Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ehdotan miehelleni suhteemme muuttamista avoimeksi?

Vierailija
16.06.2014 |

Haluaisin ehdottaa miehelleni, että muuttaisimme parisuhteemme avoimeksi, jotta saamme pirteyttä liittoon. En vaan tiedä miten asian hänelle ilmaisen siten, ettei hän suutu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näin: "Ehdotan, että muutamme suhteemme avoimeksi, jotta saamme pirteyttä liittoomme."

Vierailija
2/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maistuisiko sinulle kulta vieras torttu aina satunnaisesti? Itse ainakin haluaisin välillä maistella muitakin makkaroita?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, samaa mietin itsekin. Mutta vähän jännittää vetää tuollainen yhtäkkiä pöytään, emme kumpikaan ole kovin mustasukkaisia tms, mutta onhan se nyt aina radikaali veto yhtäkkiä monen vuoden jälkeen ilman mitään ennakkovaroitusta.

Vierailija
4/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäät kullallesi: Oi, beibe, nyt taisin keksiä, voisimme kokeilla ryhmäseksiä.

Vierailija
5/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että voit käydä vieraissa, jos haluaa ja jos käy, niin silloin sinun vierailusi ei kiinnosta samalla tavalla.

M

Vierailija
6/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:40"]

"Maistuisiko sinulle kulta vieras torttu aina satunnaisesti? Itse ainakin haluaisin välillä maistella muitakin makkaroita?"

[/quote]

Ja ikä oli...

Vierailija
7/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:40"]

[/quote]

Hohhoijaa! Eiköhän sitä olla jo aikuisia niin asioista voi ihan yksinkertaisesti puhua niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
8/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällaiset asiat pitäisi sopia ENNEN kuin mennään naimisiin/vakiudutaan? 

Eräs opiskelutoverini oli ns. polyamoristi, ja minusta oli tavallaan kiva, että hän kertoi asiasta suoraan ihmisille, joiden kanssa vietti enemmän aikaa. Polyamoristi varmaan haluaa kumppanin, joka myös on poly. Suurin osa ei taas halua elää tuolla tavalla, joten toivoo asian tulevan esiin mahdollisimman pian eikä sitten kun ollaan jo parisuhteessa.

Itse en nykyään huoli edes kavereiksi polyja, mutta toki jokaisella on vapaus valita elämäntapansa. Älkää kuitenkaan tuhlatko toisten aikaa.