Bongasin kuolinilmoituksesta nimen
Eeta, oli mies. Mitä mieltä nimestä noin muuten ootte?
Kommentit (16)
No harvinaise PASKA nimi :D varmaa joku tyttö, ei luoja kui noloo xD
No minä tunnen yhden pojan, jonka nimi on Eeka. Kauhea nimi.
Tatu ja Eeka ovat kuitenkin olennainen osa suomalaista tv-historiaa.
Kamala nimi, ja olisin ehdottomasti luullut naiseksi.
haistakaa nyt perse.
Mitä jos edesmenneen Eetan sukulaiset näkee tän ketjun :(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:35"]
haistakaa nyt perse.
[/quote]
He eivät varmaan ole olleet Eetan nimeä valitsemassa... Miksi pitäisi loukkaantua? En minäkään pidä kaikkien sukulaisteni nimistä, vaikka ihmisinä rakkaita ja tärkeitä minulle ovatkin.
Todella mautonta arvostella nimeä kuolinilmoituksen perusteella
Mun sukulaisnainen on Eeta. Pidän nimestä, vaikuttanee tietysti se että kyseinen Eeta on varsin ihana ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:38"]
haistakaa nyt perse.
[/quote]
He eivät varmaan ole olleet Eetan nimeä valitsemassa... Miksi pitäisi loukkaantua? En minäkään pidä kaikkien sukulaisteni nimistä, vaikka ihmisinä rakkaita ja tärkeitä minulle ovatkin.
[/quote]
Vaikka siksi että kyseinen henkilö on juuri menehtynyt ja varmasti rakas lähimmäisilleen, vähän rippiä hei. Mitä jos sun isäs Jorma ois just kuollu ja täällä ois ketju että hyi kui kauhee nimi on isäsi kuolinilmoituksessa
Nimi on kaunis, mutta naisen nimeksi olisin äkkiseltään veikannut. Myös Eetta on nätti nimi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:31"]Tatu ja Eeka ovat kuitenkin olennainen osa suomalaista tv-historiaa.
[/quote]
Se Eeka on kuitenkin oikeasti Eerikki eli Eeka vaan lempinimi. Ja yhtä Eeva-Kaarinaa sanotaan Eekaksi :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:44"]
haistakaa nyt perse.
[/quote]
[/quote]
Vaikka siksi että kyseinen henkilö on juuri menehtynyt ja varmasti rakas lähimmäisilleen, vähän rippiä hei. Mitä jos sun isäs Jorma ois just kuollu ja täällä ois ketju että hyi kui kauhee nimi on isäsi kuolinilmoituksessa
[/quote]
Sehän on vain nimi! Eri asia, jos täällä haukuttaisi isääni (tai tätä Eetaa) henkilönä. Eihän täällä voisi koskaan sanoa mielipidettään jostain nimestä, koska aina voi olla joku, jolla on juuri menehtynyt sen niminen läheinen.
Joskus kuolinilmoituksessa ei olekaan vainajan oikeaa nimeä, vaan nimi jolla vainajaa kutsuttiin elossa ollessaan. Kutsumanimet on joskus jotain ihan muuta kuin joskus oli annettu.
Hm. Ei kai vain ollut painovirhe, entäs jos nimi olikin Eetu? Onkohan koskaan tullut painovirheitä kuolinilmoituksiin. Olisi aika ikävä jos näin kävisi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:44"]
haistakaa nyt perse.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sehän on vain nimi! Eri asia, jos täällä haukuttaisi isääni (tai tätä Eetaa) henkilönä. Eihän täällä voisi koskaan sanoa mielipidettään jostain nimestä, koska aina voi olla joku, jolla on juuri menehtynyt sen niminen läheinen.
[/quote]
Äh, en jaksa taistella. Mun pointti oli vaan että itse en haukkuisi juuri menehtyneen henkilön (enkä muidenkaan) nimeä julkisella foorumilla.
Erikoinen ja olisin veikannut naiseksi.