Teini käy suihkussa illalla, laittaa deodoranttia, mutta...
aamulla herättyään haisee jo hielle.
Petivaatteet ovat puhtaat. Eri dödöjä on kokeiltu. Mikä avuksi?
Apteekin vahvemmat dödöt arveluttavat kun kyseessä on kasvuikäinen teini, lienevätkö ihan turvallisia noin nuorelle.
Kommentit (39)
Käy suihkussa, mutta millä pesee kainalot? Sekään aina ole ihan itsestäänselvyys.
Aamulla myös suihkuun. Karvat pois ja kunnon dödö, sanon mäkin.
Kyllä mä pidän apteekin reseptivapaita hellävaraisempina kuin axet yms
Aamulla suihkuun. Koittakaa talkkia.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:29"]
Käy suihkussa, mutta millä pesee kainalot? Sekään aina ole ihan itsestäänselvyys.
[/quote]
Niinpä. Suurimmalla osalla hienhaju johtuu siitä, ettei niitä kainaloita pestä kunnolla. Ne pitää hinkata ihan kunnolla puhtaaksi. Jos sinne jää bakteereita oleilemaan, niin ne vaan innostuu kastelusta. Kannattaa koittaa myös pH-neutraaleita pesunesteitä, koska tavan saippuat sotkee ihon tasapainoa, mikä vaan lisää bakteerien kasvua.
Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
Öö, miksi käy illalla suihkussa eikä aamulla?
Ihminen hikoilee, koko kropallaan, myös yön aikana. Talia ja rasvaa tulee iholle jne. (Plus vielä nuorten miesten märät unet.)
Kannattaa siis keho ja hiukset pestä aamuisin ja laittaa sitä dödöä. Antaa kehon levätä yöllä ilman jotain kemikaaleja.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:48"]
Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
[/quote] Olisi sinunkin aika herata 2000 lukuun! Eihan miehilla ole ollut karvaisia kainaloita enaa vuosikausiin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:48"]Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
[/quote]
Tuu kuule tälle vuosituhannelle.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:48"]Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
[/quote]
Minä käperryn mieluummin puhtaaseen karvattomaan kainaloon, kuin pinttyneen hikiseen.
Tapailin kerran muutaman viikon nuorta miestä, joka haisi aina ihan kauheasti hielle. Nenä ei kestänyt ja omat vaatteeni haisivat aina myös hielle hänen vieressä oleilun jälkeen. Hielle saa haista urheilun tms. Jälkee mutta että ominaishajuna ? Hyi ei.
[/quote]
Siinä vaiheessa kun tyttö menee kainaloon ja alkaa yökkäillä pinttyneen hien hajusta ja kutittavista märistä karvoista ei paljoo naurata.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:48"]Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
[/quote]
[/quote]
miksi tulisin? Ennen miehet oli miehiä ja naiset naisia. Hyväksyn monet asiat mutta on se nyt perkele kumma kun äiskät opettaa pojilleen kampaamaan tukan silmien eteen, huivi kaulaan ja käsilaukku olalle. Tämän paskan jälkeen viedään ne viimeiset miehisyyden piirteet leikkaamalla kainalokarvat! Helppo homma sinkun lähteä nykyään baariin pokaan miehiä baarista kun ne kaikki homoilee jo valmiiksi tanssilattioilla vertailemassa vitun ladyshavereita saatana!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:48"]Mitä vittua.. kaikilta miehiltä kainalokarvat pois? Mitäs kun poika ottaa tyttökaverin kainaloon ja tyttö näkee poslarikainalon? Hitto mä repeäisin. Se on naisten hommaa sama miten haisee!
[/quote]
[/quote]
miksi tulisin? Ennen miehet oli miehiä ja naiset naisia. Hyväksyn monet asiat mutta on se nyt perkele kumma kun äiskät opettaa pojilleen kampaamaan tukan silmien eteen, huivi kaulaan ja käsilaukku olalle. Tämän paskan jälkeen viedään ne viimeiset miehisyyden piirteet leikkaamalla kainalokarvat! Helppo homma sinkun lähteä nykyään baariin pokaan miehiä baarista kun ne kaikki homoilee jo valmiiksi tanssilattioilla vertailemassa vitun ladyshavereita saatana!
Ei apua että jollakin voi olla ongelmat!! :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 01:06"]Ei apua että jollakin voi olla ongelmat!! :D
[/quote]
Tarkotin siis tuota yhtä raivoavaa metsäläistä.
Kannattaa pestä itsensä suihkussa kunnolla eikä vaan vähän huuhtaista, kuten useimmat tekee.
Kunnon pesu aamulla,sitten dödöä,yöllä on hyvä antaa ihon hengittää. Pesun,dödön ja puhtaan paidan voi ottaa rutiiniksi päivälläkin.Itse en anna teinin käyttää alumiinia sisältäviä dödöjä,turhat tuoksut myös minimiin.
Ja hei, kainalot ja muut tuoksahtelevat paikat pestään vielä ihan viimeisenä ennen kuin suihkusta lähdetään. Jos suihku aloitetaan kainaloiden pesulla ja sen jälkeen touhuillaan ja pestään muuta kroppaa, niin kyllä se lämmin höyryinen huone tuppaa siellä suihkussakin hikoilluttamaan, jos siellä vähänkin viivytään. Eli viimeisenä vielä pestään uudelleen ne kainalot ja muistetaan kuivata hyvin, niin ei jää hiki haisemaan.
OT - Miksi joku pitää ihmeellisenä, että illalla käydään suihkussa...? Itse ainakin haluan mennä nukkumaan puhtaana ja raikkaana, enkä päivän hiet ja tomut niskassa...
Dermosilin Primo-dödö, voi tilata netistä. Todella hellävarainen ja ihme kyllä tehokkaampi kuin apteekkitavara.