Sain kirkolta
Maksusitoumuksia ruokakauppaan 150 euron edestä! Ja olen yksinäinen ihminen...
Kommentit (38)
Ei ole lahjamaksusitoumuksen suuhun katsomista, kuten Jeesuskin sanoi vuorisaarnassa.
Onko niitä paperisia? Kumma, ettei voi antaa vaikka jotain lahjakorttia joka olisi voimassa vaikka kuukauden, niin ei tarvitsisi ostaa kerralla ruokavuorta kaappiinsa.
Taas mammoille menee kaikki läpi.
Sanoipa täällä vaikka millaisen emävalheen tahansa, niin tämä yksinkertainen lauma uskoaa kaiken täysillä.
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Miten pitkälle ajalle nuo on tarkoitettu?
Voimassa 2 kuukautta. 5 kpl arvo per lappu 30 euroa.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoipa täällä vaikka millaisen emävalheen tahansa, niin tämä yksinkertainen lauma uskoaa kaiken täysillä.
Säälittävää.
Mutta tämä on ihan totta.
No kai ne laski et sä saat tyött.korvaukset, toimeen t.tuen, lapsilisän, elarit, asumistuen sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä paperisia? Kumma, ettei voi antaa vaikka jotain lahjakorttia joka olisi voimassa vaikka kuukauden, niin ei tarvitsisi ostaa kerralla ruokavuorta kaappiinsa.
Lidliin ei oteta enään maksusitoumusta vaan pitäisi olla heidän oma korttinsa. Minulla on s-markettiin nuo maksusitoumukset.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
No ihan hyvin voi olla totta jos ne on pidemmälle ajalle tarkoitettu. Jos väittäisi saaneensa tuon summan yhdeksi viikoksi niin en uskoisi.
Sait sitten pienen osan kirkollisveroistasi takasin. Kyllä kannatti.
Vierailija kirjoitti:
No kai ne laski et sä saat tyött.korvaukset, toimeen t.tuen, lapsilisän, elarit, asumistuen sen päälle.
En minä saa mitään työttömyyskorvauksia, saati toimeentulotukea. Saati muita paitsi asumistuen. Olen elääkkellä oleva yksinäinen.
T:ap
Mukavaa, että kirkko auttaa ja kirkollisveroni menevät diakonian ruoka-apuun vähävaraisille. :-)
Vierailija kirjoitti:
En maksa kirkollisveroa tai muutakaan veroa. Olen takuueläkkeellä oleva.
Vierailija kirjoitti:
Joo kirkko sai multa 4000 EUR vuodessa ennen kuin erosin. Eipä olisi paljoa 150 EUR kupongit lämmittäneet. Onnea kuitenkin AP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
No ihan hyvin voi olla totta jos ne on pidemmälle ajalle tarkoitettu. Jos väittäisi saaneensa tuon summan yhdeksi viikoksi niin en uskoisi.
Joo aika on 2 kuukautta.
Mitäköhän potaskaa ap on siellä selittänyt, että sai noin suuren summan? Tai sitten valehtelee nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän potaskaa ap on siellä selittänyt, että sai noin suuren summan? Tai sitten valehtelee nyt.
Kerroin tuloni ja sitten kerroin miten pelasin vuokrahani ja minun pitää maksaa vajaassa kahdessa kuukaudessa vuokria takaisin n. 1500 euroa muuten tulee häätö.
Nyt ei mene läpi. Pelannut rahansa ja saa maksareita diakonilta?
0/5 ja miinus
Tulikohan joku virhe? :O