Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sauli Koskinen juontaa BB Extran!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:28"]

Mitä ihmettä, BB rekisteröitynyt tänne......!

On tämä merkittävä palsta.

[/quote]

Ne on rekisteröityneet myös suoli24:ään. Niillähän ei ole ollut enää omaa palstaa viime syksyn jälkeen. Sinänsä huvittavaa, kun toisaalta panostavat uusiin someihin, snapchattiin, instagramiin jne.. ja sitten kuitenkin rekkautuvat näille palstoille jotka oli viimeksi kova juttu v.1997.

Vierailija
2/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin Kadi-fani, mutta Sauli on kyllä ihmeellisesti pitänyt jalat maassa ja pysynyt naapurinpoikana (vaikka nyt sitten vähän käynytkin tappelemassa ravintolan keittiössä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:56"]

Minäkin olin Kadi-fani, mutta Sauli on kyllä ihmeellisesti pitänyt jalat maassa ja pysynyt naapurinpoikana (vaikka nyt sitten vähän käynytkin tappelemassa ravintolan keittiössä).

[/quote]

Ihmiset fanittaa sitä mitä on tarjolla. Kadia ei ole näkynyt missään vuosikausiin, Sauli on jatkuvasti jossain ohjelmissa ja lehtijutuissa. Tottakai silloin ihmiset menee sen mukaan joka tarjoaa seurattavaa. Ei kukaan viitsi fanitella 7 vuotta vanhoja mielikuvia. Tämän takiahan joillekin viidakon tähtösillekin löytyy suosiota. Uusia tähtösiä on paljon otsikoissa ja viihdesivuilla, joten silloin niitä myös fanitetaan. Vanhoja tähtösiä ja BB-asukkaita ei muista enää kukaan, vaikka olisivat olleet millaisia ihme idoleita aikoinaan.

Vierailija
4/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahomo.

Vierailija
5/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:02"]

Olin bb ohjelmassa Kadi fani, mutta Sauli on valloittanut minut sen jälkeen jäätanssiohjelmassa.

[/quote]

Oi, jotenkin herättää lämpimiä muistoja kun puhutaan Saulista ja Kadista. Olin ensimmäiset kolme kautta ihan koukussa Big Brotheriin ja olin molempien fani, enkä osannut edes finaalissa päättää kumpi on parempi. Kadi on aika pitkälti unohtunut koska hän on tosiaan jättänyt julkisuuden, mutta Saulin takia tekee mieli katsoa Extraa ja luultavasti myös sitä normaalilähetystä ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.

Vierailija
6/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopposen läppänderus oli kivaa kuunneltavaa. Toivottavasti ottavat kyynisiä vanhempia ihmisiä mukaan, niiden teinien kirkumista ei jaksa. Ja aggressiivista porukkaa, se on viihdyttävää.

Vierailija
7/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!! Sauli on ihana<3

Vierailija
8/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, BB rekisteröitynyt tänne......!

On tämä merkittävä palsta.

Vierailija
9/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
10/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee, loistava valinta juontajaksi. Vaikka bb ei muuten kiinnosta enää, niin extrat tulee varmasti katottua. 

Vierailija
11/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sauli, niin valloittavan suloinen. Dancing on Ice - kisassa fanitin.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014061718416000_vi.shtml

Vierailija
12/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin bb ohjelmassa Kadi fani, mutta Sauli on valloittanut minut sen jälkeen jäätanssiohjelmassa.