Panisitko Ronnie Roosia?
Kommentit (59)
Olen pannutkin mutta se oli kyllä ennen hänen nykyistä parisuhdettaan. =)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:47"]
Mikä on hänen nykyinen parisuhde?
[/quote]
Susanna Penttilä on siis hänen nykyinen avovaimonsa. =)
Minkähänlainen luonne kyseisellä herralla on? Ulkonäkö on ainakin omaan makuun täys kymppi. :)
Sillä on jotkut kauneimmat silmät ikinä. Niitä olis kyllä ihana tuijottaa rakastelun aikana. Ja vois saada aika kauniita lapsia myös. (;
Teininä olisin sanonut joo, nyt aikuisena naisena en. Liian pikkupojan oloinen nykyiseen makuuni. Hyvin kaunis poika toki.
Panisin jos kyseinen herra olisi sinkku ja osoittaisi mua kohtaan vakavampaa kiinnostusta. Eli never gonna happen. Mutta periaatteessa, kyllä voisin panna oikein mielelläni.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:00"]
Teininä olisin sanonut joo, nyt aikuisena naisena en. Liian pikkupojan oloinen nykyiseen makuuni. Hyvin kaunis poika toki.
[/quote]
Saanko kysyä, miten vanha sitten olet? Jos hän on Susannan kanssa niin kyllä hänelle kelpaisi varmaan joku muukin vähän vanhempi nainen, jos on vain kaunis ja seksikäs nainen ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:55"]
Sillä on jotkut kauneimmat silmät ikinä. Niitä olis kyllä ihana tuijottaa rakastelun aikana. Ja vois saada aika kauniita lapsia myös. (;
[/quote]
Olen miettinyt samaa, kun olen häntä katsellut. Uskomattoman hyvät geenit. Kai se on tää nuoruus, kesä ja vauvakuume, niin ei muuta tarvi kun tuollaista söpöläistä katsoa niin tulee näitä ajatuksia. :) ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:02"]
[/quote]
Saanko kysyä, miten vanha sitten olet? Jos hän on Susannan kanssa niin kyllä hänelle kelpaisi varmaan joku muukin vähän vanhempi nainen, jos on vain kaunis ja seksikäs nainen ;)
[/quote]
Olen 32v ja puhe ei kai nyt ollut siitä minkä ikäiset Ronnielle "kelpaa", vaan vastasin kysymykseen ainoastaan omasta näkökulmastani - siitä, millaisen miehen itse koen tällä hetkellä "pantavana" - kun ap kysyi että panisitko.
Kyllä. . Ronnie on kyllä kuuma ja vaikuttaa kivan luonteiseltakin..tosin aika hiljainen mutta Suskin mukaan kiltti... ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
Olen 32v ja puhe ei kai nyt ollut siitä minkä ikäiset Ronnielle "kelpaa", vaan vastasin kysymykseen ainoastaan omasta näkökulmastani - siitä, millaisen miehen itse koen tällä hetkellä "pantavana" - kun ap kysyi että panisitko.
[/quote]
Niin taisi ollakin, olinpas pönttö. :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:09"]
Kyllä. . Ronnie on kyllä kuuma ja vaikuttaa kivan luonteiseltakin..tosin aika hiljainen mutta Suskin mukaan kiltti... ;)
[/quote]
Uuh! Äläpä muuta sano. Kiltit miehet on aina parhaita.. ;) Kiltti päivällä ja tuhma yöllä - luulisin. Ronnien kanssa viettäisi varmaan tuhmia öitä yksi jos toinenkin nainen. Kiltti ja tuollainen habitus - kyllä panisin!
Menisin vaikka naimisiin. Ronnie on hyvä tyyppi. Harmi ettei ole sinkku. :)
En tunne häntä laisinkaan. Ylipäänsä arvostan enemmän miestä, joka haluaa vakaan parisuhteen ja vakikumppanin kanssa seksiä, kuin miestä, joka käy panemassa vähän ketä tahansa. Sama koskee naisia.
Panisin jos saisin. ; )