Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v nainen mutta näytän 50v.

Vierailija
17.06.2014 |

Ja en ole ikinä polttanut tupakkaa, en paljoa alkoholia käyttänyt,aurinkoa en ota yms mutta aina olen näyttänyt 10v vanhemmalta. Löytyykö muita vanhan näköisiä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:52"]

Itse olen 21v neito ja viime viikolla menin bussissa 11-vuotiaasta...

[/quote]

Joo, mä vein taaperon valokuvaukseen viime viikolla, ja kuvaaja katsoi meitä hämmästyneenä ja kysyi että missäs kaksosten äiti on!

Vierailija
22/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:42"]

Haluaisin nähdä miltä te "vanhat" näytätte. MInusta tuntuu että melkein kaikki arvioivat itsensä ennemminkin nuorekkaiksi, ulkonäöstä riippumatta. Olen 42 ja omat kaverit (melkein kaikki ovat kyllä nuorempia kun minä) ovat pääsääntöisesti nuoren näköisiä ikäisekseen, ainakin minun mielestäni. Nuorekkuudella tarkoitan hoikkuutta, rypyttömyyttä, ei-tanttamaista tyyliä. 

[/quote]

Ei tänne anonyymipalstalle oikein viitsi omaa naamakuvaansa julkaista...

Mutta kuvailla voin. Ryppyjä löytyy silmien seudulta, sekä silmänurkista että silmien alta. Nenästä suuhun ja siitä leukaan menee syvät rypyt. Otsalla on kulmakarvojen välissä syvät ns. sibeliusrypyt ja otsan sivulla myös vaakaryppyjä. Kaula on tosi ryppyinen, samoin kämmenselät. 

Naamani on aina ollut hyvin pullea, ja jossain 35 vuoden iässä ne läskiposket roikahti leukaperiin sellaisksi "bulldogposkiksi". Samaan aikaan roikahtivat tissit tyhjiksi riipputisseiksi ja takapuoli meni latuskaksi ja roikkuvaksi. Painoltani olen normaalipainon sisällä, siellä yläpäässä asteikkoa tosin (BMI 24). Tyylini on kieltämättä nykyisin tanttamainen, koska tuntuu että näytän vielä koomisemmalta nuorekkaissa tyyleissä, juuri sellaiselta "mummu yrittää väkisin olla nuorekas" tyypiltä.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että itse voi kyllä vaikuttaa aika paljonkin siihen miltä näyttää...

-kampaajalla käynti säännöllisesti (harmaat piiloon;)), sellainen hiusmalli joka sopii persoonaan

-trendikkäät vaatteet, omalla kropalle sopivat (EI mitään pissistyyliä kuitenkaan)

-säännöllinen ihonhoito (kuorinta, naamio, laadukkaat ihonhoitotuotteet, SEERUMI

pitää löytyä jokaiselta yli kolmekymppiseltä!)

- ruokavalio kuntoon+säännöllinen liikunta

-kevyt meikki

Jos on epävarma tyylistään niin kannattaa varata aika pukeutumisneuvojalle, säästyy vaivaa/aikaa.

Vierailija
24/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan monet ns. "syntymävanhat" ovat parikymppisenä kuin kolmikymppisiä, kolmikymppisenä kuin nelikymppisiä kunnes sitten reilusti keski-ikäisinä he puhkeavat kukkaan ja näyttävät hyvinsäilyneiltä ja nuorekkailta. Käy niikuin "Benjamin Buttonin uskomaton elämä" -leffassa, jossa päähenkilö syntyy vanhana ja kuolee sylivauvana.

Vierailija
25/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:57"]Tyylini on kieltämättä nykyisin tanttamainen, koska tuntuu että näytän vielä koomisemmalta nuorekkaissa tyyleissä, juuri sellaiselta "mummu yrittää väkisin olla nuorekas" tyypiltä. 

[/quote]

Vähän sama täällä. Olen koko ikäni näyttänyt koomiselta näteissä vaatteissa. Kaupan henkarissa jos on nätti paita, niin minun päälläni se muuttuu rumaksi. Kadehdin niitä, jotka voivat vaatteilla muuttua ja tuntea olonsa kauniimmiksi.

Vierailija
26/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:18"]

Mä 40 ja papereita toisinaan kysytään alkossa tai ruokakaupassa ostaessa siideriä.

[/quote]

Etkä ymmärrä kysymystä ja lukemaasi vielä nelikymppisenäkään.

Vierailija
27/27 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma :( Olen 38, mutta minua luullaan 50-55 -vuotiaaksi :( Minäkin olen elänyt varsin terveellisesti, lukuun ottamatta ikävuosien 20-25 liiallista juhlimista ja alkonkäyttöä. 

Silti olen sekä ryppyinen että sekä naama että kroppa roikkuu inhottavasti :( Hiuksistakin on puolet harmaita, nykyään tosin värjään ne piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi