Lue keskustelun säännöt.
Taloyhtiön pihalla juhannuspirskeet ??
16.06.2014 |
Onko kukaan pitänyt? Lupa olisi.. Illalla olisi klo.17-22.00 . Makkaraa ,salaattia,mehua,vettä,kahvia.. Tikanheittoa, mölkkyä,sulkapalloa...ym oleilua :) taloyhtiö tarjoais...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla