Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinirajan näppylät

Vierailija
22.06.2021 |

Sheivauksesta tulleet siis. Inhottaa!! Onko muilla ongelmia niiden kanssa? Mitä keinoja niiden vähentämiseen? Urheilen paljon ja kuumalla ilmalla ihokin hiostuu ja vaatteet hankaa jatkuvasti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mulla tuli näppylät bikinirajan sokeroinnistakin vaikka luvattiin ettei tule.

Vierailija
2/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarien rajat minulla ainakin niihin hankaa ja pahentaa. Jotkut bokserimalliset on siinä mielessä paremmat.

Vierailija
4/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuorinta mekaanisesti, aha-happoa sisältävä voide sheivaukseen (kemiallinen kuorinta) ja sit muut voiteet sheivauksen jälkeen (mm. LV, rfsu jne.) ainakin toimii. Myös sokeroinnin jälkeen tarvitaan kuorintaa, erityisesti toisen kerran jälkeen alkaa tulla näppyjä. Sokeroijan pitäisi ohjeistaa ihon hoidossa, eikä huijata, että näppyjä ei tule.

Vierailija
5/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sheivaatte? Minä nypin karvat yksitellen eikä mitään ongelmia.

Vierailija
6/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys edelliseen; Nyppimisen jälkeen pyyhkäisen nypityn alueen apteekin desinfiointiaineella. Ei mitään rasvoja eikä mömmöjä sen jälkeen. Ei ole tulehtunut eikä ärtynyt eikä ole näppylöitä.

Vierailija
7/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyppiminen tuolta alueelta ole jo akrobaattisuoritus kun niskat vääntyy? Tai sulla on harvassa?

Vierailija
8/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nyppiminen voi aiheuttaa tulehtuneen karvatupen.

Antakaa olla edes pieni sänki tämän hikisimmän ajan.

Vierailija
9/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo nyppiminen tuolta alueelta ole jo akrobaattisuoritus kun niskat vääntyy? Tai sulla on harvassa?

Kyllä se aina vähän niskoissa tuntuu, mutta it's worth it. Tulee siistiä jälkeä ja karvat kasvavat hitaammin takaisin. Olen ilmeisesti sitten melko notkea ja ylipainoa ei ole - jos tämä nyt asiaan vaikuttaa.

Vierailija
10/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös nyppiminen voi aiheuttaa tulehtuneen karvatupen.

Antakaa olla edes pieni sänki tämän hikisimmän ajan.

Kyse on bikiniRAJOISTA. Eli varsinaiset p-karvat lyhennetään, mutta kukapa alushousurajan ulkopuolelle haluaa edes rehottavaa sänkeä? Kyllä se alue putsataan täysin.

Vierailija
11/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin luopumaan koko hommasta, kun joka menetelmällä tuli näppyjä. Osa tulehtuneita, osa vaan punoittavia. Pari kertaa jouduin ottamaan antibioottikuurin, että paranivat.

Totesin että ei ole sen arvoista.

Nykyään leikkaan sen verran lyhyeksi, että eivät näy.

Toki täytyy olla vähän peittävämpi alaosa kuin pari narua. 

Vierailija
12/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotenkin runsaasti massaa siellä haarovälissä vai miten ne noin tulehtuvat? En ymmärrä. Kymmeniä vuosia putsannut karvat bikinirajasta ja ei mitään ongelmia.

Vierailija
13/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys edelliseen; Nyppimisen jälkeen pyyhkäisen nypityn alueen apteekin desinfiointiaineella. Ei mitään rasvoja eikä mömmöjä sen jälkeen. Ei ole tulehtunut eikä ärtynyt eikä ole näppylöitä.

Tulee sisäänpäin kasvavia karvoja. Ei mitään kaunista ja kivaa sekään.

Vierailija
14/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta, seuraavat konstit toimivat näppyihin / sisäänkasvaviin karvoihin. 

- EI mitään mekaanista kuorintaa, se vain ärsyttää ihoa lisää.

- Sheivaa bikinirajat mahdollisimman uudella terällä. Vaihta terä riittävän usein.

- Sheivauksen jälkeen heti desinfionti alkoholilla tai käsidesillä. Kirpaisee.

- Seuraavana päivänä (tai illalla, jos olet aamulla sheivannut) alueelle AHA-voidetta. BHA:kin käy. Mulla on Paula's Choice, mutta The Ordinarylla on halvempia tuotteita jotka myös toimii. Happovoidetta ei pidä laittaa heti karvojen poiston jälkeen, ihon täytyy ensin rauhoittua. 

- Käytä em. voidetta päivittäin. 

Ei pitäisi tulla näppyjä. 

Vierailija
15/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotenkin runsaasti massaa siellä haarovälissä vai miten ne noin tulehtuvat? En ymmärrä. Kymmeniä vuosia putsannut karvat bikinirajasta ja ei mitään ongelmia.

Kai ymmärrät, että esim. kiharat karvat kasvavat helpommin sisään ja aiheuttavat näppyjä? Sillä "massan" kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
16/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että esim. kiharat karvat kasvavat helpommin sisään ja aiheuttavat näppyjä? Sillä "massan" kanssa ole mitään tekemistä.

Kiharat ja erityisesti hennot karvat.

Vierailija
17/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sisäänpäin kasvavia karvoja. Ei mitään kaunista ja kivaa sekään.

Eipä ole tullut minulle ainakaan. On vissiin riittävän "suorat" karvat sitten tai jotain......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme