Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Voisitko seurustella kouluttamattoman miehen kanssa?

Vierailija
23.06.2021 |

Miten on? Jos mies olisi fiksu, mutta ei juurikaan kouluja käynyt?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis niinku peruskoulu vaaII?

Vierailija
2/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos en olisi itsekään käynyt kouluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea, ihana, itsensä elättävä, huumorintajuinen, rakastava ja hyvä sängyssä, niin ehdottomasti ennemmin semmoisen kanssa vietän aikaani, kuin että olisi jonkun ruman ja läskin rillinörtin kanssa, hyi.

Vierailija
4/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän käy töissä ja elämä on hallinnassa, niin miksi ei. Jos on sekä työtön että kouluttamaton, niin heräisi aika paljon kysymyksiä, että miksi ei ole viitsinyt tehdä itsensä eteen mitään.

Vierailija
5/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoastaan seurustella vaan olen ollut naimisissa jo vuosia kouluttamattoman kanssa. Mieheni keskeytti aikoinaan ammattikoulun kun perustamansa yritys vei kaiken ajan. Hyvin olemme pärjänneet ja nyt jo eläkkeellä. Jos mieheni olisi ollut kouluttamaton saamattomuuden tai sairauden vuoksi, tuskin olisimme yhdessä. Itselläni akateeminen tutkinto.

Vierailija
6/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos löytyy jokin muu syy kuin "ei v*ttu huvittanu"

Vierailija
7/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Moni yrittäjä on ihan peruskoulupohjalla.

Vierailija
8/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelenkin. T. YTM, miesystävä rakennusalalla

Vierailija
9/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Moni yrittäjä on ihan peruskoulupohjalla.

Huvittavaa että kouluttamaton yrittäjä voi tienata moninkertaisesti korkeakoulutettuun verrattuna.

Vierailija
10/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mies olisi kuitenkin upea ihana ihminen, jonka kanssa pystyisin keskustelemaan kaikesta ja jonka kanssa olisimme hyvä parivaljakko. Minulle ihmisten koulutukset eivät ole muutenkaan tärkeitä, sen olen huomannut jo vuosia sitten. Teen työtä vanhusten kanssa ja minulla ei ole hajuakaan mikä koulutus heillä on, vaan muut asiat ovat paljon tärkeämpiä yhdistäviä tekijöitä.

Vierailija
11/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos olisi upea muuten ja sivistynyt.

Vierailija
12/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kouluttamaton tarkoittaa. Amis käy ihan hyvin. Vähän olisi vaikea kuvitella että maisterilla ja amiksella olisi samat kiinnostuksen kohteet, mutta ei se mahdotonta ole.

Peruskoulupohjalla pitäisi kyllä olla hyvä syy kouluttamattomuudelle, esim toimiva yritys tms. Tai toki joku itseoppinut näyttelijä/muusikko. Töissä pitäisi kuitenkin olla. Mitään vätyksiä en katsele

Vierailija
13/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tällaista kysyy? Tukevasti aikuinen mies joka yrittää seurustella ensimmäistä kertaa? Eiköhän koulutus ole silloin ongelmista pienin kun tuskin on töissäkään ikinä oltu. Vai yläkoululainen joka miettii jäädäkö pelaamaan vai mennäkö kouluun, tuskin.

Vierailija
14/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä termillä tarkoitetaan. Jos peruskoulun tai lukion jälkeen ei ole mitään ammattia opiskellut, niin kyllä se aika näköalatonta on. Toki tapauskohtaista, jos muuten on talous turvattuna ja on vaikka perimässä isänsä omistaman coca-cola companyn ja johtopaikan, niin sittenhän ei ole varmaan mitään hätää.

Mutta kyllä mä haluan elämältäni omakotitalon, auton ja kesämökin. Kiva elintasokin on listalla. Enkä tarkoita, että mies maksaa kaiken, vaan maksetaan puoliksi.

Vierailija
15/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja seurustelenkin. T. YTM, miesystävä rakennusalalla

Ootko homo? Ylemmän tason mies?

Vierailija
16/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutan mielelläni. Raippa ja käsiraudat löytyy

Vierailija
17/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin maisteri ja pk. Ei näy arjessa mitenkään.

Vierailija
18/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä kouluttamaton tarkoittaa. Amis käy ihan hyvin. Vähän olisi vaikea kuvitella että maisterilla ja amiksella olisi samat kiinnostuksen kohteet, mutta ei se mahdotonta ole.

Peruskoulupohjalla pitäisi kyllä olla hyvä syy kouluttamattomuudelle, esim toimiva yritys tms. Tai toki joku itseoppinut näyttelijä/muusikko. Töissä pitäisi kuitenkin olla. Mitään vätyksiä en katsele

No mikäs siinä niin vaikeaa on kuvitella, olen amis ja ystävistäni löytyy niin maisteri, DI kuin amispohjaisia ihmisiä?

Yhteiset mielenkiinnonkohteet ovat juurikin ystävyyden synnyttäjiä.

Vierailija
19/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ylioppilas, jättänyt kahdet korkeakouluopinnot kesken alle vuoden opiskelun jälkeen. Ei selvästi kykene yliopiston vaatimaan itsenäiseen opiskeluun ja suurien tietokokonaisuuksien hallintaan. Itse olen maisteri ja kaikki ystäväni joko maistereita tai tohtoreita. Mieheni ei siihen porukkaan oikein solahda, koska ei jaksa käydä kovin teoreettisia keskusteluja. Tämä hiersi välejämme joskus, mutta nyt olen hyväksynyt tilanteen. Meitä yhdistää miehen kanssa mm. hyvä seksi ja yhteinen lapsi, akateemiset keskustelut voin käydä ystävieni kanssa.