Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun meillä kävisi tänä vuonna edes yksi vieras tai

Vierailija
18.06.2014 |

sukulainen ihan kuka vaan. Emme jaksa edes enää pyytää ketään, tekosyitä tuntuu löytyvän.  Enkä käsitä mikä mättää. Olemmeko niin kauheita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Oletko kovin väsynyt ja stressaantunut?

Vierailija
2/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis... Meillä käy minun vanhemmat aina silloin tällöin, mutta se on vähän sama kuin kotoa pois muuttanut perheenjäsen tulisi käymään.

Mä harvoin jaksan siivotakaan enää, kun ajattelen aina, että eihän täällä edes käy kukaan, niin miksi vaivautua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt viimeksii sukulainen 2 ja puoli vuotta sitten lapsen ristiäisissä. Edes kummit (sukulaisia) eivät tulleet edes sinne. Kun joskus harvoin on nähty (siis vuosia sitten) kaikki ovat niiiiin ikävissään, kuten puhelimessakin. En tajua. :,(

Vierailija
4/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla ei myoskaan kay kukaan mutten kylla haluaisikaan.

Vierailija
5/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne, ap. Miksi luulet asian olevan noin? Minkälainen perhe ja koti teillä on? Missä asutte (ns. keskellä korpea vai hyvien liikenneyhteyksien päässä kaupungin keskustassa?) Ketä yleensä kutsut kylään? Kenen luona itse käytte kylässä?

Vierailija
6/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei kuulosta kivalta.

Vierailija
7/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilykulttuuri on muuttunut. Ei kukaan kehtaa enää tulla kutsumatta tai kutsua itse itseään. Toinen seikka on se, millainen tunnelma teillä on. Reippaasti vaan ensin kutsumaan ihmisiä käymään!

Vierailija
8/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme n. 40 000 asukkaan kaupungin keskustassa. Tänne on helppo tulla. Ei ole pk-seutua. Kaksi kerrosta löytyy. Tilaa olisi

vaikka vieraiden yöpyä. Olen kutsunut "ystäviäni" (taitaa olla yksipuoleista) he asuvat puolen kilometrin-- 40 kilometrin säteellä. Emme juuri käy missään, kun olen kyllästynyt soittelemaan ja kyselemään että voitaisko nähdä, tulla käymään?  ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän