Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää tämä kuumuus?

Vierailija
23.06.2021 |

Mitään ei voi tehdä.Pihatyöt seisoo ja lenkillä kävin eilen niin meinasin kuolla 45 min aikana .

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuule sillä tavalla, että sinä olet ainoa, jota harmittaa. Kaikki muut nauttii kun on kerrankin lämmintä.

Vierailija
2/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä kellon ympäri fyysistä työtä että ap ei jaksa kiinnostaa sinun asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mikä kuumuus?

Vierailija
4/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Vi tut taa.

Vierailija
5/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitäis kieltää vaikka jollain lailla.

Vierailija
6/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla verenpaine heittelee.. meinasin pyörtyä eilen ja olin vaan 15 min kävelyllä!

Vierailija
7/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo normaalisti vedän noin tunnin lenkin joka aamu mut tänään en jaksanut ees vesipullon voimalla kun 35 min :( Töissäkin sisällä +30 ja vaikka tuuletin tossa vieressä niin hikoilen, toki olen tankki

Vierailija
8/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vain +24.Tuuli 2 m/s.

Vierailija
9/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaisi, jos olisi kuivaa kuumuutta, mutta tämä jatkuva ilmassa leijuva kostean ukkosen tuntu rasittaa. Esim. Namibiassa sietää +40 astetta ihan hyvin.

Vierailija
10/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ärsytä mutta vauva nukkuu helteillä huonommin ja on vähän normaalia kiukkuisempi. Mutta tuskin nämä helteet kauan kestää, niin yritetään nyt pärjätä niillä viilennyskeinoilla mitä keksitään.

Vierailija
11/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Pahalla tuulella olen koko ajan. Olen lomalla joten töitä ei tarvitse onneksi nyt stressata. Ulkona olen käynyt aamuisin lenkillä ja hakemassa postin. Muuten sisällä verhot kiinni. Olen joskus käynyt lääkärissä valittamassa, kun mm. kuuma vituttaa ja ahdistaa, en hikoile vaan olen sellainen punainen ja pinkeä. Epäilin kilpirauhasta. Lääkäri ilmoitti että on muotisairaus niin tuskinpa on, eikä suostunut ottamaan labroja. Tässä sitä ollaan, +30v ja verhot kiinni sisätiloissa möllötellen. Alan elää joskus elokuussa uudelleen 💪

Vierailija
12/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä ihan suurimman osan kasvoilta oli sitten kyseessä nuoret tai vähän vanhemmat että monikaan ei enää  varsinaisesti nauti näistä helteistä.

Vierailija
13/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu helteellä on tyhmää.

Vain paha olo tulee, ei pääse lähellekään hyödyllistä tasoa.

Jopa vaarallista.

Vierailija
14/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin tyhmästi uskotellut että tää helle olis vaan pari vk ja sit loppukesä normaalia tai viileetä. Nyt viitu tajusin et tää voi viel toistua tänä kesänä. Mä en mitenkään kestä! Ei oo varaa ilmastointilaitteeseen eikä tänne saa sellasta asentaakaan. Olen lisäksi raajarikko enkä pääse liikkumaan. Ei oo varaa edes hotelliin. 

Vierailija
15/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolämpötila 4 astetta alkaisempi kuin eilen. Kohta voi avata parvekkeen oven.

Vierailija
16/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisalote pystyyn helteen (27-33 astetta) kieltämisestä. 

Vierailija
17/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Eilen voin niin huonosti etten jaksanut loppupäivästä kuin maata tuulettimen vieressä paikoillaan. Ois kiva nauttia kesästä, mutten voi sille mitään etten kestä kuumaa, äitini on samanlainen.

Vierailija
18/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälon ihan hyvä lallin olla. Jotain 17 astetta. Kiva kun ei kaikki kesän lämpö tärväy yhelä kertaa. Välillä kluumaa ja välillä ei, sitten sataa ja joskus pölyää. Ruoo aksvaa ja kesä etenee. Ei mitään valittamista. Maalla kyllä pärjää hellesäillä, eri asia ehkä umpeenasvaltoidussa kaupungissa

Vierailija
19/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tekemässä kellon ympäri fyysistä työtä että ap ei jaksa kiinnostaa sinun asiat.

mitä työtä ?

Vierailija
20/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Paljon toki vaikuttaa, että olen viimeisilläni raskaana mutta kyllä mehut olisi muutenkin lopussa. Päätä särkee, uni on katkonaista ja heikottaa. Pari päivää kerrallaan vielä menee mutta nyt saisi jo riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän