Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulet turpoaa ja kuivuu niin, että halkeilee

Vierailija
17.06.2014 |

Etenkin ylähuuli on altis turpoamaan ja sen jälkeen se rohtuu haavoille asti. Nyt alahuuli vaikuttaa käyttäytyvän samalla tavalla. Allergialääkettä olen nyt yrittänyt tunnollisesti syösä, koska jonkinlaista allergiareaktiota olen itse uumoillut. Mitään selkeää ruoka-ainetta en ole syyksi löytänyt eikä tiedossa olevia ruoka-aineallergioita ole. Eikä tällä hetkellä noi siitepölytkään täällä taida juuri ongelma olla.

Alkaa jo tuskastuttamaan tämä kirvely ja kutina ja kiristys.

Sen verran googlailin, että joku atooppisen ihmisen huulitulehduskin voisi olla kyseessä.

Hydrokortisonia ja Bepanthenia olen aina pahimpaan kutinaan käyttänyt ja niistä on hetkeksi apua ollutkin.

Olisiko täällä samasta vaivasta kärsiviä? Onko jostain löytynyt helpotusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Miten huulien kanssa kävi? Selvisikö syy? Kävin itse lääkärissä ja ihotauti lääkärillä myös, mutta selitystä ei löytynyt. Huuleen turposi finnin näköinen punertava patti 3kk sitten. Alkoi kutisemaan, turposi ja halkesi verestäviä haavoja. Kuukauden välein rauhoittuu mutta taas alkamassa uudestaan. Ylähuulen vasen puoli.

Vierailija
2/2 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, siis huulet turvoksissa ja iho kuoriutuu. Olen epäillyt myös allergiaa koska muitakin allergiaoireita on. Nyt on vaan kasvoihinkin tullut jotain ihottumaa. Mikäköhän lie...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan