Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa. Uudet tissit ovat viimein esittelykunnossa

Vierailija
16.06.2014 |

Viikonloppuna lähden kyllä pitkästä aikaa jahtiin toivottavasti ilma on suotuisa. Miehet varokaa!!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt ap:ta morkataan! Pidä hauskaa ja nauti täysin rinnoin! ;)

Vierailija
22/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein myös as profiilin aloitan täysin uuden elämän nyt.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nirsk-narsk nirsk-narsk

Vierailija
24/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan D-E kupit. Olen normaalipainoinen. Olen viimeiset vuodet miettinyt päivittäin rintojen pienennystä.

Vierailija
25/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ja karkuun!

Vierailija
26/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä haukkumista. Onko teidän ainut käsitys uusista rinnoista isot silikoni-implanteilla täytetyt rinnat? Voin kertoa, että on niitä muitakin. Olen 32-vuotias aivan tavallinen akateemisen koulutuksen saanut perheenäiti, joka korjautti imetysten myötä kadonneet ja muotonsa menettäneet pienet rintansa. Kokoa en halunnut lisää, mutta halusin ne samanlaisiksi kuin ennenkin. Vain mieheni tietää leikkauksesta, eikä sitä kukaan voisi ulospäin uskoa näistä nykyisistä pienistä b-kupeistani.

Vierailija
27/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissit pamahtelee hienosti krematoriossa! :DDDD Sitäkö yritätte tavoitella, että saatte paukutella vielä viimeiset posahdukset feikeill ruumiinosilla, kun henki mennyt?

Vierailija
28/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt edes kuva niin tiedän kannattaako niiden takia nostaa katsetaan olutlasista.

Vierailija
29/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:54"]

Tein myös as profiilin aloitan täysin uuden elämän nyt.

-ap

[/quote]

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem9yqxT1L1r9jyl4o1_500.gif

Vierailija
30/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:00"]

Ihmeellistä haukkumista. Onko teidän ainut käsitys uusista rinnoista isot silikoni-implanteilla täytetyt rinnat? Voin kertoa, että on niitä muitakin. Olen 32-vuotias aivan tavallinen akateemisen koulutuksen saanut perheenäiti, joka korjautti imetysten myötä kadonneet ja muotonsa menettäneet pienet rintansa. Kokoa en halunnut lisää, mutta halusin ne samanlaisiksi kuin ennenkin. Vain mieheni tietää leikkauksesta, eikä sitä kukaan voisi ulospäin uskoa näistä nykyisistä pienistä b-kupeistani.

[/quote]

Joo mutta tässä aloituksessa ei ihan varmaan ollut tästä kyse...

Vierailija
31/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:47"]Menestyvä tuttavamies tapasi mukavan oloisen naisen mutta kun kävi ilmi että naisella silikonit, niin miestä alkoi ällöttää koskea häneen tai olla moisen muoviosanuken lähellä. Naisen arvo tipahti ysistä nollaan eikä siinä auttanut enää edes mukava luonne. Eli tuosta tulee mieleen että ehkä vain jotkut wt-tyyliset äijät viitsii katsoa ja koskea silikonirintaisia naisia koska heille muullakaan ei ole väliä eivätkä hae tai osaa hakea mitään täydellisyyttä itselleen.

[/quote]

No onpas suvaitsevainen ja avarakatseinen ihana mies. Mitäpä jos nainen epämuodostumien tai sairauden vuoksi olisi laitattanut silikonit? Jos ei olisi sanonut mitään, mieheen olisi varmasti kympillä mennyt läpi että onpas upeat luomutissit! Tämä on just tätä kaksinaismoralismia...

Vierailija
32/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs esti miesten metsästyksen ennen kumipalloja?

