Elokapinalliset valittavat kuljetuksen ja putkan majoituksen tasosta
Poliisiautossa ei ollut ilmastointia, eikä putkaan saanut lisävilttiä :D
Kommentit (11)
Whaat?
> Maijassa ei air-conia
> majoituksesta puuttui moottoroitusänky
> ei ollut myöskään Tempur-tyynyjä
#amnesty
Mistä ne eivät valittaisi? Eivät edes kykene mihinkään muuhun.
Pilalle hemmotellut kermaperseet eivät viihtyneet poliisin säilössä, maailman pienin viulu soi :D
Samaa sarjaa kuin Navalny. Ei olla koskaan kokeiltu tavallisen ihmisen elämää ja sitten perseilystä joutuu kiikkiin, niin tulee nämä kauhistuksena. LOL, monen ihmisen omassakaan autossa ei vieläkään ole ilmastointia ja sillä mennään töihin tälläkin kelillä.
Outoa että mielenosoittajat ovat usein kermaperseitä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin Navalny. Ei olla koskaan kokeiltu tavallisen ihmisen elämää ja sitten perseilystä joutuu kiikkiin, niin tulee nämä kauhistuksena. LOL, monen ihmisen omassakaan autossa ei vieläkään ole ilmastointia ja sillä mennään töihin tälläkin kelillä.
Outoa että mielenosoittajat ovat usein kermaperseitä nykyään.
Suomalaiset vankilat on lepohotelleja venäläisiin verrattuna. Venäjällä kuolee tuhansia vankeja vuosittain, monet tekevät itsemurhan seottuaan.
Siellä ei ole välttämättä nukkumapaikkaa lainkaan kaikille vangeille, Elokapinan "aktivisteilla" oli sentään kyse yhdestä (muka) epämukavasta putkareissusta.
Puhumattakaan siitä porusta mikä heiltä pääsisi jos joutuisivat päiväksikään Navalnyin tilanteeseen.
Ei näitä oikein voi verrata.
Persuthan itse ovat varsin tyytyväisiä Kisahallin valtionhotelliin kun itse siellä enimmäkseen pääkaupunkiseudun reissuillaan majoittuvat. Kuulemma hintakin on kohdallaan, koska sisältää kuljetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan itse ovat varsin tyytyväisiä Kisahallin valtionhotelliin kun itse siellä enimmäkseen pääkaupunkiseudun reissuillaan majoittuvat. Kuulemma hintakin on kohdallaan, koska sisältää kuljetuksen.
Godwinin lain rinnalle on kehittynyt toinen samaa kaavaa noudattava Perussuomalaisten laki. Yksittäisen verkkokeskustelun laajentuessa ennemmin tai myöhemmin joku mainitsee persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Godwinin lain rinnalle on kehittynyt toinen samaa kaavaa noudattava Perussuomalaisten laki. Yksittäisen verkkokeskustelun laajentuessa ennemmin tai myöhemmin joku mainitsee persut.
Harmi että on voimassa vain Suomessa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on melko luonnollista, kun näitä aloituksia täällä lähinnä persut tykittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on melko luonnollista, kun näitä aloituksia täällä lähinnä persut tykittävät.
Harva täällä suoraan ilmoittaa mitä puoluetta kannattaa. Itse olen vasemmalle kallellaan, enkä pidä Elokapinan toimintaa järkevänä.
Asia ei ole niin yksinkertainen että vasemmistolainen = rakastaa elokapinaa
oikeistolainen = vihaa elokapinaa.
En myöskään demonisoi oikeistopuolueita, koska se synnyttää ainoastaan vastakkainasettelua eikä hyvää keskustelua. Enemmän pitäisi mielestäni keskittyä siihen mitä sanotaan, eikä siihen kuka sanoo tai miten sanoo.
Linkki jäi:
https://yle.fi/uutiset/3-11993328