Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ottaako takaisin raitistunut alkoholisti?

Vierailija
18.06.2014 |

Mitä teen? Jätin alkoholistimieheni lopulta 25 vuoden jälkeen. Oli onnellisiakin aikoja, mutta viime vuodet tilanne vain paheni pahenemistaan. Nyt hän on ollut puoli vuotta raittiina ja vannoo että on muuttunut mies.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistia (oli raitistunut tai ei) ei kannata ottaa. Ei parisuhteeseen, ei kaveriksi eikä ystäväksi!!!

Vierailija
22/25 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helpottunut kun olen aloittanut elämään ilman miestä, mutta kun tuntuu että ei saisi rikkoa perhettä niin se painaa. Pitäisikö antaa vielä mahdollisuus. Kyllä se puoli vuotta tuntuu lyhyeltä ajalta ja vaikea on uskoa että nyt se onnistuisi. Enkä ole varma että jaksaisin enää yhtään pettymystä enempää. Mies vakuuttaa että nyt on tosi kyseessä ja hän on lopullisesti lopettanut ja on muuttunut mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups edellinen siis ap...

Vierailija
24/25 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkän ajan päästä ja vasta sitten kun sai kenkää, onhan hänellä ollut aikaa lopettaa se juominen jo ennenkin. Pellen teet itsestäsi jos takaisin huolit. Olet vaan läheisriippuvainen. loppujen lopuksi et merkitse miehelle mitään, olet pelkkä sylkykuppi.

Vierailija
25/25 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:28"]

Olen helpottunut kun olen aloittanut elämään ilman miestä, mutta kun tuntuu että ei saisi rikkoa perhettä niin se painaa. Pitäisikö antaa vielä mahdollisuus. Kyllä se puoli vuotta tuntuu lyhyeltä ajalta ja vaikea on uskoa että nyt se onnistuisi. Enkä ole varma että jaksaisin enää yhtään pettymystä enempää. Mies vakuuttaa että nyt on tosi kyseessä ja hän on lopullisesti lopettanut ja on muuttunut mies.

[/quote]

Pelkän huonon omatunnon ja perheen rikkomisen takia ei TODELLAKAAN pidä jatkaa liittoa. Ei se alkoholisti mikään tyhmä ole, ja näkee ja tajuaa kyllä sun motiivit. Jos et rakasta sitä, niin älä vedätäkään. Sekä sulla että exälläsi on oikeus löytää vierelleen ihminen, jonka kanssa olla onnellinen ihan sen toisen takia, ei sen takia että kymmenia vuosia sitten tuli siihen rakastuttua.

Ja kyllä, voisin alkaa uudestaan seurustella raittiin alkoholistin kanssa, mutta en muuttaisi sen kanssa yhteen asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi