Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raittiilla on juhannuksena(kin) rajattomasti vaihtoehtoja. ;-)

Vierailija
22.06.2021 |

Kännääjällä aina vain se yksi: känni. ;-(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissäkin voi tehdä vaikka mitä.

Vierailija
2/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän! Yli 20 000 päivää päihteettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Kun ei ole alkoholi orja, niin voi todellakin tehdä mitä vain.

Olen ollut nyt vuoden juomatta alkoholia ja varmaan minä joskus vielä sitä juon, mutta kiirettä ei ole. Olen juonut ihan yllin kyllin ja en näe sitä puuhaa enää tärkeänä, pakollisena juhliin kuuluvana asiana tai muutakaan. En tarvitse edes mitään korvikkeita tai alkoholittomia tuotteita, mutta niissäkin on puolensa, jos haluaa vaikka hieman kuohuvan kippistelyä.

Vierailija
4/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään vaihtoehtoa ei vielä ole niistä rajattomista lueteltu.

Vierailija
5/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on niiiiin oikeassa. Mutta eiköhän tämä hiukan provo ole. 

Juhannus nyt vain on ärsyttävän perinteinen viinan kiskomis -juhla.

Se on monelle kuin punainen vaate, että joku kertoilee viinattomasta juhannuksesta.

Porukka miettii jo nyt päivät pitkät, illoista puhumattakaan, että mitä viinoja vedetään juhannuksena. 

Vanhat papparaiset etenkin ovat jotain juhannusfriikkejä, niille kun on muija aikoinaan antanut luvan "ottaa hiukan" juhannuksena. Juovat sitten "juhannuksen kunniaksi" vaikka nurkan takana pullo halkopinon välissä. Nähty on.

Vierailija
6/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppokuskia tarvitaan aina :P

Vierailija
7/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on niiiiin oikeassa. Mutta eiköhän tämä hiukan provo ole. 

Juhannus nyt vain on ärsyttävän perinteinen viinan kiskomis -juhla.

Se on monelle kuin punainen vaate, että joku kertoilee viinattomasta juhannuksesta.

Porukka miettii jo nyt päivät pitkät, illoista puhumattakaan, että mitä viinoja vedetään juhannuksena. 

Vanhat papparaiset etenkin ovat jotain juhannusfriikkejä, niille kun on muija aikoinaan antanut luvan "ottaa hiukan" juhannuksena. Juovat sitten "juhannuksen kunniaksi" vaikka nurkan takana pullo halkopinon välissä. Nähty on.

Joutavaa mölinää sullakin, mutta niitä rajattomia vaihtoehtoja ei.

Vierailija
8/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa touhua.

Vierailija
9/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, eli alkoholia voi juoda vain alkoholimyrkytykseen asti ja silloinkin pelkällä tiukalla viinalla, ei esim muutamaa kaljaa tai siideriä tai lonkeroa illan aikana...

Ihan miten vain, mun puolestani aloittaja voi jäädä muhimaan omiin stereotypioihinsa. Me tavalliset ihmiset pidämme kivaa keskenämme, myös niin että emme ole raittiita. <3 

Vierailija
10/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännejäkin on erilaisia.

Vierailija
11/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mun juominen estä mua tekemästä mitään mitä en selvinpäinkin tekisi. Eikä tarvitse olla raitis voidakseen olla juhannuksen selvinpäin.

Vierailija
12/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mun juominen estä mua tekemästä mitään mitä en selvinpäinkin tekisi. Eikä tarvitse olla raitis voidakseen olla juhannuksen selvinpäin.

Olet siis alkoholisti.

Vierailija
13/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis alkoholisti.

No mistähän nyt niin päättelit?

Vierailija
14/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ajat autoakin humalassa? Aika paljon se kyllä estää, vain alkoholisti väittää, että voi tehdä ihan samaa. Alkoholisti väittää olevansa yhtä skarppi humalassa kuin selvin päin, vaikka kukaan ei ole. 

Vierailija
15/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit tulee heti tänne puolustelemaan omaa "kohtuukäyttöä". Lässyn lässyn.

Menkää juopot hoitoon niin ensi juhannuksena voitte pitää hauskaa.

Vierailija
16/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on paras kännijuhla. Voit vetää kännit monta kertaa päivässä, sammua ja melkein aina herätessä on valoisaa juhlimiseen.

Vierailija
17/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ajat autoakin humalassa? Aika paljon se kyllä estää, vain alkoholisti väittää, että voi tehdä ihan samaa. Alkoholisti väittää olevansa yhtä skarppi humalassa kuin selvin päin, vaikka kukaan ei ole. 

En aja autoa selvinpäinkään. En tietenkään väitä olevani humalassa yhtä skarppi kuin selvinpäin. Pystyn tekemään juhannuksena juoneena kaiken mitä tekisin selvinpäinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi