Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terve ihminen haluaa seksiä!

Vierailija
18.06.2014 |

Haluttomuus on sairaus, joko psyykkinen tai hormonaalinen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä on sitten ollut tämä sairaus koko ikäni. Kiva sairaus siitä, ettei tästä mitenkään kärsi, oikeastaan päinvastoin. Koen olevani hyvin vapaa siksi ettei minulla ole seksihalua mikä kaipaisi tyydytystä. 

Vierailija
2/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa mutta toivottavasti ap tajuaa, että itsetyydytyskin lasketaan seksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkonen kävisit mittaamassa hormonit, selitys voisi löytyä. Ap

Vierailija
4/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]Pitää paikkansa mutta toivottavasti ap tajuaa, että itsetyydytyskin lasketaan seksiksi.

[/quote] totta kai. Ap

Vierailija
5/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun osaat kertoa missä vika. Ei mulle vaan osannut sitä kukaan kertoa vaikka lääkäri teki kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit ja kävin kauan seksuaaliterapeutin luona. Fyysistä eikä psyykkistä vikaa löytynyt. Terveeltä, isot halut omaavalta nuorelta naiselta hävisi halut yhdessä yössä eivätkä ole palanneet kohta 10 vuoteen.

Vierailija
6/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun osaat kertoa missä vika. Ei mulle vaan osannut sitä kukaan kertoa vaikka lääkäri teki kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit ja kävin kauan seksuaaliterapeutin luona. Fyysistä eikä psyykkistä vikaa löytynyt. Terveeltä, isot halut omaavalta nuorelta naiselta hävisi halut yhdessä yössä eivätkä ole palanneet kohta 10 vuoteen.

Vierailija
7/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on täysin normaalia ja melko yleistäkin. Siinä ei ole mitään sairasta.

Vierailija
8/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]

[/quote]

Miksi haluaisin? Kun en tosiaan koe asiaa mitenkään ongelmaksi ja elämäni on hyvää aseksuaalina. En minä haluaisi siihen myllyyn missä näen monien "normaalien" elävän, että täytyisi pakonomaisesti sitten yrittää löytää joko vakikumppani tai säännöllisesti seksiseuraa, koska halut ja himot kaipaa tyydytystä. Olen muutenkin erakkoluonne enkä juuri välitä ihmisseurasta, joten minusta on kätevää ettei tarvi seksinkään takia olla moisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
9/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksiä pitäisi haluta?

Vierailija
10/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]

[/quote]

Miksi haluaisin? Kun en tosiaan koe asiaa mitenkään ongelmaksi ja elämäni on hyvää aseksuaalina. En minä haluaisi siihen myllyyn missä näen monien "normaalien" elävän, että täytyisi pakonomaisesti sitten yrittää löytää joko vakikumppani tai säännöllisesti seksiseuraa, koska halut ja himot kaipaa tyydytystä. Olen muutenkin erakkoluonne enkä juuri välitä ihmisseurasta, joten minusta on kätevää ettei tarvi seksinkään takia olla moisten kanssa tekemisissä.

[/quote] onko ruokavaliosi vähärasvainen? Vähärasvainen ruokavalio lamaa hormonitominnan ja halut heikkenevät.ap

Vierailija
11/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote]

Etkö masturboikaan koskaan?

Vierailija
12/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:01"]Miksi seksiä pitäisi haluta?

[/quote] ei pidä, mutta jos ei halua, jokin on pielessä. Ap

Vierailija
13/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote] onko ruokavaliosi vähärasvainen? Vähärasvainen ruokavalio lamaa hormonitominnan ja halut heikkenevät.ap

[/quote]

Mitä väliä? Vastaa nyt kysymykseen: miksi pitäisi haluta?

Vierailija
14/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään sairaus ole. Sehän on vähän sama kuin ruokahalu, tai unentarvekin. On ihmisiä jotka tulevat toimeen tosi vähällä unella tai syömisellä, mutta niin kauan kun siitä ei ole mitään haittaa, niin mitä väliä?

Vierailija
15/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:02"]

[/quote]

[/quote]

Mitä väliä? Vastaa nyt kysymykseen: miksi pitäisi haluta?

[/quote] koska haluttomuus on merkki jostakin häiriöstä. Ja arvaan, että ruokavsliosi tosiaan on low fat ! Ap

Vierailija
16/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 vastailee tässä näihin:

"onko ruokavaliosi vähärasvainen? Vähärasvainen ruokavalio lamaa hormonitominnan ja halut heikkenevät.ap"

- Ei ole. Syön Välimeren ruokavalio -tyyppisesti. Olen hoikahko (BMI 21) ja hyväkuntoinen. Voin fyysisesti kaikin puolin hyvin eikä ole mitään perussairauksia. Kuukautiskiertokin on säännöllinen.

"Etkö masturboikaan koskaan?"

- Toisinaan kyllä. Esim. jos särkee päätä tai kuukautiskipuja, niin hoitamalla itselleni orgasmin tulee parempi olo. Samoin jos on hermostunut, orgasmi auttaa. Mutta aseksuaalina pidän itseäni silti, koska tosiaan minulla ei ole tuossakaaan yhteydessä mitään kumppaniin tai itse yhdyntään liittyviä ajatuksia, fantasioita tms. Se on vain mekaanista räpläämistä jonka tavoitteena on se fyysinen laukeamisen tunne. 

Vierailija
17/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:07"]Ei se mikään sairaus ole. Sehän on vähän sama kuin ruokahalu, tai unentarvekin. On ihmisiä jotka tulevat toimeen tosi vähällä unella tai syömisellä, mutta niin kauan kun siitä ei ole mitään haittaa, niin mitä väliä?

[/quote] daa. Todellakin hyvin niukasta syömisestä ja nukkumisesta on aina haittaa, vaikkei siltä heti tuntuisi. Tuo argumentti vain vahvistaa omani pätevyyttä! Ap

Vierailija
18/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:08"]Nro 2 vastailee tässä näihin:

"onko ruokavaliosi vähärasvainen? Vähärasvainen ruokavalio lamaa hormonitominnan ja halut heikkenevät.ap"

- Ei ole. Syön Välimeren ruokavalio -tyyppisesti. Olen hoikahko (BMI 21) ja hyväkuntoinen. Voin fyysisesti kaikin puolin hyvin eikä ole mitään perussairauksia. Kuukautiskiertokin on säännöllinen.

"Etkö masturboikaan koskaan?"

- Toisinaan kyllä. Esim. jos särkee päätä tai kuukautiskipuja, niin hoitamalla itselleni orgasmin tulee parempi olo. Samoin jos on hermostunut, orgasmi auttaa. Mutta aseksuaalina pidän itseäni silti, koska tosiaan minulla ei ole tuossakaaan yhteydessä mitään kumppaniin tai itse yhdyntään liittyviä ajatuksia, fantasioita tms. Se on vain mekaanista räpläämistä jonka tavoitteena on se fyysinen laukeamisen tunne. 

[/quote] eli et ole aseksuaali, et vain halua seksiä toisen ihmisen kanssa. Ap

Vierailija
19/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta ei välttämättä oman kumppaninsa kanssa.

Vierailija
20/60 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku wanna-be (but never -gonna-be) -seksuaaliterapeutti pätemässä....