mistä te isommat naiset ostatte vaatteenne?
Olen miettinyt että mistä ihmeestä isommat ja lihavemmat naiset ostaa vaatteensa, jos haluaa pukeutua muodikkaammin.
Eilen zarassa kokeilin yhtä mekkoa ja L koko meni hädin tuskin päälle. Olen 173 cm ja painan 64kg, eli olen normaali. vähän lihaksikas, mutten mikään muskeli kasa. eli aika normaalin kokoinen ja melko tyytyväinen kroppaani. Mistä ihmeestä löytyy vaatetta päälle jos on vaikka 10kg minua isompi, joka nyt ei oikeastaan ole edes kovin ylipainoinen!
Kommentit (5)
Mitä se sua liikuttaa vai aiotko lihota? Alapeukkua just siitä.
No en ajatellut, mutta mahdollistahan toki lihominenkin on aina, kun syödä tykkään! liikuttaa myös ammatin puolesta. musta toi oli ihan asiallisesti kysytty, enkä todellakaan tarkoittanut että kukaan siitä loukkantuisi, anteeksi jos joku tämän ymmärsi vittuiluna, ei ollut. vaan ihan mielenkiinnosta kyselin, kun kerran niin paljon suomessa on ylipainoisia, ja suuri osa helsinkiläisistä nuorista naisista pukeutuu kauniisti, niin ihmettelen että mistä ne vaatteet löytyvät. mutta tämä selvä: ei sovi kysyä.
Kyllä mulle Zaran koko mahtuu (L ainakin, M joskus) vaikka olen samanpituinen mutta yli 10 kg painavampi :P
Tilaan esim. Cellbesiltä, jossa kokoja 64 asti. Tosin mulle ei ole muodilla tai tyylillä väliä - kunhan mahtuu päälle, tuntuu hyvältä j aon kohtuuhintainen
mikä toi alapeukku oli??:DDDDD