Minkä ikäinen on vanhin elossa oleva sukulaiseni?
Kommentit (30)
Miten joku kehtaa näihinkin alapeukuttaa. Hirveetä että joku elää vanhaksi? Tai hirveetä että AP näköjään teki kirjoitusvirheen?
Sun vanhin elossa oleva sukulainen on 94-vuotias tätisi. Paljastit vastauksen viestissä.
Vanhemmat tulee kohta 90 - toisella nupissa pahasti lahovikaa ja molemmilla rollerit alla.
Äidin veli on peräti 93v ja pärjää mainiosti. Kalastelee ja laittaa ruokaa, pitää paikat siistinäkin. Siivooja käy ehkä vähän turhaan. Ollut leskimies jo 20 vuotta. Ajokortti meni, mutta ajelee perhana fillarilla. Ei oikeasti edes kotiapua ole kaivannut. Serkut vie sille vihanneksia, niistä se ei osta. Heittääkö salaa pois vai syökö, sitä ei tarina kerro.
Olen itse paremmassa kondiksessa kuin nämä oli minun ikäisenän - mutta mistä sitä tietää koska loppuu maiset elon päivät. Silloin on oikea heti kun se tapahtuu.
Onko tämä kompakysymys? Tätisi on 94, joten hänen vanhempansa tuskin ovat enää elossa, mutta ehkä hänellä on isoveljiä? Veikkaan 98.
Veikkaukseni on 98-vuotias isoäiti, jolla on toinen jalka jo haudassa!
Mummi täytti juuri 99. Jos hyvin käy, vietetään ensi vuonna hänen 100-vuotispäiviään. (PS. Ollut leskenä vuodesta 1965 lähtien.)
Mummuni, 89 v.