Onko mun lämpömittari rikki?? Ulkona +4,1 astetta!!!??!?!
Mitä ihmettä mä puen lapsille ulos päälle, kun talvivaatteista on jo kasvettu ulos!?!?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:26"]
Ma en koskaan muuta takaisin Suomeen.
[/quote]
En minäkään. Ei tulisi mieleenikään. Vain ja ainoastaan sään takia. Muuten kyllä!
Tällaista suomalaista perusmeininkiä siis jos ilmastonmuutosta ei otettaisi huomioon.
Ihme nillitystä, sää on mitä on, mutta sehän meistä suomalaisista on muovannut niin sitkeitä, vakavia ja sisukkaita. Ja hiljaisia, mikä on ehkä paras ominaisuus kun vertaa mihin muuhun kansaan tahansa. Täällä saa jurottaa, ja voi vaikka sanoa syyksi paskan sään.
Ihan käsittämätöntä. Tarkistin tuulen ja siellä on ollut vain muutaman tunnin luoleistuulta. Tämän on oikeasti pakko rikkoa jokin ennätys, en muista milloin kesäkuussa olisi ollut keskellä päivää +4.
Sään mukaiset vaatteet tietysti. Kyllähän teillä nyt on kokeneina suomalaisina, joka kelille aina sopivat vaatteet! Eikö?! Pitää olla hellevaatteet, tavalliset kesävaatteet ja sitten kylmän lumikesäpäivän vaatteet tietysti kesäksi varattuna. Hah!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:26"]Ma en koskaan muuta takaisin Suomeen.
[/quote]
Ai miksi:D ?!
Ei oo totta, se vaan näyttää. Kyllä MTV3 säätiedoissa on kartat punaisena ja todistaa että mittarisi on väärässä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:15"]
Mitä ihmettä mä puen lapsille ulos päälle, kun talvivaatteista on jo kasvettu ulos!?!?
[/quote]
On se rikki. Ei siellä niin lämmintä ole, hupsu. +2 vain :)