Suosittele hotellia Tallinnassa - missä hyvä aamiainen ja viihtyisyyttä?
Matkalle lähtee yksi aikuinen + yksi koululainen. Plussaa olisi, jos hotellissa olisi uima-allas/spa tms. Sijainti keskustassa.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:10"]Tsekkaa Tallink spa & conference. Luulen että koululaises ja sinä tykkäätte siitä eniten.
[/quote]
Ai, minusta se oli tosi huono. Samaa bulkkisontaa kuin laivallakin. Ainakin vuosi sitten oli näin.
Muuten tämä hotelli oli kyllä täydellinen: huoneet, allasosasto, ravintola, kampaamo - ja hierontapalvelut - peukku!
Sokos Hotel Estoria! Kävimme siskoni kanssa toukokuussa ja ihastuimme. Sijainti ihan Virukeskuksen vieressä. Upouusi hotelli ja ihana aamiainen.
Mikä juttu on meille suomalaisille se aamiainen? En ymmärrä? Hotellikeskusteluissa aamiainen on niin pinnalla aina. Saahan tuota ruokaa pitkin kaupunkia Tallinnassakin.
No lapsen kanssa on kiva päästä heti syömään herättyämme. Ei tarvitse säätää sen enempää ja on helppoa. Minulle on tärkeää saada hyvä aamiainen jonkun toisen tekemänä, helposti, koska yleensä se olen minä joka vastaan aamiaisesta kotona, vuoden jokaisena päivänä. Olisikohan Swisshotellissa tai Telegrafissa hyvä aamiainen ja olosuhteet muutenkin viityisät, ainakin niitä on kehuttu joissakin arvioinneissa? ap
Nordic center.
keskustassa, todella kiva hotelli ja allas hotellin ylimmässä kerroksessa.
aamupala hyvä.
Swissotelissa on kyllä tosi hyvä aamiainen, mutta allasosasto ei niin kehuttava - enemmän just "aikuiseen" makuun: yksi allas ja sauna.
Ehkä ennemmin suosittelen Meriton Spata. Siellä allasosasto varmasti enemmän kouluikäisen mieleen ja aamupala täälläkin hyvä.
Kalev Spa. Oikein hyvä ja runsas aamiainen, ja allasosastolla porealtaita, uima-altaita, vesiliukumäkiä. Kiva hotelli muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 07:02"]
Nordic center.
keskustassa, todella kiva hotelli ja allas hotellin ylimmässä kerroksessa.
aamupala hyvä.
[/quote]
samaa mieltä, mutta sen nimi on Nordic Hotel Forum.
Telegraaf. Siellä on kiva uima-allas ja erinomainen aamiainen.
Tsekkaa Tallink spa & conference. Luulen että koululaises ja sinä tykkäätte siitä eniten.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 01:28"]
No lapsen kanssa on kiva päästä heti syömään herättyämme. Ei tarvitse säätää sen enempää ja on helppoa. Minulle on tärkeää saada hyvä aamiainen jonkun toisen tekemänä, helposti, koska yleensä se olen minä joka vastaan aamiaisesta kotona, vuoden jokaisena päivänä. Olisikohan Swisshotellissa tai Telegrafissa hyvä aamiainen ja olosuhteet muutenkin viityisät, ainakin niitä on kehuttu joissakin arvioinneissa? ap
[/quote]
Niin siis toki aamupalaa saa vaikka jossain kahvilassakin?
Minäkin liputan Swissotelin puolesta. Ollut tuolla pari krt, toki muuallakin mutta tuosta pidetty eniten.
Swissotel. Allas on ihan riittävä jos uimassa haluaa yhden koululaisen kanssa käydä, ei kai siihen vesipuistoa tarvita...