Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yumi lashes

Vierailija
20.05.2014 |

Onko kenelläkään kokemusta? Eroaako paljoa ripsipermanentista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaa. On luonnollisempi ja ainakin minulla pidempään siistinä pysyvä. Olen "käyttänyt" jo pari vuotta. Omat ripset ovat pitkät, mutta piikkisuorat. Tämän jälkeen ripset on upeat muutaman päivän, sen jälkeen vähän sekaisemmat, mutta ripsarin kanssa ihanat!!! Suosittelen (ja suosittelen Kauniaisten Kauneuskeskus Feniksin Katjaa, tekee ripset huolella).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:43"]

Eroaa. On luonnollisempi ja ainakin minulla pidempään siistinä pysyvä. Olen "käyttänyt" jo pari vuotta. Omat ripset ovat pitkät, mutta piikkisuorat. Tämän jälkeen ripset on upeat muutaman päivän, sen jälkeen vähän sekaisemmat, mutta ripsarin kanssa ihanat!!! Suosittelen (ja suosittelen Kauniaisten Kauneuskeskus Feniksin Katjaa, tekee ripset huolella).

[/quote]

Olen harkinnut tuota yumi lashes käsittelyä, mutta mitä tarkoitat sekaisilla ripsillä.... ? Kiitos vastauksesta

Vierailija
4/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut tosta ennen kuullutkaan ja kävin googlettamaan...siis tossa vaan taivutetaan ja kestovärjätään ripset? En kyllä maksaisi, kun saman lopputuloksen teen ite joka aamu parissa minuutissa :D vai oonko nyt tajunnu väärin?

Vierailija
5/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ero ettei tarvitse joka aamu tehdä tuota :)

Vierailija
6/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin just ja en ole tyytyväinen. Omat ripset ovat vahvat ja pitkät, mutta kasvavat OIKEASTI alaspäin eli vähän niin kuin aasialaiset ripset. Valitettavasti ripseistä ei tullut hyviä, itse hoitajakin oli ihmeessä ja ei laskuttanut. Taivutusta ei tullut, eikä ripset nouset ylöspäin.  Normi permanentista on myös huonot kokemukset, silloin ripset oli kiharrat ja eivät näyttäneet hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi