Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähen mökille ja laihdutan.

Vierailija
17.06.2014 |

Viiniä haluan ostaa, mut mitä iltaherkkuja naposteltavia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtenä iltana herkuttelee niin se ei maailmanloppu ole, laihdutus ei siihen kaadu. Otat herkkuja sen verran, että niitä ei moneksi illaksi ole. Ei kai sitä monena iltana tarvitse napostella ja viiniä tissutella. Tai sitten napostelet kourallisen pähkinöitä ja kaveriksi mansikoita, kirsikoita, vesimelonia jos haluat terveellisemmällä linjalla pysyä.

Itse olen koko laihdutuksen ajan syönyt joka viikonloppu herkkuja ja laihdutus ei siihen ole kaatunut. Itse en tosin ole millään kitukuurilla vaan muutin elämäntavat pysyvästi. Vuodessa on tippunut 16kg mikä ei ole hurjaa vauhtia, mutta parempi niin.

Vierailija
22/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:31"]jääsalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, broilerin fileesuikaleita, vähärasvaista fetaa -> kevyt kanasalaatti.

[/quote] esim. Tämä vaihtoehto.

Raejuustoo, maitorahkaa, vähäsokerista mehukeittoa, paljon vettä, hedelmiä & suolaamattomia pähkinöitä, naudan 10% jauhelihaa tai kanaa josta keksit jotain jne. Ja korvaat viinin vaikka lightlimulla! Parempi sekin ku alkoholi.. kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kun välillä tykkään tosiaan viiniä pari lasillista ottaa. Mutta eikö sekin ole jo askel muutokseen jos herkkuja vähennän ja syön terveellisesti. Kuivaa viiniä juon. Pitää vähä rentoutua.:)Rankka työ ja rankat huvit.

Vierailija
24/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:31"]jääsalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, broilerin fileesuikaleita, vähärasvaista fetaa -> kevyt kanasalaatti.

Raejuustoo, maitorahkaa, vähäsokerista mehukeittoa, paljon vettä, hedelmiä & suolaamattomia pähkinöitä, naudan 10% jauhelihaa tai kanaa josta keksit jotain jne. Ja korvaat viinin vaikka lightlimulla! Parempi sekin ku alkoholi.. kai?

[/quote]

Kyllä viini on terveellisempää kuin lightlimu!

Vierailija
25/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:53"]

[/quote]

Kuulostaa aivan näurettavalta.

Mä en todellakaan luo mitään light-sontaa vaan mieluummin sitten sitä viiniä. Silloin tällöin kohtuudella. Se mahtuu myös painonhallitsijan menuhun. Mä inhoan sanaa laihduttaminen. Se paino kyllä putoaa ilman tollasta rahkakiihkoiluakin. Pikkuhiljaa pienillä muutoksilla kohti parempaa ja terveellisempää ruokavaliota.

Tsemppia ap! Ja tiedän kyllä mistä kirjoitan, olen 20 kg pudottanut painoa ja nyt ollut 4 vuotta tässä samassa painossa ja ihan varmasti herkuttelen juhannuksena viinillä ja naposteltavilla itsekin.

Vierailija
26/26 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sun pitää päättää haluatko laihtua vai laihduttaa.