Minulla on hillerin kokoinen (jopa pienempi) mursu
Miten ihmiset voi olla niin vastuuttomia että antavat kirahvinsa kävellä kaupungilla ilman sähköpantaa?!?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:40"]Mullakin oli pingviini, mutta se oli niin häijy että poliisit joutui ampumaan sen, kun se asensi autopommin naapurin Audiin. Sitten hankin laiskiaisen, ja tiedän kyllä että se suunnittelee vaikka mitä, muttei onneksi viitsi toteuttaa aikeitaan.
[/quote]
Laiskiaiset on kivoja. Toisin kun mun käpytikka joka paskantaa aina mun aamumuroihin ja koala joka välillä käy pissimässä mun korvaan kun mä kuuntelen Tauskia.
Mun delfiini on aina mukana lenkillä, kun kipitän joenrantaa pitkin. Se on tosi kiltti ja hyväsydäminen, mutta mursujen omistajien tuijotus häiritsee joskus! Ei ole mun vika että sun mursu on niin flegmaattinen, saat mennä ihan itseesi ap!
Mun pingviini tykkää kun rapsuttelen sen jalkoväliä :3
Miten te muut olette hoitaneet mursujen juoksuajan? Meillä se on taas menossa ja meinaa mennä hermo! Mursu vaatii jatkuvasti rahaa uusiin juoksukenkiin, housuihin ja urheilurintsikoihin, eikä mitkään markettimerkit kelpaa vaan pitäisi olla kalliita merkkituotteita. Auttaisiko leikkauttaminen? Millään en vaan raaskisi kun mursulla on niin kaunis turkki kasvanut.
Ja minulla on Hitlerin kokoinen marsu.
Minun kirahvini on niin hyvin koulutettu, että se pärjää tavallisella kuristuspannalla. Sen sijaan pingviinini on niin verenhimoinen, että sitä on pidettävä kaukana ihmisistä. Muuten se ampuisi ohikulkijoita. :(
Mun pingviini on kans verenhimoinen. Pidän sillä kuonokoppaa, koska se pyrkii nokkimaan ohikulkijoita. Jousipyssynkin jouduin takavarikoimaan.
Mullakin oli pingviini, mutta se oli niin häijy että poliisit joutui ampumaan sen, kun se asensi autopommin naapurin Audiin. Sitten hankin laiskiaisen, ja tiedän kyllä että se suunnittelee vaikka mitä, muttei onneksi viitsi toteuttaa aikeitaan.
Jos pingviini käy ohikulkijoiden kimppuun, on syy AINA omistajassa. Minun kolme pingviiniäni seuraavat minua ihan ilman mitään pantoja ja hihnoja, koska olen kasvattanut ne niin, että ne tulevat heti luo kun vain käsken. Tietysti välillä nokkaisuja sattuu kun ihmiset ei älyä neuvoa kakaroitaan ettei vierasta pingviiniä saa sännätä silittämään.
Mun pingviini on kodinvaihtaja. Täysin kouluttamaton ja laiminlyöty. Melkoinen savotta tässä on koettaa 3-vuotias pingviini koulia salonkikelpoiseksi. Oisko vinkkejä. Onko Oulun seudulla yhtään ongelmapingviinin kouluttajaa?
-3
Tietääkö kukaan mistä saisi pääkaupunkiseudulla kohtalaisenkokoisia akvaarioita? Mulla on sinivalas ja se valittaa haluaa enemmän omaa tilaa?! Enhän mä voi tilaksi muuttua tässä mun yksiössä:(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:20"]Tietääkö kukaan mistä saisi pääkaupunkiseudulla kohtalaisenkokoisia akvaarioita? Mulla on sinivalas ja se valittaa haluaa enemmän omaa tilaa?! Enhän mä voi tilaksi muuttua tässä mun yksiössä:(
[/quote]
On se kumma kun et sinivalasta hankkiessasi yhtään ajatellut perhoshaaveja ja sitä, miten ne sopii tapetin väriin!