Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko äiti sairastaa?

Vierailija
16.06.2014 |

Olen ollut kaksi päivää sängynpohjlla, kuumetta, ripulia, päätä särkee. Hetkiitäin jaksan hetken surffailla tai lukea, suurimmaksi osaksi nukun. Pari kertaa olen hakenut itselleni juotavaa ja raivo nousee välittömästi. Keittiö on kaaos, olohuone on kaaos. Mies on antanut lapselle ruokaa mutta mitään ei ole siivottu :(  Ja aina sama juttu jos olen sairaana tai poissa kotoa, hirveä sikolätti edessä. Koko viikonloppuna ei ole siivottu eikä imuroitu ja minua ärsyttää ihan sikana!

Miksi äiti ei saa sairastaa ilman että sitten on kaikki monen päivän siivouskotihommat edessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

parinvalintakysymys

Vierailija
2/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot opettanu miehes liian hyvälle:) kyllä äitilläkin on oikeus sairastaa ja mies osaa kyllä siivota sotkunsa. Miestäsi ei varmaan sotkut häiritse, kuvittelee että ne häviää itsestään (l odottaa että sinä tervehdyt ja siivoat ;) keskustelkaa asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Jos miehen ei koskaan muulloinkaan tarvitse tehdä mitään, niin miksi oletat että silloin kun olet kipeä hän muuttuisi kodinhengettäreksi?

Vierailija
4/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äitejä, jotka ovat parantumattomasti sairaita ja silloin ei kysellä "voiko sairastaa". Asia vaan on niin. Priorisointia, vastuun jakamista, päivä kerrallaan. Niin se menee.

Vierailija
5/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa netissä surfailla ja kokea raivoa, ei ole kovasti kipeänä. Oikein kovassa kuumeessa ei millään ole väliä.

Vierailija
6/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta että muuttuu kodinhengettäreksi mutta asiat pitää pystyä astianpesukoneeseen ja kone päälle ja sitten puhtaat astiat kaappiin. Ihan perusjuttuja. Ja myönnän että mulla on perusrutiinit, joilla hoidan kotia mutta olettaisi nyt aikuista ihmistä sotkun haittaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän