G: Viimeiset sanasi? (Lähimmän kirjan viimeinen lause)
Minä sanon kuolinvuoteellani:
Paremmin ei voisi elämä jatkua
Kommentit (151)
Äidin rukouksiin kyllä vastataan
Millään muulla ei ollut merkitystä.
Jos haluatte ilahduttaa lammasta, kokeilkaapa leipää tai aitoa ruohoa.
"Sé onr sverdar sitja hvass!" (pysykööt miekkanne terävinä!)
Christopher Paolini, Esikoinen
Like me, he thought, I'm not dead either.
"Eläköön Karamazov!" huudahti vielä kerran riemuissaan Kolja, ja kaikki pojat yhtyivät vielä kerran hänen huutoonsa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:35"]All was well.
[/quote]
HP <3
The other two pulled away from her breasts and added their voices to the call, translucent wings unfolding and stirring the air, and for the first time in hundreds of years, the night came alive with the music of dragons.
"Don Quijotea" voidaan pitää itse tuon harhatien satiirisena esityksenä.
Se on mukavaa vaihtelua kaiken sen kanan ja riisin jälkeen, jota haimme kreikkalaisesta kuppilasta.
Lol, mun Patricia Cornwellin nollausjännärin vika lause
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:58"]
"Eläköön Karamazov!" huudahti vielä kerran riemuissaan Kolja, ja kaikki pojat yhtyivät vielä kerran hänen huutoonsa.
[/quote]
Mä luulin, että kirja julkaistiin postuumisti ja tavallaan keskeneräisenä..
Oma vika lause:
"Come in."
Viivyin tuokion niiden luona lempeän taivaan alla, katselin perhosten lepattelua kanervikossa ja sinikellojen keskellä, kuuntelin tuulen vienoa henkäilyä ruohikossa ja mietin miten kummassa voisi ajatellakaan, etteikö tuon hiljaisen maan povessa uinuttaisi rauhaisasti.
En olisi koskaan osannut kuvitella, että aika todella kultaa muistot.
Niinpä emme voi kuin huudahtaa " Eläköön liike!" - ja jatkaa kiven työntämistä ylämäkeen.
"Myös turkistuottajilla on oma markkinoimisliikkeensä, Turkistuottajat Oy, ja mehiläishoitajilla omansa, Hunaja-Osuuskunta."
Tuo kaikki oli niin hyvää, mitään sen parempaa ei ollut.