Muita joita ärsyttää tämä kuumuus?
Mitään ei voi tehdä.Pihatyöt seisoo ja lenkillä kävin eilen niin meinasin kuolla 45 min aikana .
Kommentit (27)
Ärsyttää. Nukuin todella huonosti, kun oli niin kuuma. Asunto ei viilene edes yöllä, vaikka siirsin tuulettimen puhaltamaan parvekkeelta viileämpää ilmaa sisälle koko yöksi. Taisi olla ulkona jo puoli ysiltä aamulla 25 astetta lämmintä. Nyt en ole uskaltanut edes katsoa, tänne luvattu 30 astetta tänäänkin. Riittäisi jo!
Oliskin hellettä. Lämpötila just tällä hetkellä 17 astetta, pilvistä ja tuulee. Vituttaa. Ja ihan kunnolla.
Ärsyttää kyllä. Kolme päivää vapaata ja olen mökillä. Ulkona niin kuuma ettei siellä mitään viitsi tehdä. Aamulla kävin uimassa, mutta merivesikin alkaa olla niin lämmintä että viilennysvaikutus jäi niukaksi. Sisällä ollaan hellettä paossa, onneksi on edes ilmalämpöpumppu. No olisihan tässä tiskikoneen täyttämistä ja pyykkäystä ohjelmassa, mutta mieluummin tekisin ulkohommia.
Ei ärsytä, oon ollut 2,5 viikkoa lomalla ja kerrankin on hyvät lomasäät näin alkukesästä. Vähän harmittaa, kun pihatyöt on vähän jääneet tekemättä, mutta ehtiihän sitä. Vielä 1,5 viikkoa lomaa jäljellä ja ensi viikolla jo ehkä vähän viilenee.
Ei oo nörtsiä suivaantua semmosesta. Kaikki nörtsi kuluu siihen ku fakittaa päivän lyheneminen. Sää on aina ok.
Ketuttaa, mitään ei jaksa tehdä, koska pää vuotaa vettä! ;) Lisäksi päätä särkee, huimaa (muutenkin alhainen RR), argh. Nyt Hgissä tuli hieman hämärämpää - josko se sade ulottuisi tännekin asti ja hiukan raikastaisi ilmaa. Ylin krs, ei saa läpivetoa, ihanan valoisa (lue -> aurinko paistaa kesällä aamusta iltaan) asunto. Sisälämpötila oli yöllä + 28 astetta viileimmillään!
Ei saa yöllä kunnolla nukuttua, vaikka uusi talo. Väsyttää koko päivän, vaatteet tarrautuu ihoon ja koko kroppa nihkeänä. Lomalla olen, mutta mitään ei voi tehdä. Ihmettelen miksi Suomessa ei saisu näistä keleistä valittaa. Kyllä saa. Onhan tämä kuumuus erilaista kuin esim. jossain Thaimaassa. Täällä tämä tuntuu pahemmalta.