Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonkohan paranoidinen ja miten selvittäisin tässä totuuden?

Vierailija
18.06.2014 |

Älkää heti tuomitko provoksi, koska pääni laitan ihan oikeasti pantiks, että joka sana totisinta totta!

Tapasin viime vuoden puolella miehen, johon vaan lyhyesti olin tutustunut netissä. No se ei todellakaan ollut se jokska oli sanonut vaan helvetisti vanhempi, pyys kalliiseen paikkaan viinilasilliselle ja lyhyesti ku kysyin mikä tää kusetus nyt oli, niin naureskeli vaan. Join vaan sen viinilasin ja menin ihan töttöröö sekasin ja hyvä kun pääsin bussiin ja kotiin. Aamulla ku heräsin se mies oli vaan laittanut viestin, että "vahinkoja sattuu, huonompi sulle tällä kertaa". Jäi oikeesti aivan kamalan kalvava olo tosta, että oonko tehny jotain kyseenalaista ja mitä helvettiä toi voi tarkottaa ja kadutti, että annoin numeroni ja se ties mun nimenkin. Mut mietin, etten mä nyt oo tässä tehnyt kai mitään väärää kuitenkaan.

Unohdin koko jutun, mutta nyt keväällä oon pari kertaa naureskellu ja nyt alkanu oleen huolissani ku meidän talon edessä könöttää monta kertaa viikossa auto (asutaan keskusta-alueella) ja siellä vaan istuu joku mies. Oon jääny joskus tuijottamaan sitä et mitä se duunaa ja kyttääkö se mua, paranoidi kun oon, mutta ei näytä siltä. Lisäks on tullut puheluja, niinku jotain pilapuheluita, joissa ei kukaan sano mitään. Hengittää vaan ja sitten lyö luurin korvaa. 

En kehtais mennä ventovieraalta ukolta kysyy et mitäs täällä joka toinen päivä päivystät ku oli tähän epäluuloon aihetta tai ei ni ei se varmasti edes vastais totuudenmukasesti ja mä vaan joutuisin hullun valoon. :D Äähhh.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä linjoilla, kaikki ok?

Vierailija
2/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumat:

- 2 alkoholiannosta (viinilasillista) kotona

- baariin tapaamaan nettituttua ensi kertaa livenä

- valehteleminen paljastuu, nettituttu on sanottua paljon vanhempi

- otetaan tarjottu viinilasillinen

- tämän jälkeen muistikuvat ovat osittaisia / sekavia.

- Myöhemmin todettu mahdollinen stalkkaaja.

Ap, nyt rohkeutta! Onko sulla ketään läheistä, johon luotat, jolle voisit kertoa tapahtuneen? Tarvitset apua ja tukea. Ilman muuta yhteys joko läheisiin tai sitten ammattiauttajiin (osaavat tarvittaessa ohjata eteenpäin). Mutta yksin ei saa jäädä. Tsemppiä paljon<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä kuuluu?

Ymmärsin, että asut vielä kotona(lapsuuden kodissa), kun kirjoitit alussa, että "ASUTAAN keskusta-alueella", mutta asutkin yksin vai? Meinasin, että JOS asut vanhempiesi luona, niin kerro ihmeessä heille, jotta voivat pitää sitä kyttääjä ukkoa silmällä. Voi olla ettei liity tapaukseen kyllä mitenkään... Tsemppiä!

Vierailija
4/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, joo tääl ollaan. Matkalla olen mökille ja kirjotan myöhemmin, mut huoli vaan kasvaa.. en asu kotona siis, kämppis.. ap

Vierailija
6/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumeroa ja muuta. Niin ja käy sukupuolitautitesteissä. Itse tekisin myös rikosilmoituksen, vaikka aikaa onkin kulunut niin paljon, että raiskauksen  todistaminen on hankalaa.

Vierailija
7/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NII JOO! Ja siis syy miks kirjotan nyt vihdoin on et vaikka se ukkeli muuten vaan istuskelee autossaan ainakin ku mä sen näen, ni tänää näin ku se otti kuvia mun ja naapureiden taloista. Mutta tuota kadulta käsin. ap

Vierailija
8/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ota vaikka ihan terveyskeskukseen yhteyttä, niin voit päästä luottamuksellisesti jonkun kanssa jakamaan tämän stoorin. Niin ei tarvitse yksin pähkäillä. Eli siis pyydät, että saisit keskusteluapua mieltä painavaan asiaan. En ainakaan osaa tämän keskustelupalstan kautta enempää auttaa.