Vierailija
33/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti jonkun mielestä on halveksuttavaa ja paheksuttavaa korjauttaa tällaiset rinnat: (kuva ennen ja jälkeen)

http://www.lipostructure.com/wp-content/uploads/2012/02/Old-tuberous-4.5yr-0012.jpg

Vierailija
34/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkillä tisseillä ei pitkälle pääse. Toivottavasti hommaat myös rasvaimut ja vähän täytettä naamaan, ehkä jopa kasvojen kohotus? En pidä edes pinnallisimpia miehiä niin epätoivoisina, että kumipallo-tissinen nainen kiinnostaa, jos naama on kuin petolinnun p***e.

Vierailija
35/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:12"]

Ihanko oikeasti jonkun mielestä on halveksuttavaa ja paheksuttavaa korjauttaa tällaiset rinnat: (kuva ennen ja jälkeen)

http://www.lipostructure.com/wp-content/uploads/2012/02/Old-tuberous-4.5yr-0012.jpg

[/quote]Ja tähän viitaten: jos mies on niin pinnallinen ja tyhmä, että jättää silikonien takia, niin eiköhän hän olisi lähtenyt juoksemaan myös noi luomut nähtyään... Kumpi tuntuisi sinusta pahemmalta ja loukkaisi enemmän?

Vierailija
36/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos nykyisin nainen hyväksyttäisiin sellaisena kuin hän on, ei leikkausta tarvittaisi edes tuossa tilanteessa. Jos tissejä ei näyteltäisi ympäriinsä ja ihmisillä olisi joku häpy tallella niin tällaisia ongelmia ei olisi olemassakaan.

Vierailija
37/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. Toivottavasti törmätään, upeat tissit on paina parempi kuin vähemmän upeat.

Vierailija
38/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:20"]

[/quote]Jos nykyisin nainen hyväksyttäisiin sellaisena kuin hän on, ei leikkausta tarvittaisi edes tuossa tilanteessa. Jos tissejä ei näyteltäisi ympäriinsä ja ihmisillä olisi joku häpy tallella niin tällaisia ongelmia ei olisi olemassakaan.

[/quote]Tuohan ei ollut vastaus kysymykseen. Kehtaisitko itse tuon näköisenä käydä uimahallissa, saunomassa kavereiden kanssa, kuntosalilla suihkussa...? Entä olla alasti miehen edessä?

Vierailija
39/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä mollaamista. Nainen on naiselle susi, aina! Joku tulee kehumaan uusia tissejään, haukutaan. Joku tulee kehumaan uutta hiusten väriä, haukutaan. Joku kehuu että on löytäny unelmiensa miehen, haukutaan.

Vain naiset osaa olla piruja toisilleen. Jestas sentään. Ei osata olla iloisia toisen puolesta, ei mistään. Varmaan puukotatte parhaita ystäviännekin selekään ja ootte kateellisia jumalauta silmien väristäkin toiselle.

En itsekään ole silareiden puolesta, mutta herranjumala jos joku haluaa sellaset hankkia ja olkoot kuinka isot potkupallot tahansa, niin mitä vittua se teidän av mammojen persettä noin hiertää? Vai omien miestennekö puolesta pelkäätte? Voi elämän kevät..

Mä oon itse ihan tyytyväinen omiin tisseihini eikä mua haittaa jos joku silarinainen lähtee baanalle miehiä iskemään. Mitä se mun elämään vaikuttaa? Täällä naiset heti haukkana mollaamassa.

Jokaisen oma asia mitä kropallaan tekee.

Vierailija
40/61 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:20"]

[/quote]Tuohan ei ollut vastaus kysymykseen. Kehtaisitko itse tuon näköisenä käydä uimahallissa, saunomassa kavereiden kanssa, kuntosalilla suihkussa...? Entä olla alasti miehen edessä?

[/quote]Kyllä kehtaisin. Omani eivät ole aivan tuon näköiset, vaan tuon näköiset plus kahden lapsen imetys siihen päälle. Mieti sitä. Hyvin ne on aina miehille kelvanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi