Saako miehen rintakarvat näkyä julkisella paikalla?
Kommentit (12)
Mielellään ei. Hikisenä pisaroiva raanu rinnassa tai avonaisesta kauluksesta kurkkiva turri on ällöttävä.
Vain pyllykarvat julkisilla paikoilla
Tokihan. Rintakarvoilla varustettu mies uhkuu testosteronia.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ei. Hikisenä pisaroiva raanu rinnassa tai avonaisesta kauluksesta kurkkiva turri on ällöttävä.
Nyt mä tajuan miksi niin monet (varsinkin) nuoret miehet höylää rintakarvansa. Suurin paine tähän tuleekin naisilta.
No jos on niin karvainen, että ne näkyy vaikka paidan napit olisivat normaalisti kiinni, niin minkäs sille voi. Silloin saa näkyä. Jos on epäilyttävän monta nappia auki paidassa ja sieltä tursuavat, niin ei. Tosin ne karvat eivät ole siinä se pointti vaan sellainen paljastelu on epäilyttävää ihan karvattakin.
Saa. Ei ole sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa.
Saa näkyä, kuten kaikki karvat (alapääkarvoja lukuunottamatta) sekä miehillä että naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä tajuan miksi niin monet (varsinkin) nuoret miehet höylää rintakarvansa. Suurin paine tähän tuleekin naisilta.
Kohtuutonta eikö. Tosin naisellahan ei saa nykyään karvoja kasvaa kuin päässä. Suurin paine tähän tulee miehiltä.
Jos niitä on enemmän kuin neljä, voi näyttää ihan reilusti. Kaksi karvaa voi laittaa ponnarille ja kolmesta tai neljästä saa tehdyksi letin. Tämä sääntö koskee myös hiuksia.
Mä ainakin näyttelen niitä.