Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lesboilla ollut väkivaltainen isä?

Vierailija
16.06.2014 |

Tv. Naisellinen Nainen jolla oli maailman ihan isä ja väkivaltainen äiti 

Miksi sitä naisellisuutta peitellään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isä on hyvä ystävä, jonka kanssa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja hän on minulle hahmo johon voin samaistua. Äiti on ihana ihminen hänkin, mutta en koskaan ole osannut samaistua häneen.

Minun isäni ei ainakaan ole ollut väkivaltainen. Ihastuin tyttöön jo ala-asteen ekalla ensimmäisen kerran.

Vierailija
2/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

On niitä naisellisempiakin lesboja ja bi-seksuaaleja :)

Mielenkiintoinen ajatus kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:42"]Tv. Naisellinen Nainen jolla oli maailman ihan isä ja väkivaltainen äiti 

[/quote]

Isäs oli homo

Vierailija
4/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellinen lesbo, jonka kumpikaan vanhempi ei ole ollut väkivaltainen koskaan, millään tavalla.

Ei lesbous ole naiseuden peittämistä. Itse olen luonteeltani ja persoonaltani feminiininen sekä pukeudun lähes aina mekkoihin ja hameisiin. Olen seurustellut naisen kanssa kohta 6 vuotta ja olen aina tiennyt olevani lesbo tai mahdollisesti bi (vaikea sanoa näin pitkässä suhteessa olevana rakastuisinko mieheen vai en.. en ole koskaan rakastunut mieheen siis, mutta olen harrastanut seksiä ja nauttinut siitä, tosin naisen kanssa se on mielestäni parempaa).

Vierailija
5/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset välit sekä äitiini että isääni. Äitini on tosin se elämäni supersankari. Olen hetero, mutta kauniit naiset kiihottavat minua. Naista en ole kokeillut.

Vierailija
6/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lesbous liittyy naisellisuuden peittelyyn?

Vierailija
7/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:42"]Tv. Naisellinen Nainen jolla oli maailman ihan isä ja väkivaltainen äiti 

[/quote]

Isäs oli homo

[/quote] Tässä oli kyllä niin aikuismainen kommentti että ei voi kun taputtaa.

Vierailija
8/8 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huånå. Et ole nainen vaan tyhymä miäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi