Kuinka paljon olet syönyt kasviksia tänään?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kahteen kertaan gazpachoa, jossa siis tomaattia, paprikaa ja kurkkua. Yksi banaani ja pari kourallista kirsikoita.
Gazpacho! Miten en ole muistanut sitä aikoihin! Kunhan omat tomaatit alkavat kypsyä niin pitää ehdottomasti tehdä. Kiitos vinkistä.
Söin kaksi krakovan wojtek makkaraa päivällä. 85% on lihaa joten 15% kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Alkossa!
Nestemäisiä kasviksia noutamassa? Itse pidän erityisesti rypäleistä nestemäisessä muodossa.
400g mansikkaa meni aamupalalla.
Lounaaksi kurkkua, tomaattia, paprikaa, friseesalaattia - meni varmaan 250g kun oli niin hyvää kanasalaattia. Aa ja välipalaksi pari paraquayoa.
Vierailija kirjoitti:
400gr tomaattia, 250gr vadelmia, 250gr mansikoita, 200gr banaania. Terveisin 46v valkoinen lihaa syövä heteromies
Gramman yksikkötunnus on g. Ei gr.
300g perunaa. Pitää aukaista toinen sipsipussi, että tulee 500g tälle päivälle täyteen.
En yhtään. Ei maistu ruoka. Illalla/yöllä syön tomaatti-sipulisalaattia ja ehkä pari luumua.
Pitsassa oli ananasta. Muuten olen kyllä syönyt todella paljon kasviksia sillä seurauksella, että hiilihydraatit ja rasvat jäivät vähiin, josta seurasi aivan käsittämättömän paha olo. Nyt pitää hakea se tasapaino.
Hyvä kysymys. Tänään meni melkoinen satsi vihanneksia porsaankyljysten kera.
Tänään en juuri yhtään. Vähän salaattia ruoan kyljessä. Mulla kasvisten käyttö on aika satunnaista. Välillä maistuu vaikka kilo päivässä, mutta sitten tulee stoppi. Tänään on stoppi. Huomenna sitten uudella innolla. Eilen kyllä söin vesimelonia, rypäleitä, varhaiskaalia, porkkanaa, salaattia.
Aamulla pari desiä mansikoita, puolikas banaani viilin kanssa smoothina. Päivällä iso lautasellinen salaattia, jossa tomaattia, kurkkua, sipulia, fetaa, viinirypäleitä ja vesimelonia. Pari mandariinia. Illalla söin palan ruisleipää jossa kinkkumakkaraa. En jaksa muuta kun on niin kuuma. Olen ihan lihansyöjä mutta syön joka päivä vihanneksia, hedelmiä ja marjoja.