Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Ihmettelen myös argumenttia ”ei kuulu muille” tässä yhteydessä, koska Danny ja Helmi ovat itse kutsuneet paikan päälle kaksi lehteä (Seiska ja Iltalehti) heitä haastattelemaan. He olisivat tosiaan voineet pysyä aivan omissa oloissaan ja Helmi niin halutessaan yksityishenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että Helmin maine menee piloille, kyllähän asiat unohtuvat. Eri asia on, miten Helmin pää kestää.
Unohtaa vai? Erikakin liitetään yhä edelleen lähestulkoon vain ja ainoastaan Dannyyn.
En minä kyllä ainakaan liitä. Niin pitkään kun minä muistan, Danny on ollut menneen ajan artisteja. You tubesta olen nähnyt millainen oli huippuvuosinaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/995c92d4-5e39-4433-b10f-1fd3d1…
Otsikointi, hei haloo???? Kuinka kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/995c92d4-5e39-4433-b10f-1fd3d1…
Otsikointi, hei haloo???? Kuinka kuvottavaa
No nyt Iltalehti vajoaa kyllä Seiskaakin alemmaksi. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Pistin jotenkin merkille että Helmi oli vähän alakuloisen ja vaisun oloinen. Sääliksi käy tyttöä. Ei tuollainen elämä ole mistään kotoisin että roikutaan vanhan pervon nurkissa.
Tuskin se siellä vankina on, halutessaan voi ihan vapaasti lähteä lätkimään. Ihan vapaaehtoisesti tuo siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin jotenkin merkille että Helmi oli vähän alakuloisen ja vaisun oloinen. Sääliksi käy tyttöä. Ei tuollainen elämä ole mistään kotoisin että roikutaan vanhan pervon nurkissa.
Tuskin se siellä vankina on, halutessaan voi ihan vapaasti lähteä lätkimään. Ihan vapaaehtoisesti tuo siellä on.
Et ole koskaan kuullut henkisestä manipuloinnista?
Viettääköhän Helmi lainkaan aikaa ikätovereittensa kanssa koko kesänä - vai on vain Dannyn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä miksi nykyaikainen nuori nainen olisi niin saamaton että antaisi miesten manipuloida. Ennen naisilla oli huomattavasti huonommat mahdollisuutta hankkia toimeentulo ilman miestä kuin tänäpäivänä. Nainen ei tarvitse miestä eikä heidän apua esim. uralla ellei sitä itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä miksi nykyaikainen nuori nainen olisi niin saamaton että antaisi miesten manipuloida. Ennen naisilla oli huomattavasti huonommat mahdollisuutta hankkia toimeentulo ilman miestä kuin tänäpäivänä. Nainen ei tarvitse miestä eikä heidän apua esim. uralla ellei sitä itse halua.
Onhan niitä psykologisia syitä. Oli just ja just täysi-ikäinen kun meni Dannylle töihin. Nuori mieli voi olla manipuloinnille tosi altis. Todella kuvattavaa hyväksikäyttöä tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä psykologisia syitä. Oli just ja just täysi-ikäinen kun meni Dannylle töihin. Nuori mieli voi olla manipuloinnille tosi altis. Todella kuvattavaa hyväksikäyttöä tuo on.
Niin ja eikö he tavanneet silloin jo, kun Helmi oli vielä alaikäinen jonkun keikan jälkeen. Jossain lehtijutussa oli. Eli jos se manipulointi (grooming) on alkanut jo silloin, tämä on ihan selvä tulos. Jos kun ero tulee, menee Helmi samalla tavalla sekaisin kuin erika, joka vieläkin roikkuu henkisesti Dannyssa (julkaisee kuvia yhteisistä reissuista, kiehnäsi ja teki itseään tykö euroviisukarsinnoissa jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että Helmin maine menee piloille, kyllähän asiat unohtuvat. Eri asia on, miten Helmin pää kestää.
Juu. Onneksi maailma on sillee muuttunut, etteivät läheskään kaikki enää syyllistä uhria. Enemmistö ihmisistä varmaan tuomitsee Dannyn. Kunhan vain itse toipuu tuosta kokemuksesta.
Mitä Eerikaan tulee, niin hän kai se Dannyn jätti. Pystyi repäisemään itsensä irti Dannysta.
Ei ole päässyt irti, eikö niille tullut ero sen pettämiskohun myötä. Ja mitä erika nykyään tekee, esiintyy seksin ylipapittarena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni hän on itse tehnyt päätöksen mennä töihin. Hän on silti vastuussa siitä itse vaikka olisikin juuri ja juuri täysi-ikäinen. Omasta vastuustaan hän ei myöskään vapaudu vaikka minä ja sinä (ja ehkä miljoona muuta) pitäisi tuota kuvottavana.
Helmille koittavat stressaavat ajat sitten, kun tuo juttu Dannyn kanssa tavalla tai toisella päättyy. Uutta miestä voi olla vaikea löytää, jos Helmi miestä siis haluaisi. Muutenkin saa kuulla joka paikassa jatkuvasti, että on Dannyn exä. Ja Dannyn exäksi Helmi muistetaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Helmille koittavat stressaavat ajat sitten, kun tuo juttu Dannyn kanssa tavalla tai toisella päättyy. Uutta miestä voi olla vaikea löytää, jos Helmi miestä siis haluaisi. Muutenkin saa kuulla joka paikassa jatkuvasti, että on Dannyn exä. Ja Dannyn exäksi Helmi muistetaan aina.
Mihin h## sä sitä miestä tarvitset? Etkö sä osaa ajatella mitää ilman että mitä se on suhteessa mieheen?
Helmi ei oikeasti ole mitenkään ihmeellisen ja erikoisen kaunis. Ei ole läheksään Armin veroinen. Kasvoiltaan on ihan tusinatavaraa ja on tietenkin hoikka, mutta ei hänessä mitään ihmeellistä charmia ole. Eipä taida helppoa rahaa saada muualta noilla avuilla. Ottaisiko kukaan elokuvaan edes avustajaksi tai vaikkapa malliksi? Ei nyt kuitenkaan koko aikaa kannattaisi roikkua noin iäkkään miehen seurassa. Pystyykö Helmi edes laulamaan jossain taustakuorossa vai millainen ääni hänellä on?
Toisaalta kyllähän joillekin vanhuksille palkataan serualaisia niin, ettei tarvitse olla koko ajan yksi. Joillekin vanhuksille palkataan kävelyttäjiä ja jotkut vapaaehtoisjärjestöt välittävät ystäviä vanhuksille. Heistä ei kyllä julkaista tällaisia kuvia missään lehdessä.
Onneks Helmin instagramissa kaikenmaailman Perat 65+ käyvät kommentoimassa, eli eiköhän sieltä seuraava papparainen löydy kun D:sta aika jättää. Ihan liian sairas kuvio ja tuo Helmi vaikuttaa kunnon päläriltä. Ei ois itselle tullut mieleenkään 20-vuotiaana lähteä jonkun papparaisen kesähuvilalle asumaan, vaikka olisi ollut millainen julkisuudenkiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Helmi ei oikeasti ole mitenkään ihmeellisen ja erikoisen kaunis. Ei ole läheksään Armin veroinen. Kasvoiltaan on ihan tusinatavaraa ja on tietenkin hoikka, mutta ei hänessä mitään ihmeellistä charmia ole. Eipä taida helppoa rahaa saada muualta noilla avuilla. Ottaisiko kukaan elokuvaan edes avustajaksi tai vaikkapa malliksi? Ei nyt kuitenkaan koko aikaa kannattaisi roikkua noin iäkkään miehen seurassa. Pystyykö Helmi edes laulamaan jossain taustakuorossa vai millainen ääni hänellä on?
Toisaalta kyllähän joillekin vanhuksille palkataan serualaisia niin, ettei tarvitse olla koko ajan yksi. Joillekin vanhuksille palkataan kävelyttäjiä ja jotkut vapaaehtoisjärjestöt välittävät ystäviä vanhuksille. Heistä ei kyllä julkaista tällaisia kuvia missään lehdessä.
No ei tästä Helmistä saa mallia tekemälläkään. Perusnätti persjalkainen suomalainen.
Oksettavaa.
Oli sitten suhteensa julkisuustemppu tai ei niin oksettavaa.
Omalle suht samanikäiselle tyttärelleni toivon kyllä ihan erilaista elämää.
Säälittäis nää julkisuuden janoajat, jos ei oksettais.
Silloin Dannyssa olikin vielä ilolla katseltavaa. Vaikka luonne olikin jo silloin mikä oli.