Hopeinen rippiristi?
Kommentit (8)
Jatkan edellisten linjoilla. Eli kysy.
Oma poikani ei edes halunnut omaa ristiä, vaan se kierrätettiin minun vanhasta.
Kannattaa kysyä. Esikoinen halusi nimenomaan hopeisen .Tokalla on tänä vuonna rippijuhlat ja ei halua ristiä ,vaan ottaa minun vanhan kultaisen.
Kalevalan "kosketus"-riipus.. On siis enkeli, mutta muoto muistuttaa ristiä..
On, mutta itse olisin ottanut selvää rippilapsen mieltymyksistä jos hän tykkää kullasta enemmän.
On ok.
Mun kummallakin lapsella on hopeinen risti. Itse pyysivät hopeista.
Valikoima kunnon RISTEJÄ
ebay.com ja hakusanoilla gold cross necklace tai silver cross necklace. Tai google.com ja käyttää kuvahakua ja samoilla hakusanoilla, ja klikkailee sieltä sitten liikkeen kotisivuille ja visalla maksaa tulee postissa yleensä Amerikasta missä kaikki on hienompaa. Suomesta ei löydy kun mummojen kaulaan Ristejä lyhyt ketju jaa tyyliton risti kuka noita muka pitäs.
Kysy rippilapselta, muuten voi tuon ikäisellä mennä todella väärin tuo valinta.
Omat lapseni eivät ole edes halunneet kummeilta rippiristiä, vaan ovat kierrättäneet käyttöön minun vanhani.
Itse olen kysynyt lapsoselta, että mitä materiaalia hän haluaa. Kulta ei välttämättä nuorilla ole nykyään suosiossa. Esim. kummityttöni halusi valkokultaisen.
Nyt tänä kesänä olen ostanut kolmelle kummipojalleni Kalevalan Ristikkäin helan ja siihen Kalevalan My Saga sarjan nahkapannan. On ollut todella mieleinen kaikille pojille, pitävät kaikki kaikenaikaa kaulassaan. Oma poika kommentoi, että miksi hän ei saanut kummeiltaan noi hienoa vaan sai kultaisen 1 cm korkea pikkuristin, jonka ketju ei edes yltänyt kaulaan kun kummitäti oli nuuka eikä raskinnut ostaa riittävän pitkää ketjua.