Ongelmana kiltin näköinen naama! Miten meikata itsensä kovemmaksi?
En vaan millään saa itselleni sellaista itsevarman bitchin näköistä naamaa. Miten sellaisen saisi loihdittua? En ole mikään kilttityttö, mutta ilmeisesti näytän sellaiselta + todella huomaamattomalta, koska ylitseni kävellään ihan fyysisestikin. Haluaisin mieluummin pelottaa ihmiset pois. Perus ilmeeni ei ole mikään hymyilevä vaan ihan tavallisen totinen. Mitä siihen koppavaan lookiin oikein tarvitaan?
Kommentit (30)
Hakaristi otsaan ja adolf viikset tussilla ylähuuleen niin katu uskottavuus kipuaa uuteen potenssiin
Vierailija kirjoitti:
Parempi vinkki on suora ryhti, ja kun siis puhut jonkun kanssa, niin seiso suorassa ja pidä pää pystyssä paino molemmilla jaloilla, älä nöyristele elekielellä. Itsevarma elekieli, lisäksi ei hymyilyä eikä nyökkäilyä, kun joku muu puhuu.
Hyviä vinkkejä, on huono ryhti ja olen lyhyt lisäksi. Kuuntelen muita liian kohteliaasti. En siis ole kiltti siinä mielessä että ajattelisin oikeastaan kenestäkään kiltisti, enimmäkseen vihaan ihmisiä. Olen kuitenkin kohtelias, mutta lähinnä kärsin siitä itse.
Ap
No ei se kyllä kasvoista näy, jos joku on bitch. Se on asenne ja se näkyy. Semmonen ylimielinen ja tosi tökerö olemus. Itse huomaa hyvin asiakaspalvelussa näitä. Ja välillä vaan mietin, että mikähän tuonkin ihmisen päivän on pilannut. :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet kiltti tai et osaa asettaa rajoja, jos ylitsesi kävellään.
Olen kohtelias, en kiltti. Nämä vaan tässä maassa sekoitetaan toisiinsa, joten täytyy ruveta mieluummin törkimykseksi. Ulkoinen habitus auttaisi, jos sillä jo saisi pidettyä ihmiset loitommalla.
Ap
Kelpaisiko sinulle kiltti ja kunnollinen mies?
Jokainenhan voi nykyään valita identiteettinsä. Valitse olla 195-senttinen ja bodattu mies tiheällä sängellä. Häiriköt väistävät tai eivät sanokaan mitään.
Todellisen, eikä feikin meikkipellen näköinen bitch on itsevarmasti mahdollisimman meikitön. Itsevarmuus on sitä itsevarmuutta, joten meikkibimbous ei siihen oikein sovi, vai mitä?
Kuteet käytännölliset, ei mitään miesten miellytykseen huutavia tiukkoja housuja tai muutoinkaan kehoa nuolevia vaatteita, eikä etenkään minihameita, joissa et kykenisi edes juoksemaan sen enempää kiireen ollessa jonnekin kuin ketään pakoonkaan. Badass-bitch ei vaan sipsuta minihameissa tai överikorkokengissä kuin bimbo.
Ei tietenkään mitään telttaa päälle jos et välttämättä halua. Tilanteen ja sään mukaisesti pukeutuminen mukavalta tuntuviin, käytännönläheisiin vaatteisiin. Ei kai tuo nyt mitään esikuvia/opetusvideoita tarvitse.
Kunhan nyt sitten muistaa käytöksestäänkin kuoria pois ne pelkästään miesten miellytykseen muovatut maneerit kuten vaatetuksestakin. Bitch kun ei nöyristele ketään suotta. Esim. tutkimusten mukaan lähestulkoon joka kerta naiset väistävät kaikkialla täysin tuntemattomiakin miehiä ja oletetusti naisistakin vielä kiltimmät väistelevät sitäkin helpommin jokaista. Tuo kertoo suoraan siitä "anteeksi kun olen olemassa"-asenteesta, jota bitch ei tahtone välittää vieraille. Käytöstavaton täysin toki ei tarvitse olla. Turha nöyristely vaan pois, mikäli tahdot tulla mielletyksi kovemmaksi.
Mieti itse, mitkä asiat sun silmissä tekee toisista toivomasi kaltaisia kovismuijia ja matki sitten siitä sapluunasta itsellesi sopivia asioita. Täysin teennäistä tosin ei kannattaisi itsestään koota, koska keinotekoisuus/feikkiys varsin usein huomataan halveksuten. Eihän kukaan feikeistä välitä vaan aitoudesta. Mutta mikäli sulla nyt vaan sattuu synnynnäisesti olemaan kiltin näköiset kasvot, niin näillä vinkeillä varmaan pitkälle jo pääset pistäen pois ne kiltteydestä kertovat kuteet ja karsit kyseiset käytöskeinot.
Naapurustossa asuu nuori nainen, jolla on musta tukka ja musta vaatetus. Meikki kuten tässä ketjussa on jo neuvottu. Reikäiset sukkahousut. Kun hän kävelee, kuuluu kova kilinä. En tiedä, mikä siellä kilisee, koska en uskalla katsoa häntä niin tarkkaan. Eli: laita jotain kilisevää (kettinkiä?) päällesi.
Pullantuoksuinen isäntä kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kiltti ja kunnollinen mies?
Ei kelpaisi, minulla on jo kiltti ja ei niin kovin kunnollinen mies, en jaksa vaihtaa uuteen.
Ap
Parempi vinkki on suora ryhti, ja kun siis puhut jonkun kanssa, niin seiso suorassa ja pidä pää pystyssä paino molemmilla jaloilla, älä nöyristele elekielellä. Itsevarma elekieli, lisäksi ei hymyilyä eikä nyökkäilyä, kun joku muu puhuu.