Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Tuskin on seksisuhde kuten ei tainnut olla Eerikankaan kanssa. Siellä kotistudiossa nauhoitetaan iskelmää ja Helmi tulee paikalle silloin kun seiskakin on paikalla. Aika uskomattomalta kuulostaa, että vanhemmat olisivat antaneet tytön lähteä minkään muun kuin musiikkiuran takia vanhan ukon matkaan. Ei kannata lukea noita juttuja eikä seurata somessa jos ei halua tukea tällaista toimintaa. Seiska on luultavasti ihan suunnittelusta asti mukana kuten oli Nykäsenkin kanssa. Ihme ettei Dannyä cancelloida groomauksen takia.
Mikähän tämän ketjun idea on kun asiallisia kommentteja poistuu, mutta Helmin ulkonäköä täällä saa näköjään haukkua ihan vapaasti?
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän Helmi on kymmenen vuoden kuluttua samaa mieltä, että oli fiksua hankkia maine 78-vuotiaan Dannyn parikymppisenä heilana. Mistään muustahan Helmiä tuskin kukaan muistaa.
No ilmeisesti Helmi on hyvin epäkypsä ja lapsellinen ikäisekseen tms. Ei tuommoista touhua oikein muuten voi selittää, mutta itseäni ihmetyttää etenkin Helmin vanhempien suhtautuminen ko. "suhteeseen"... Jos nuo olisivat pelkkiä platonisia ystäviä, niin sittenhän tuo olisi hieno juttu, kun kyllähän sitä eri ikäistenkin välillä voi olla hyviä ja syviä ystävyyksiä. Mutta noiden kohdalla (ja kun Dannysta tiedetään nuo sen monet aiemmat "ystävyydet" todella nuorten ja kauniiden tyttöjen kanssa..) tulee vaan joku pervo pedofiba.
JOS esittää kainon toiveen siitä että tämä Helmi blondi nyt hoksaisi poistua mediasta, SE KOMMENTTI POISTETAAN välittömästi 😂
Mikähän mahtaa olla kaiken takana 😂
Lähes kaikki muut mielipiteet voi suurin piirtein olla..
Elikkä, näitä turhia julkkiksia EI SAA KOMMENTOIDA .
Vaikka suurin osa on sitä mieltä että Helmi , TÄÄ ON NY NÄHTY.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin jotenkin merkille että Helmi oli vähän alakuloisen ja vaisun oloinen. Sääliksi käy tyttöä. Ei tuollainen elämä ole mistään kotoisin että roikutaan vanhan pervon nurkissa.
Tuskin se siellä vankina on, halutessaan voi ihan vapaasti lähteä lätkimään. Ihan vapaaehtoisesti tuo siellä on.
Et ole koskaan kuullut henkisestä manipuloinnista?
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä miksi nykyaikainen nuori nainen olisi niin saamaton että antaisi miesten manipuloida. Ennen naisilla oli huomattavasti huonommat mahdollisuutta hankkia toimeentulo ilman miestä kuin tänäpäivänä. Nainen ei tarvitse miestä eikä heidän apua esim. uralla ellei sitä itse halua.
Onhan niitä psykologisia syitä. Oli just ja just täysi-ikäinen kun meni Dannylle töihin. Nuori mieli voi olla manipuloinnille tosi altis. Todella kuvattavaa hyväksikäyttöä tuo on.
Ymmärtääkseni hän on itse tehnyt päätöksen mennä töihin. Hän on silti vastuussa siitä itse vaikka olisikin juuri ja juuri täysi-ikäinen. Omasta vastuustaan hän ei myöskään vapaudu vaikka minä ja sinä (ja ehkä miljoona muuta) pitäisi tuota kuvottavana.
Tuo on juuri sitä kieltä, jolla uhria vastuutetaan. Sinä voit korostaa Helmin omaa vastuuta, mutta minä ja moni muu voi sanoa, että "Sinua on kohdeltu väärin. Tuo mies oli paljon sinua vanhempi ja tiesi mitä teki. Ja hänen olisi pitänyt osata olla vastuullusempi".
Toinen asia on sitten olla tietoinen siitä, että maailmassa on paljon paskoja ihmisiä, joilta on hyväksi oppia itse suojautumaan ja vetämään rajat
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ällöttävintä ja röyhkeintä tässä on se, että tämä kaikki tehdään avoimesti suuren yleisön edessä. Armin kanssa sentään yrittivät edes vähän piilotella ja esittää julkisesti työkavereita.
Armin kanssa tilanne oli erilainen. Danny ei ollut vapaa, vaan ukkomies ja ikäero oli melko kohtuullinen 17 v. Armi ei samalla tavalla arkea viettänyt Dannyn kanssa.
Armi oli paitsi todella kaunis, myös ymmärsi että ei tuo itseään esille Dannyn kumppanina !
Vasta oikeestaan sitten asia tuli selväksi, kun he olivat jo Armin kanssa ERONNEET .
Armi oli fiksu ja erittäin sympaattinen 💞
Armi oli kuin enkeli maan päällä !
Sekä ulkoisesti että henkisesti.
Sellaiset usein lähtevät täältä liian aikaisin.
Kauhea toi Helmin insta. Vanhoja ukkoja ihailemassa, Jethro ja Hjallis yhteiskuvassa ja sitten Dannya. Tulee mieleen kunnolla joku groomaus 😔
Kyllä minä hankkisin 74 vuotiaalle isälleni apua jos hän seurustelisi 20 vuotiaan tyttösen kanssa. En kehtaisi viedä omia lapsiani isälleni kylään. Miettikää nyt vähän. Tuo on tietynlaista nuoren tytön käyttöä ja manipuloimista. Tuo seiskan video oli oksettava!
Nykymaailmassa ei naisen pitäisi alistua tuollaiseen!
Minua ihmetyttää Dannyssa ja Helmissä moni asia.
-Onko Dannyllä muistisairaus (seksuaalisuus korostuu, noin vanhalla ei muuten noin pinnalla, iän puolesta muistisairaus todennäköinen)
- Miksi käyttää nuoria hyväkseen ja antaa itseään käyttää
-Miksi tuhoaa sinänsä hienon musiikkiuransa ja haluaa, että hänet muistetaan suhteista lastenlastenlasten ikäisiin?
-Miten Helmi kehtaa ja pystyy olemaan tuon ikäisen kanssa?
-Eikö Helmiä iljetä, koska tuo ikäero on täysin luonnonvastainen. Danny on kasikymppinen vanhus ja Helmi vaikuttaa jopa ikäistään nuoremmalta ja lapsellisemmalta
-Millaiset vanhemmat Helmillä on?
-Miksi Seiska halutaan paikalle aina?
-Eikö Helmi itse ymmärrä, ettei hän ole mitään missiainesta, kun ilmeisesti yrittää malliksi. Lyhyt, rinnaton, huono pylly, tekotukka eli hiustenpidennykset, ei karismaa
Danny itse vain paranee. Se oli hänen kirouksensa, nähdä naiset eri vuosikymmeniltä rupsahtavan samalla kun hänen palleissaan paloi ikuinen elämän liekki.
Vierailija kirjoitti:
Danny itse vain paranee. Se oli hänen kirouksensa, nähdä naiset eri vuosikymmeniltä rupsahtavan samalla kun hänen palleissaan paloi ikuinen elämän liekki.
Joo. Tukka on vaan kauniimpi ja kauniimpi...
Niin no onhan porkkasivuilla juuri näitä young and old- pätkiä eikä ne ole kaikki satavarmana vanhuksia ketkä niistä saa kicksit/niitä katsoo. Helmit katsoo myös.
Vierailija kirjoitti:
Niin no onhan porkkasivuilla juuri näitä young and old- pätkiä eikä ne ole kaikki satavarmana vanhuksia ketkä niistä saa kicksit/niitä katsoo. Helmit katsoo myös.
Mutta siis aika sairas täytyy jo fantasiatasolla olla, että nuori saa kicksit vanhuksesta. Ja kun Danny ja Helmi ei ole fantasiaa vaan totta. Itse en ikinä pystyisi. En moralisoi, ei vaikuta muhun mitenkään, mutta iljettää ja ihmetyttää. Eivätkö he tajua, että tämä oksettaa.
Paljon kysymyksiä kirjoitti:
Minua ihmetyttää Dannyssa ja Helmissä moni asia.
-Onko Dannyllä muistisairaus (seksuaalisuus korostuu, noin vanhalla ei muuten noin pinnalla, iän puolesta muistisairaus todennäköinen)
- Miksi käyttää nuoria hyväkseen ja antaa itseään käyttää
-Miksi tuhoaa sinänsä hienon musiikkiuransa ja haluaa, että hänet muistetaan suhteista lastenlastenlasten ikäisiin?
-Miten Helmi kehtaa ja pystyy olemaan tuon ikäisen kanssa?
-Eikö Helmiä iljetä, koska tuo ikäero on täysin luonnonvastainen. Danny on kasikymppinen vanhus ja Helmi vaikuttaa jopa ikäistään nuoremmalta ja lapsellisemmalta
-Millaiset vanhemmat Helmillä on?
-Miksi Seiska halutaan paikalle aina?
-Eikö Helmi itse ymmärrä, ettei hän ole mitään missiainesta, kun ilmeisesti yrittää malliksi. Lyhyt, rinnaton, huono pylly, tekotukka eli hiustenpidennykset, ei karismaa
Muistisairauteen liittyen. Voisiko Helmi ollakin oikeasti lähi/sairaanhoitaja, jonka Danny on palkannut hoitamaan/valvomaan itseään 24/7. Imagon takia on sovittu, että Helmistä ei puhuta hoitajana. Ja siis ihan tosissani olen pohtinut tätä. Muutenhan tässä ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea toi Helmin insta. Vanhoja ukkoja ihailemassa, Jethro ja Hjallis yhteiskuvassa ja sitten Dannya. Tulee mieleen kunnolla joku groomaus 😔
Ei toi Seiskan kuvaussessio ollut sen parempi. Setämiehet hakemassa vähän runkkumateriaalia ja nuoren tytön pitää keikistellä bikineissä. Olisivat laittaneet Dannynkin speedoihin.
Itse olen huomannut, että vanhemmiten vielä korostuu ne asiat, mitkä nuorena ovat olleet tärkeitä, ehkä Dannyn kohdalla tämä seksuaallisuus. Muistan äitini miesystävästä, joka kuvitteli, että noin 10-vuotias tyttäremme olisi kiinnostunut naapurin 8-vuotiaasta pojasta. Tyttäremme ei todellakaan ollut silloin kiinnostunut vielä pojista, eikä varmaan naapurin poikakaan tytöistä. Kertoi myös jotain juttuja, kun hän tuon ikäisenä oli jotain seksiä harrastanut. Tuntui aika pahalta, kun ei lapsuuttaakaan ei olisi saanut elää. Mies oli silloin aika tavalla Dannyn ikäinen. Yritti sitten jopa iskeä naapurin rouvaakin, joka oli miestä monta kymmentä vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on liian nuori, kokematon ja naiivi tuohon suhteeseen.
Ensin luodaan luottamussuhde palkkaamalla kokematon ja nuori tyttö töihin. Sen jälkeen alkaa armoton manipulatiivinen prosessi.
Tämä!!!! Itsekin vastaavaa kokenut.
Ja karismaa ei tippaakaan.