Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ärsyttävin tapa kuvata itseään

Vierailija
22.06.2021 |

Mä vihaan yli kaiken,kun joku kuvaa itseään ylisuorittajana. Se on semmosta aaah tää on niin rankkaa, kun mä olen niin tämmöinen. Muka vaatimatonta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tämmöinen suorasuu (=moukka).

Vierailija
2/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset huulet törröllään kuvat joita toiset laittaa someen ja muut samanlaiset tyhmät selfiet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tottunut tekeen hommia miesten kanssa ja sanon suoraan (selitän näin teräviä kyynärpäitä),

Vierailija
4/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä alentaminen... "No mä nyt oon vaan tällanen ..."     Ohi!

Vierailija
5/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja moite tämän palstan, mutta nykyisin minua vihlaisee korvissa, kun joku kertoo olevansa hyvin k-i-l-t-t-i.  - Vuosia sitten saatoin kyllä erehtyä kuvaamaan itseänkin samalla sanalla mutta en enää. 

Vierailija
6/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kuvailin itseäni ja olen edelleen hieman perfektionisti. Varmaan menee ap:n ylisuorittajan kanssa yksiin?

Vaadin itseltäni joskus aiemmin täydellisyyttä esim siivoamisen suhteen. Jos en siivonnut lattiasta kattoon niin tuntui etten ollut siivonnut ollenkaan. Ja tuollaisen urakan aloittaminen olisi kenelle tahansa tuskaa joten siirsin sitä. Minulla oli aina ihan hirveä kaaos! En kehdannut päästää ketään edes kylään.

Olen oppinut eroon siitä ja nyt kun en vaadi itseltäni täydellisyyttä niin hommaan on helpompi ryhtyä ja meillä on lähes aina siistiä.

Lasten synttäreillekin leivoin ja tein pinna kireällä kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Hirveä vääntö lasten kanssa vaatteista kun kaiken piti mätsätä yhteen.

Mitähän vielä?

Niin ja oma ulkonäkö! En lähtenyt ulos ovesta jos en näyttänyt parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni.

Kyllä ylisuorittajana on oikeasti rankkaa. Hirveä stressi ja paine koko ajan.

Onneksi olen päässyt siitä melko hyvin eroon.

En stressaa ulkonäöstä. Synttäreille ostan myös kaupasta. Lapset saa pukea mitä haluaa (toki tilanteen mukaan eli juhliin juhlavaatteet, pakkasella niin että tarkenee jne)

Siivouskaan ei tosiaan enää niin stressaa kun voin laittaa vaan tiskit ja tehdä loput myöhemmin. Tai joku muu tekee. Huomenna sen tekee siivooja 🙂

Ihminen joka kehuskelee ylisuorittamisella ei taida sellainen olla oikeasti?

Vierailija
7/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä kuvailin itseäni ja olen edelleen hieman perfektionisti. Varmaan menee ap:n ylisuorittajan kanssa yksiin?

Vaadin itseltäni joskus aiemmin täydellisyyttä esim siivoamisen suhteen. Jos en siivonnut lattiasta kattoon niin tuntui etten ollut siivonnut ollenkaan. Ja tuollaisen urakan aloittaminen olisi kenelle tahansa tuskaa joten siirsin sitä. Minulla oli aina ihan hirveä kaaos! En kehdannut päästää ketään edes kylään.

Olen oppinut eroon siitä ja nyt kun en vaadi itseltäni täydellisyyttä niin hommaan on helpompi ryhtyä ja meillä on lähes aina siistiä.

Lasten synttäreillekin leivoin ja tein pinna kireällä kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Hirveä vääntö lasten kanssa vaatteista kun kaiken piti mätsätä yhteen.

Mitähän vielä?

Niin ja oma ulkonäkö! En lähtenyt ulos ovesta jos en näyttänyt parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni.

Kyllä ylisuorittajana on oikeasti rankkaa. Hirveä stressi ja paine koko ajan.

Onneksi olen päässyt siitä melko hyvin eroon.

En stressaa ulkonäöstä. Synttäreille ostan myös kaupasta. Lapset saa pukea mitä haluaa (toki tilanteen mukaan eli juhliin juhlavaatteet, pakkasella niin että tarkenee jne)

Siivouskaan ei tosiaan enää niin stressaa kun voin laittaa vaan tiskit ja tehdä loput myöhemmin. Tai joku muu tekee. Huomenna sen tekee siivooja 🙂

Ihminen joka kehuskelee ylisuorittamisella ei taida sellainen olla oikeasti?

Jotkut saattava olla, muta on joenkin suomalaista, että aina piäisi vähätellä ja ruoskia itseään, ettei vaan joku luulisi liioittelijaksi ja mikä pahinta ylpeäksi. Itse muisan kuinka hyvin usein kun olin josain asiasa lapsena iloinen niin vanhempani kyllä muistivat palauttaa minu maan pinnalle. (Kun sain maikan kokeesa 9 niin isäni muistutti, että eikös matikan numeron piäsi olla todstuksessa stten kymppi kun jos keskiarvo on vain 9 niin ei suosituimpine lukioiden ovet aukea. Kun juksin coopperin testissä noin kolme kilometriä äitini kysyi, olinko edes kolmen parhaiten  juosseen pojan joukossa), Kun ostin itselleni viikko sitten uuden paidan niin vanhempieni kommentti oli, etä eikös sulla ole jo ennesään paitoja. Kyllä luulsi kolmekymppisellä miehellä olevan jo tarpeeksi paitoja, kun eikös ne vie tilaakin. Ja osti sitten vielä pitkähihaisen kauluspaidan eikö se ole vähän kuuma kesäaikaan. Kun valmisuin maisteriksi, niin ensimmäine kommeni oli, että joko sulla on yöpaikka tiedossa, mihin menet. Muutamaa kuukautta myöhemmin kyllä sun kannattaisi mennä vaikka siivoajaksi, kun ei tolla maisterintututkinnolla nyt kannata kauheesti odottaa saavansa töitä. 

Vierailija
8/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtsakka on kyllä aika väsynyttä.

Vierailija
9/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirtsakka on kyllä aika väsynyttä.

Pirtsakka on täydellinen turn off.

Vierailija
10/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kaveri tai kaikkien kanssa toimeentuleva. Melkein aina on kyseessä ne pahimmat juorukellot ja kiusaajatyypit. Mutta jos joku toinen sanoo jostain näin niin sitten näen ihmisen positiivisena ja sosiaalisena.

Vierailija
11/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tottunut tekeen hommia miesten kanssa ja sanon suoraan (selitän näin teräviä kyynärpäitä),

Yhtä hyvä: Oon aina ollut yks pojista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme