Yritin katsoa satuhäitä yle areenasta. Ei vain pysty. En taida uskoa tuohon.
Ahdistavaa katsoa vaikka tavallaan haluaisin saada siitä jotain rakkaudellisia myötätuntoisia innostuksen tuntemuksia mutta en saa ainakaan nykyään enää. Lähinnä mietin, että hohhoijaa, vuoden päästä varmaan erosivat. Tai jotain vastaavaa. Kuulostan katkeralta ja ehkä olenkin.
En mitenkään saa itseäni sovitettua normaaliin rakastettavaan parisuhteeseen. Ulkopuolisuuden tunne vain lisääntyy kun katselen tällaisia ohjelmia joiden pitäisi olla normi ja tavoittelemisen arvoista.
Siis naimisiinmeno, lapset, rakkaus jne.
On joo kamalia kokemuksia menneisyydessä...
Ottaa päähän kun tiedä mihin sitä kuuluisi tai mitä tässä pitäisi kokeilla haalia elämäänsä. En rakasta omaa elämääni ja ahdistun kaikesta tuollaisesta jos kuvittelen itse olevani siinä. En kestä rakkautta itseäni kohtaan, ahdistaa pelkästään ajatuskin.
Kommentit (4)
Kyllähän näitä parinhaku/ hääohjelmia tulee aivan liikaa.
Ei ole mikään ihme, jos ahdistaa.
Eikä tietenkään ole pakko katsoa, mutta kun ne ohjelmien mainoksetkit hyppivät silmille.
Ja samaa toitottavat lehdet...
Kaikki on mennyt aivan överiksi ja sen korostamiseksi, mikä on "normaalia".
Ihania ohjelmia ovat. Riippuu tietysti parista. Jos on kiva pari, niin katson mielelläni.
Minulla ei ole rankkaa menneisyyttä, mutta ajattelen silti samoin kuin sinä. Olen elänyt lähes täydellisen stereotyyppisessä perheidyllissä lapsuuteni, mutta silti olen aina suhtautunut äärimmäisen kielteisesti ajatukseen romanttisesta suhteesta, häistä, yhdessä asumisesta jonkun kanssa ja lapsista. Äitini varmasti murtuisi jos vihjaisisin hänelle näistä ajatuksistani.
Olen aidosti iloinen jos kaverini kertoo ihastuneensa tai aloittaneensa parisuhteen, mutta ei juolahtaisi mieleenkään ryhtyä itse moiseen. Joskus olen miettinyt asiaa, mutta tiedän kyllä että ajaisin rakastuneimmankin ihmisen pois itsepäisellä luonteellani. En usko että kykenen välittämään kenestäkään niin paljon, että voisin päästää ketään oikeasti lähelle. Mutta asia on minulle ok, minulle riittää muutamakin hyvä ystävä :)
Eli toisinsanoen, itse ihmisissä ja ohjelmassa ei varmaan mitään vikaa ole. Kertoo vain itsestäni ja omasta pahonvoinnista.
Ap