Vierailija
9/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:53"]

Vaihda puhelinnumeroa ja muuta. Niin ja käy sukupuolitautitesteissä. Itse tekisin myös rikosilmoituksen, vaikka aikaa onkin kulunut niin paljon, että raiskauksen  todistaminen on hankalaa.

[/quote]

Mutta siis kun oltiin hienossa kalliissa ravintolassa viinillä ja en käyny tän miehen luona tai mitään, pari kertaa vaan vessassa eli naisten vessassa siis. Vaik on hatarat muistikuvat ja ihan mustiakin pätki ihan siitä lopusta ni kai ny muistasin jos joku mut ois raiskannu herranen aika! :S Bussiinki raahauduin kuitenki vielä sen jälkeen.. Musta kyllä tuntu et ihan viiniä se ei ollu mut nolotti koko episodi jälkikäteen niin paljon etten sanonut kellekään ku olin vaan tyytyväinen ku hengissä selvittiin. ap

Vierailija
10/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sukupuolitautitestissä? Raiskaus? Eihän tuo ap sen miehen kanssa kai sekstaillut, omaan kotiinsa meni bussilla ravintolasta yksikseen.

Vierailija
11/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:55"]

No, ota vaikka ihan terveyskeskukseen yhteyttä, niin voit päästä luottamuksellisesti jonkun kanssa jakamaan tämän stoorin. Niin ei tarvitse yksin pähkäillä. Eli siis pyydät, että saisit keskusteluapua mieltä painavaan asiaan. En ainakaan osaa tämän keskustelupalstan kautta enempää auttaa.

[/quote]

Apuaa :// Joo. Kiitos kuitenki ku vastasit!! Toivottavasti eivät laita mua pöpilään jos tämmösen tarinan kerron. ap

Vierailija
12/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rekkari ylös ja lähetä se 16400-numeroon. Saat auton omistajan tietoosi.

Vierailija
13/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta siis kun oltiin hienossa kalliissa ravintolassa viinillä ja en käyny tän miehen luona tai mitään, pari kertaa vaan vessassa eli naisten vessassa siis. Vaik on hatarat muistikuvat ja ihan mustiakin pätki ihan siitä lopusta ni kai ny muistasin jos joku mut ois raiskannu herranen aika! :S Bussiinki raahauduin kuitenki vielä sen jälkeen.. Musta kyllä tuntu et ihan viiniä se ei ollu mut nolotti koko episodi jälkikäteen niin paljon etten sanonut kellekään ku olin vaan tyytyväinen ku hengissä selvittiin. ap

[/quote]

Kato nyt ensin, että tosiaan selviät hengissä. Siis ne sp-testit! Ja jos oot saanut tyrmäystippoja, sä et todellakaan välttämättä muista edes sitä, että et muista. Toi on hyvä idea, että mene sinne terveyskeskukseen. Voit aloittaa ihan terveydenhoitajalta, joka sit ohjaa eteenpäin tarpeen mukaan.

Vierailija
14/43 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämän ketjun ap:lle kuuluu, onko mitään selvinnyt?

Vierailija
16/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa! Ap?

Vierailija
17/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote]

Kato nyt ensin, että tosiaan selviät hengissä. Siis ne sp-testit! Ja jos oot saanut tyrmäystippoja, sä et todellakaan välttämättä muista edes sitä, että et muista. Toi on hyvä idea, että mene sinne terveyskeskukseen. Voit aloittaa ihan terveydenhoitajalta, joka sit ohjaa eteenpäin tarpeen mukaan.

[/quote]

Voihan jumalauta sentään :( Joo. Mä otan yhteyttä ny samantien. Kiitti. ap

Vierailija
18/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se veti sua kuivana kakkoseen vessassa, nyt odottaa vesi kielellä uutta kakkareikäkyytiä, nams

Vierailija
19/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskata voi vaikka baarin vessassa.

Vierailija
20/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin selvität sen auton omistajan tiedot. Kai sulla on sen miehen numero vielä tallessa, ainakin siinä tekstarissa? Jos on, niin hankit prepaid-liittymän ja menet soittamaan sille johonkin sellaiseen paikkaan, josta näet sen auton. Jos mies vastaa puhelimeen sieltä autosta, niin voit sitten vähän kysellä kuulumisia ja että missä mies menee tällä hetkellä jne. Tai voit tietysti laittaa jonkun kaverin tekemään myös tuon soiton jos et halua itse puhua. Häiriöpuheluihin voi myös vastata reippaasti että "hei "Jorma", mukava kuulla taas ääntäsi". Äkkinäisempi säikähtää tuosta jo pikkaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi