Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
901/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny selvästi päättää miten Helmi pukeutuu. Jotenkin sääliksi käy Helmiä.

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Helmi on siellä vapaaehtoisesti.

Vierailija
902/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny selvästi päättää miten Helmi pukeutuu. Jotenkin sääliksi käy Helmiä.

Ei muuten päätä.

Noinhan se on pukeutunut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun Dannyä pidetään pahiksen ( toki niljake onkin) mutta kyllä nuo " tytöt" niin hyvin tietävät mitä tekevät. Hassua kun heitä niin säälitään.

Hyvin laskelmoitua.

Mä oon tuntenut muutaman tuollaisen tytön. Kaikki ei oo enkeleitä, mut silti sympatiat on nuoremman puolella. Ne nuoret naiset jotka on jo nuorina kovettuneet, ei oo tehneet sitä sattumalta. Voi olla uhri olematta mikään enkeli.

Eli Helmi on kovettanut itsensä, koska on niin vaikeea ja on suhteessa Dannyn kanssa? WTF? Ihan itse hän on julkisuuteen halunnut. Ja voi itse myös lähteä tästä suhteesta ja lopettaa julkisuuden, jos niin haluaa. Mutta ei näköjään halua. Ei tietenkään, koska on itse tähän halunnut.

Vierailija
904/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te tuota likkaa säälitte ja voivoottelette. Ittehän se on vapaaehtoosesti tuan miähen mukahan lähteny. Vai onko räni kaapannu sen ja pitää väkisin?

Vierailija
905/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseen näköisiä molemmat Danny ja Helmi. Alkavat muistuttaa toisiaan kaikella tapaa. Ovat myös kumpikin samalla kertaa syyllisiä ja uhreja. 

Vierailija
906/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua touhua kyllä on mutta kirjoitti:

Mitä ihmettä te tuota likkaa säälitte ja voivoottelette. Ittehän se on vapaaehtoosesti tuan miähen mukahan lähteny. Vai onko räni kaapannu sen ja pitää väkisin?

Joo en minä ainakaan sääli. Haluaa helpon elämän, rahaa ja kuuluisuutta. Voi lähteä varmaan ihan milloin vain haluaa. 

Vierailija
907/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseen näköisiä molemmat Danny ja Helmi. Alkavat muistuttaa toisiaan kaikella tapaa. Ovat myös kumpikin samalla kertaa syyllisiä ja uhreja. 

Syyllisiä mihin?

Vierailija
908/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun Dannyä pidetään pahiksen ( toki niljake onkin) mutta kyllä nuo " tytöt" niin hyvin tietävät mitä tekevät. Hassua kun heitä niin säälitään.

Hyvin laskelmoitua.

Mä oon tuntenut muutaman tuollaisen tytön. Kaikki ei oo enkeleitä, mut silti sympatiat on nuoremman puolella. Ne nuoret naiset jotka on jo nuorina kovettuneet, ei oo tehneet sitä sattumalta. Voi olla uhri olematta mikään enkeli.

Eli Helmi on kovettanut itsensä, koska on niin vaikeea ja on suhteessa Dannyn kanssa? WTF? Ihan itse hän on julkisuuteen halunnut. Ja voi itse myös lähteä tästä suhteesta ja lopettaa julkisuuden, jos niin haluaa. Mutta ei näköjään halua. Ei tietenkään, koska on itse tähän halunnut.

Pilalle hemmotellun prinsessan ei TODELLAKAAN ole tarvinnut KOVETTAA itseään. Toi on ENKELIN vastakohta. Hui!

Vierailija
909/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo juttu näin #metoo-aikakautena.

Itse en antaisi noille sitä huomiota, mitä hakevat.

Vierailija
910/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua touhua kyllä on mutta kirjoitti:

Joo en minä ainakaan sääli. Haluaa helpon elämän, rahaa ja kuuluisuutta. Voi lähteä varmaan ihan milloin vain haluaa. 

Se on juurikin näin.

Vierailija
911/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllisiä mihin?

Helmi vanhan miehen viettelyyn ja Danny nuoren tytön viettelyyn.

Vierailija
912/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi ainoa alapeukuttaja on...arvatkaa kuka?🤣

Vierailija
913/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllisiä mihin?

Ei kuulu kenellekään pätkän vertaa.

Vierailija
914/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi miettiä, mikä on Helmin ajanut Dannyn kainaloon? MItä hän on halunnut, kun on tuohon kaikkeen ryhtynyt. Hänenhän ei ole ollut pakko tällaisessa maassa kuin Suomi myydä itseään vanhalle miehelle. 

Vierailija
915/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin laskelmoitua.

Nyt en kirjoittanut Helmistä. Voi olla viaton reppana juuri nyt. Tai laskelmoivampi, koska on kokenut aiemmin liikaa. Ihan samana sinänsä, mitä Helmi on. Danny on se, jota pidän kuvottavana otuksena.

Vierailija
916/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllisiä mihin?

Ei kuulu ja miksi täällä tätä vain sitten puidaan? Ei yksi Helmi tarvitse tällaista. Kyllä hän varmsti pärjää ilman meitä. 

Vierailija
917/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmillä ei ole koskaan ollut pitkäaikaisia ystäviä. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
918/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllisiä mihin?

Ei kuulu ja miksi täällä tätä vain sitten puidaan? Ei yksi Helmi tarvitse tällaista. Kyllä hän varmsti pärjää ilman meitä. 

Pystyvä tyttö. Tietää kyllä mitä tekee.

Vierailija
919/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voisi miettiä, mikä on Helmin ajanut Dannyn kainaloon? MItä hän on halunnut, kun on tuohon kaikkeen ryhtynyt. Hänenhän ei ole ollut pakko tällaisessa maassa kuin Suomi myydä itseään vanhalle miehelle. 

Huomio pois Helmistä ja Dannyyn. Miksi täällä spekuloidaan, miksi Helmi sitä, tätä tai tuota.

Ihan sama. Dannysta tässä tulee oksennusreaktio.

Vierailija
920/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin laskelmoitua.

Nyt en kirjoittanut Helmistä. Voi olla viaton reppana juuri nyt. Tai laskelmoivampi, koska on kokenut aiemmin liikaa. Ihan samana sinänsä, mitä Helmi on. Danny on se, jota pidän kuvottavana otuksena.

Danny on kyllä luultavasti kellistänyt elämänsä aikana useita naisia, mutta  rahalla saa ja hevosella pääsee. Hän voi ostaa itselleen nuorta seuraa, jos haluaa, mutta kenenkään ei ole pakko suostua hänen seuralaisekseen. Näin se on ikävä kyllä ollut ian kaiken. Miehet ovat voineet ostaa rahalla nuorta naisseuraa. 577

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme