiin ikävissään, kuten puhelimessakin. En tajua. :,(
meilla ei myoskaan kay kukaan mutten kylla haluaisikaan.
Onpa kurja tilanne, ap. Miksi luulet asian olevan noin? Minkälainen perhe ja koti teillä on? Missä asutte (ns. keskellä korpea vai hyvien liikenneyhteyksien päässä kaupungin keskustassa?) Ketä yleensä kutsut kylään? Kenen luona itse käytte kylässä?
Kyläilykulttuuri on muuttunut. Ei kukaan kehtaa enää tulla kutsumatta tai kutsua itse itseään. Toinen seikka on se, millainen tunnelma teillä on. Reippaasti vaan ensin kutsumaan ihmisiä käymään!
Asumme n. 40 000 asukkaan kaupungin keskustassa. Tänne on helppo tulla. Ei ole pk-seutua. Kaksi kerrosta löytyy. Tilaa olisi
vaikka vieraiden yöpyä. Olen kutsunut "ystäviäni" (taitaa olla yksipuoleista) he asuvat puolen kilometrin-- 40 kilometrin säteellä. Emme juuri käy missään, kun olen kyllästynyt soittelemaan ja kyselemään että voitaisko nähdä, tulla käymään? ap
Tsemppiä! Oletko kovin väsynyt ja stressaantunut?