Kenelläkään bruttopalkka 2000-2100e/kk?
Mikä on vero%:si ja mitä liksastasi jää kaikkien "pakollisten" vähennysten jälkeen nettona käteen?
Pärjäätkö/pärjäättekö?
Kommentit (49)
Vero% 16, käteen jää 1560 euroa. Pakko on pärjätä mutta mitään humputtelua ei voi tehdä. Kallis vuokra jne. Onneksi olen vähään tyytyväinen.
vero 14 ja käteen jää 1560. Kallis vuokra.. hoitoalalla tienaamaan ei pääse -valitettavasti
Ei kai nyt jumalauta kenelläkään ole BRUTTOpalkka noin vähän? Toihan menee köyhyysrajan alle! On tainnu nyt mennä mammoilla brutto ja netto sekaisin?
Mulla, lähihoitaja olen. Prosentti on 19%. Pärjään ihan ok, teen omasta halusta vain osa-aikaisesti töitä.
kuules 8, ihan normaali bruttopalkka tuo on. esim. kunta- ja kaupan alalla.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:51"]
Ei kai nyt jumalauta kenelläkään ole BRUTTOpalkka noin vähän? Toihan menee köyhyysrajan alle! On tainnu nyt mennä mammoilla brutto ja netto sekaisin?
[/quote]
Honey, mulle on tarjottu kokopäivätyötä 1400€/kk BRUTTOPALKALLA, siitä todellaKin verot ja muut pois... get real, tämä on nykysuomessa mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Kyllä, bruttopalkka on noin vähän. Nettopalkka on sitten vieläkin vähemmän, semmoset 1500€
t: yksinhuoltaja Vantaalta
Mun brutto 2023 ja verot 18%, netto n.1500 vähän alle... Surkea on palkka, juu...
5 on sinkku. Ja 8:lle tiedoksi että tosiaan kunta-alalla bruttopalkat on just näitä, itsellä himpun päälle 2000 euroa.
- 5
Joo, mulla just 2000€ veroprosenttia en muista, mut työmatkaa 48 km/suunta, ja ihan täyspäivästä teen, käteen 1619 €, heikosti pärjää
Niin siis miten kukaan suostuu tekemään yhtään mitään tuollaisilla palkoilla?
Minulla ja miehelläni molemmilla on tuo palkka, netto n. 1600 e. Paitsi nyt vuorottelemme hoitovapaalla! Hyvin pärjätään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:02"]
[/quote]
No menisipä sitten meidänkin työpaikka, n. 80 työntekijän kaupungin laitos kiinni.
[/quote]Ei tullut niitä kouluja käytyä, pakko on jonkun tuokin tehdä, ja tolla palkalla, ei voi kotiinkaan jäädä, kun mies on työtön ja kelan peruspvrahalla, eli käteen n 500 € / Kk
[/quote]
Sanopa se. Ja sitten huudetaan, että kunnissa on liikaa kallispalkkaisia työntekijöitä, jotka joutaisi passittaa turhakkeina kortistoon.
tehdään vaan kun ei valinnanvaraa ole. onneksi täällä on asuminen halvempaa, tosin 2 autoa tarvii.
Peruspalkka on tuo ja siitä jää käteen noin 1500€ ja pakkojan se on pärjätä:) onko vaihtoehtoja?