Millaiselle leirille lievästi erityisen lapsen voi laittaa?
Pojalla ikää 11 v. Vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa. On kyllä muutama kaveri, mutta on ujo solmimaan kaverisuhteita. Koulussa pärjää ihan hyvin. Mikä olisi sellainen leiri, jossa ohjaajilla olisi ammattitaitoa käsitellä hieman erityisiä lapsia? Tuntuu, että itse tarvitsisin hetken breikin. Millekkään pelkästään erityislapsille suunnatulle leirille en häntä haluaisi laittaa, kun pärjää kuitenkin kunnon ohjauksessa ihan normiporukassa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:07"]
AP, onko lapsella joku harrastus? Ujolle lapselle kannattaa miettiä harrastusta, jossa voi edetä yksin mutta myös ryhmässä. Musiikkiharrastus tulee ensimmäisenä mieleen. Soittaa voi yksikseen ja toisaalta ujokin voi pärjätä mukana orkesterissa/bändissä. Musiikkileirejä on maa pullollaan, tosin paikat kannattaa varata jo keväällä.
[/quote]
musiikki ei kiinnosta yhtään, eikä joukkuepelit. On pelannut jonkun verran tennistä, muttei ole siitäkään kauhean innostunut. Helppoahan tämä olisikin, jos olisi joku oma laji, jota harrastaa.
15, jokainen sana kuin minun kynästäni. Ihana kuulla että kaltaisiani on muitakin! :) <3 Kirjat oli myös mulle lapsuudessa ja nuoruudessa tosi tärkeä ja rakas pakopaikka!