Lue keskustelun säännöt.
Varma keino saada miesten huomio
16.06.2014 |
On piearaista julksella paikalla. Jos siis miehiä ei liiaksi pyöri ympärillä ja kaipailet kontaktia heiltä niin tuhnautappa kunnon kananmunat niin varmaan on joku kysymässä kelloä tai tietä. Just hoplopissa hoitolapsen kans eikä täällä ole ketään tähän aikaan.Rupes vatsassa kiertää ja annoin palaa niin jostain kirmaa nuori daddy paikalle ja kysyy vessoista. Jää sit paskanlemuun vielä istuskelee hetkeks.
Kommentit (3)
niin, ja mustat vaatteet päällä karkottaa miehet ympäriltä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo kyllä selittäisi miksi olen aina saanut kamalasti positiivista huomiota vähän ilmavaivaisena.
Mä olen muuten huomannut saman. Kerran oltiin muksujen kanssa Juvan apsilla ja itselläni oli ollut koko automatkan hirveet ilmavaivat. Siinä pyörittiin jonkin aikaa, ihmettelin kun alko nuoria kolleja pyörimään ja kyselemään justiin vessan sijaintia yms. Ihmettelin aikani ja lähdin vessaan. Siellä huomasin että pikkareissa oliki semmonen nyrkin kokonen paskatuhru! Äkkiä pikkarit roskiin ja matka jatku! Tosin tää mamma kiherteli ilosta koko loppumatkan kun sai vähän vieraiden miesten huomiota ;)