Joko näit tämän kuvan. Kuvan jota eliitti ei halua sinun näkevän!
Kommentit (86)
Merkitkää päivä kalentereihin, eilinen vierailu kääntää koko suomalaisen ilmastokeskustelun suunnan ja hyvä niin.
Ei perkele, en nyt kyllä keksi tuosta kuvasta mitään öyhöttämisen arvoista. Kiljusilakalla on onneksi parempi mielikuvitus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho tulee hyvin toimeen poliittisten vastustajiensa kanssa, esimerkiksi Li Andersoniin hän on suhtautunut aina asiaerimielisyyksistä huolimatta hyvin ystävällisesti. Eihän tässä nyt sentään mitään sylki lentäen rääkyviä vihasilakoita olla.
Harmi että kannattajansa eivät ole ihan yhtä sivistyneitä, vaan jakelevat tappo- ja r.äizkäys uhkauksia poliittisille vastustajilleen. Ei ihme että Mestari sai tarpeekseen. Mieluummin noiden, yliopistotason nuorien kanssa kuin Esson baarissa kuuntelemassa tauotonta vihapuhetta.
Niin varmaan. Pitää toki muistaa, ettei sinun harhaisuutesi kuvaa reaalimaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen huomannut, niin hallitusta vastaanhan ne Elokapinan kyltit ovat olleet ja vaatineet hallitukselta tekoja. Totta kai opposito heitä kannattaa. Sinne on hyvä mennä sanomaan, että kyllä minä olisi tehnyt sitä ja sitä, kunhan vain olisin hallituksessa.
Justhan te vaaditte näiden pamputtamista ja kaasuttamista? Yrittäkääs nyt päättää mitä haluatte.
En klikkaile mitään epämääräisiä linkkejä, joten en näe kuvaa. Siirrynkö nyt rahvaasta eliittien joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen huomannut, niin hallitusta vastaanhan ne Elokapinan kyltit ovat olleet ja vaatineet hallitukselta tekoja. Totta kai opposito heitä kannattaa. Sinne on hyvä mennä sanomaan, että kyllä minä olisi tehnyt sitä ja sitä, kunhan vain olisin hallituksessa.
Tai sitten Halla-aho vain pyöräili ohi ja häntä pyydettiin selfieen. Huumorintajuinen ja mukavakäytöksinen mies, toisin kuin suu vaahdossa öyhöttävä takkunarkki.
Eiköhän lie Jussin oma lapsi mielenosoituksessa mukana, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan te vaaditte näiden pamputtamista ja kaasuttamista? Yrittäkääs nyt päättää mitä haluatte.
Vesitykkiä minä ainakin olisin toivonut, ja toivon vastaisuudessakin Mannerheimintien tukkijoille. Jos kävelen mielenosoittajien ohitse ja minuun suhtaudutaan ustävällisesti, niin en tietenkään alkaisi heille raivoamaan ja haistattelemaan vaan suhtautuisin aivan yhtä ystävällisesti takaisin, toisin kuin kiljusilakka-ap ilmeisesti edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuvaa persut eivät halua julkisuuteen.. mutta se on totta.
Ai miksi ei haluaisi?
Joku ei selvästikään halua kun ketju aiheesta on kadonnut jo moneen kertaan tänään. Harvemmin täällä persut mitään sensuroi.
No heh heh. Kaikki linkit todennettuihin persujen perseilyihin katoavat minuuteissa. Palstapersulla on lyhyt pinna.
Ystävällinen käytös alaikäisiä mielenosoittajia kohtaan on nykyään ”persujen perseilyä”. Olette te kiljusilakat sitten hulluja! 😂 Toki ymmärtäähän sen kun katsoo omia ”mielenosoituksianne”, ette muuhun pysty kuin vihaan ja aggressioon.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä kuvasta ei näy on se että paikalla oli myös isänmaallinen joukko osoittamassa mieltä elokapinallisia vastaan Panu Huuhtasen ja Juha Korhosen johdolla. Isänmaallisiin Halla-aho suhtautui erittäin nuivasti ja väheksyen naureskellen. Seurasin tätä tilannetta noin kolmen metrin päästä. Elokapinan leirissä Halla-aho vietti noin puolituntia ja tuntui tulevan paikalle vartavasten tätä varten.
Isänmaallinen mutta en enää Halla-aholainen.
Jos sinulle on jonkinlainen yllätys, että Halla-ahon suhtautuu ystävällisesti ja kohteliaasti jopa poliittisesti täysin eri asioita ajaviin henkilöihin (varsinkin nuoriin), niin etpä ole kovin perillä hänen persoonastaan ollut tähänkään saakka.
Evvk. Tällaisen tuntemuksen aiheutti. Odotin jotain mielenkiintoista mutta tuhlasin vain aikaa koko roskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä kuvasta ei näy on se että paikalla oli myös isänmaallinen joukko osoittamassa mieltä elokapinallisia vastaan Panu Huuhtasen ja Juha Korhosen johdolla. Isänmaallisiin Halla-aho suhtautui erittäin nuivasti ja väheksyen naureskellen. Seurasin tätä tilannetta noin kolmen metrin päästä. Elokapinan leirissä Halla-aho vietti noin puolituntia ja tuntui tulevan paikalle vartavasten tätä varten.
Huuhtasen porukka on sakein pellejengi, jonka tiedän. Jos en tietäisi, en uskoisi todeksi.
Halla-aholle tekee selvästi hyvää pieni irtiotto öyhöistä.
Ainahan hän on irtisanoutunut pahimmista hörhöistä. Jo Soinin aikoihin muistan Halla-ahon kirjoituksen, jossa hän suhtautui hyvin nihkeästi puolueristeilyllä ”hottentottia” päissään hoilaaviin puoluetovereihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Evvk. Tällaisen tuntemuksen aiheutti. Odotin jotain mielenkiintoista mutta tuhlasin vain aikaa koko roskaan.
Huomattavasti enemmän olisin itse yllättynyt kuvasta, jossa Halla-aho näyttäisi vihaisena keskisormea nuorille mielenosoittajille. Luulisi, että sellaisesta kuvasta silakatkin pöyristyisivät, mutta nähtävästi ystävällisyys pöyristyttääkin heitä paljon rankemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle on jonkinlainen yllätys, että Halla-ahon suhtautuu ystävällisesti ja kohteliaasti jopa poliittisesti täysin eri asioita ajaviin henkilöihin (varsinkin nuoriin), niin etpä ole kovin perillä hänen persoonastaan ollut tähänkään saakka.
Valitettavasti joudumme halla-ahon yksityisestä luonteesta luottamaan "aina luotettavan" median siitä paljastamiin seikkoihin. Harva tuotakaan tuntee oikeasti.
Toisaalta kun katsoo miten tuo sallii joukkojensa solvata esim. soinia ja muita puolueesta lähteneitä jatkuvasti ja kaikissa tilanteissa niin en erityisemmin arvosta tuota henkilönä vaikken henkilökohtaisesti tunnekaan. Siinä ei joku nuorten kanssa poseeraus valitettavasti paina.
- eri
Seteliselkärankaista Soinia ja hänen siniuuvatti-hännystelijöitään sopiikin arvostella, itsekin sitä olen tehnyt ja tulen tekemään ihan ilman Halla-ahon lupaa tai ”sallimistakin”.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisille ei tule minään yllätyksenä Halliksen kaappivihreys. Iän kaikenhan se on sompaillut pyörällä ja Brysselissäkin aikanaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho hyvä, kannattajansa paha.
Kun katsoo tuota kuvaa ja nuoria, niin itselle tulee positiivinen fiilis. Jussikin on rentoutunut. Jotenkin surullista, että jotkut fantasioivat noiden nuorten yliajamisesta, kaasuttamisesta ja pamputtamisesta. Ehkäpä tämä ällötti Jussiakin, varsinkin kun ilmeisesti tyttärensä on mukana mielenosoituksessa.
Jussilla olisi nyt tuhannen taalan paikka luoda itsestään sellainen keskusteleva ja sovitteleva valtiomies. Kannatusta olisi ja ehkä äänestäjätkin kasvaisivat mestarinsa mukana. Sillä hän saisi myös kunnioitusta vastapuolelta ja mahdollisuuden yhteistyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi ei haluaisi?
Joku ei selvästikään halua kun ketju aiheesta on kadonnut jo moneen kertaan tänään. Harvemmin täällä persut mitään sensuroi.
No heh heh. Kaikki linkit todennettuihin persujen perseilyihin katoavat minuuteissa. Palstapersulla on lyhyt pinna.
Ystävällinen käytös alaikäisiä mielenosoittajia kohtaan on nykyään ”persujen perseilyä”. Olette te kiljusilakat sitten hulluja! 😂 Toki ymmärtäähän sen kun katsoo omia ”mielenosoituksianne”, ette muuhun pysty kuin vihaan ja aggressioon.
Tuossahan persu, eli Halla-Aho, nimenomaan ei perseile :)
Se on vähän silleen ja silleen mitä kukin näkee perseilyksi 😉
Maakunnissa meni kahvit väärään kurkkuun. Suhina käy kun siellä takkia käännetään.